خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک
08-09-2015، 11:35 AM
[b]استخدام کارمند لجستیک و کارشناس تکنولوژی در یک شرکت تجهیزات پز?/b]
استخدام کارمند لجستیک و کارشناس تکنولوژی در یک شرکت تجهیزات پزشکی واقع در تهران
عناوین استخدامی: کارشناس فروش، کارشناس بازرگانی، حسابدار، کارمند لجستیک و کارشناس تکنولوژی
یک شرکت در زمینه بازرگانی تجهیزات پزشکی به تعدادی کارشناس جهت فعالیت نیازمند می باشد.
شرایط استخدام:
ردیف
عنوان شغلی
مدرک تحصیلی
حداقل سابقه
مهارت ها و توانمندی ها
1
حسابدار
لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری
4 سال
تسلط کافی به ثبت اسناد حسابداری بازرگانی، مهارت در نرم افزار آفیس ملی و تهیه گزارشات مالی و مسلط به پیگیری امور بیمه و مالیاتی
2
کارشناس فروش
لیسانس یا فوق لیسانس
2 سال
منظم و با تجربه در پیگیری ها و هماهنگی های مربوط به فروش، دارای قدرت تعاملی و ارتباطی بالا، توانایی تجزیه و تحلیل شرایط در انجام امور محوله، مهارت در نرم افزارهای آفیس و آشنا به زبان انگلیسی
3
کارمند لجستیک
فوق دیپلم یا لیسانس
2 سال
دارای مسئولیت پذیری و تعهدکاری بالا، مهارت در نرم افزارهای آفیس، با تجربه در امور بازرگانی و تدارکات با روابط عمومی و قدرت تعامل خوب و آشنا به فرآیند منبع یابی
4
کارشناس بازرگانی
لیسانس یا فوق لیسانس
2 سال
مسلط به کلیه امور بازرگانی و گمرکی، مسلط به زبان انگلیسی و مکاتبات بازرگانی، تسلط بر نرم افزارهای آفیس و تجربه در برپایی نمایشگاه ها و سمپوزیوم
5
کارشناس تکنولوژی
لیسانس و فوق لیسانس بیوشیمی/مهندسی شیمی/مهندسی پزشکی
مسلط به زبان انگلیسی، مهارت های رایانه ای و اینترنت، با تجربه در حوزه مطالعات پزشکی و داروئی، دارای توان تحقیق و جستجوی منابع فنی انگلیسی و تهیه گزارشات و برآوردهای فنی
متقاضیان همکاری می توانند رزومه کاری خود را به آدرس cv.nxx94@gmail.comارسال نمایند.
ارائه تضمین توسط ضامن معتبر در زمان استخدام الزامی است.
آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 7 شهریور 1394
http://www.karyab.net/article/56612/%d8%...8%a7%d9%86
استخدام کارمند لجستیک و کارشناس تکنولوژی در یک شرکت تجهیزات پزشکی واقع در تهران
عناوین استخدامی: کارشناس فروش، کارشناس بازرگانی، حسابدار، کارمند لجستیک و کارشناس تکنولوژی
یک شرکت در زمینه بازرگانی تجهیزات پزشکی به تعدادی کارشناس جهت فعالیت نیازمند می باشد.
شرایط استخدام:
ردیف
عنوان شغلی
مدرک تحصیلی
حداقل سابقه
مهارت ها و توانمندی ها
1
حسابدار
لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری
4 سال
تسلط کافی به ثبت اسناد حسابداری بازرگانی، مهارت در نرم افزار آفیس ملی و تهیه گزارشات مالی و مسلط به پیگیری امور بیمه و مالیاتی
2
کارشناس فروش
لیسانس یا فوق لیسانس
2 سال
منظم و با تجربه در پیگیری ها و هماهنگی های مربوط به فروش، دارای قدرت تعاملی و ارتباطی بالا، توانایی تجزیه و تحلیل شرایط در انجام امور محوله، مهارت در نرم افزارهای آفیس و آشنا به زبان انگلیسی
3
کارمند لجستیک
فوق دیپلم یا لیسانس
2 سال
دارای مسئولیت پذیری و تعهدکاری بالا، مهارت در نرم افزارهای آفیس، با تجربه در امور بازرگانی و تدارکات با روابط عمومی و قدرت تعامل خوب و آشنا به فرآیند منبع یابی
4
کارشناس بازرگانی
لیسانس یا فوق لیسانس
2 سال
مسلط به کلیه امور بازرگانی و گمرکی، مسلط به زبان انگلیسی و مکاتبات بازرگانی، تسلط بر نرم افزارهای آفیس و تجربه در برپایی نمایشگاه ها و سمپوزیوم
5
کارشناس تکنولوژی
لیسانس و فوق لیسانس بیوشیمی/مهندسی شیمی/مهندسی پزشکی
مسلط به زبان انگلیسی، مهارت های رایانه ای و اینترنت، با تجربه در حوزه مطالعات پزشکی و داروئی، دارای توان تحقیق و جستجوی منابع فنی انگلیسی و تهیه گزارشات و برآوردهای فنی
متقاضیان همکاری می توانند رزومه کاری خود را به آدرس cv.nxx94@gmail.comارسال نمایند.
ارائه تضمین توسط ضامن معتبر در زمان استخدام الزامی است.
آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 7 شهریور 1394
http://www.karyab.net/article/56612/%d8%...8%a7%d9%86