انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت مهندسی متین گسترکومش ( نماینده آکادمی بین المللی الاینس کانادا ) برگزار می کند
در جهان پر تحول کنونی افراد، شرکتها و موسساتی قادر به ادامه حیات و رشد بوده و موفق خواهند بود که به تحولات سریع جهانی، علوم و فنون نوین، وضعیت رقبا، مدیریت بازاریابی و بازار و از همه مهمتر مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری توجه ویژه ای داشته و نگرش متفاوت واستانداردی نسبت به مشتری در خود و سازمان خود ایجاد نماید که نتیجه آن اعتبار و سودآوری برای همگان می‌باشد.
خدمات با کیفیت از مهمترین عواملی است که موجب رضایت مشتری می‌شود و تنها موسساتی می‌توانند به ارائه این خدمات ویژه بپردازند که در مورد مشتری از نگرش جامعی برخوردار بوده و تعهد عمیقی به آنان داشته باشند.
مدیریت ارتباط با مشتری دیدگاه ما را از اقتصادی کوتاه مدت با مشتری ، به اقتصادی بلند مدت با مشتری افزایش ارزش چرخه عمر مشتری سوق می‌دهد و ما از طریق این برنامه می‌خواهیم درآمدهایمان را از محل:
مشتریان جدید
مشتریان جاری که می‌توانند چندین بار از ما خرید کنند ،
مشتریان جاری که مشتریان جدیدی را به خرید از ما ترغیب می‌کنند ،
افزایش دهیم .
اهداف برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری:
دوره مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد یک تحول و تغییر نگرش نسبت به مشتری به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط بلند مدت، پایدار و ارزشمند مابین افراد، شرکتها، سازمانها و ادارات با مشتری برگزار میگردد.موفقیت و سودآوری بهتر در کسب و کار و روابط اجتماعی و اقتصادی برای همه دوستان و عزیزانی که در این دوره شرکت می‌کنند.
مباحث مورد بررسی در این دوره:
مروری کوتاه بر مبانی و مفاهیم مدیریت / آشنایی با مفاهیم و تعاریف نوین مشتری
آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش / آشنایی با مباحث مشتری مداری، مشتری محوری و مشتری نوازی
آشنایی با اصول و مبانی ارتباطات / آشنایی با مفهموم مدیریت ارتباط با مشتری و...
مخاطبان دوره مدیریت ارتباط با مشتری :
تمام دوستانیکه به ارتباطات بهتر, موثرتر و عمیق تر می‌اندیشند.
همه آنهاییکه به کسب درآمد و خرید و فروش بهتر علاقه مند هستند.
تمام دوستان و اندیشمندانی که در اندیشه تحول و تغییر می‌باشند.
همه عزیزانی که مشتری را شریک خود می‌دانند.
همه دوستان و یارانی که به آرامش بیشتر و استرس کمتر در کسب و کار خود تفکر می‌کنند.
[تصویر:  do.php?img=15]
مدرس دوره: مهندس میرزابابامطهری نژاد
  • مدیر مسئول ماهنامه روابط عمومی
  • مدیر مؤسسه فرهنگی ،هنری کوکب شب
  • مدیر مسئول پایگاه خبری و اطلاع رسانی : faryadgar.com
  • مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • مدرس دروس ارتباطات ، روابط عمومی ، تبلیغات و مدیریت در واحد های 1 ، 43 ، رسول اکرم (ص) دامغان
  • سخنران و مدرس در زمینه‌های فروش، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری در سمینارها و همایش های علمی
  • همکاری با دانشگاه شهید عباسپور از سال 1387 تا کنون تدریس دوره های آموزشی حین خدمت کارکنان آب و برق با عناوین : ارتباط مؤثر با محیط و دیگران ، مهارت های ارتباطی ، دوره های مربوط به اصول و تکنیک های روابط عمومی و...
  • تدریس دوره های مدیریت و ارتباطات در سازمان های ایمیدرو ، نفت و گاز پارس و...
تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه
هزینه ثبت نام : 65.000 تومان
ظرفیت پذیرش محدود می باشد
تخفیفات:
ثبت نام قبل از 30 بهمن ماه با 15% تخفیف صورت می پذیرد.
جهت ثبت نام دانشجویان 15% تخفیف و اعضای سایت مهندسی مکانیک 20% تخفیف درنظرگرفته شده است.
حداکثر تخفیف قابل ارائه 20 درصد می باشد.
درپایان به شرکت کنندگان در دوره آموزشی گواهینامه بین المللی از سوی آکادمی الاینس کانادا اعطا می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 02314458991 و یا 09109681201 تماس حاصل فرمائید.
[تصویر:  13876563351.png]