01-20-2015، 01:34 PM
01-20-2015، 09:12 PM
سلام دوست عزیز
حداکثر توان خروجی از شفت گیربکس با صرف نظر از اتلافات مکانیکی برابر توان ورودی به گیربکس شما هست. پس توان محرکه شما نقض اساسی داره.
حداکثر سرعت وقتی حاصل میشه که حداقل گشتاور ممکن حاصل بشه. در یک جمله همه چیز رو طراحی و ترکیب چرخدنده ها و مکانیزم های داخل گیربکس تعیین می کنه.
حداکثر توان خروجی از شفت گیربکس با صرف نظر از اتلافات مکانیکی برابر توان ورودی به گیربکس شما هست. پس توان محرکه شما نقض اساسی داره.
حداکثر سرعت وقتی حاصل میشه که حداقل گشتاور ممکن حاصل بشه. در یک جمله همه چیز رو طراحی و ترکیب چرخدنده ها و مکانیزم های داخل گیربکس تعیین می کنه.
02-04-2015، 07:40 PM
خب ممنون
اینو متوجه شدم.
حالا حداکثر تغییر سرعتی که شما دیدید چقدر بوده؟
یعنی به صورت خیلی ابتدایی اگه گردش ورودی یک دور در دقیقه باشه گردش خروجی چقدر رو میشه تو بازار پیدا کرد؟
ممنون
اینو متوجه شدم.
حالا حداکثر تغییر سرعتی که شما دیدید چقدر بوده؟
یعنی به صورت خیلی ابتدایی اگه گردش ورودی یک دور در دقیقه باشه گردش خروجی چقدر رو میشه تو بازار پیدا کرد؟
ممنون
02-05-2015، 01:20 AM
نسبت 40 تا 60 برابر رو من دیدم، یعنی به صورت خیلی ابتدایی اگه گردش ورودی یک دور در دقیقه باشه گردش خروجی میشه 40 تا 60 دور در دقیقه،
البته گیربکس با نسبت های بالاتر هم شاید باشه، من ندیدم، یعنی اصلا دنبالش نگشتم ...
البته گیربکس با نسبت های بالاتر هم شاید باشه، من ندیدم، یعنی اصلا دنبالش نگشتم ...
02-12-2015، 10:39 PM
ممنون.
به این نسبت چی میگن؟
باید دنبال چی بگردم؟
بعد اگه چندتا گیربکس رو به صورت سری استفاده کنیم چی میشه؟
به این نسبت چی میگن؟
باید دنبال چی بگردم؟
بعد اگه چندتا گیربکس رو به صورت سری استفاده کنیم چی میشه؟
02-13-2015، 01:53 AM
دوست عزیز شما بهتره با فروشنده مربوطه مشورت کنید...