انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: ویژه : استخدام همکار بخش مدیریت سایت در حوزه سایت دانلود سنتر ( ز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک

ویژه : استخدام همکار بخش مدیریت سایت در حوزه سایت دانلود سنتر ( ز


استخدام نویسنده و همکار بخش مدیریت سایت در حوزه سایت دانلود سنتر

مجموعه سایتهای کاریاب برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت بروزرسانی سایت ، اقدام به استخدام نویسنده و یا اپراتور سایت بصورت نیمه وقت و یا تمام وقت و به صورت دورکاری ( کار در منزل ) کرده است.

نحوه استخدام

اول از هرچیز باید بگوییم که نحوه همکاری با توجه به شرایط و قابلیت‌های افراد میتواند بصورتتمام وقت ، پاره‌وقتو یا حق التحریر باشد. بستگی به علاقه و توانایی‌های شما دارد هرچند که ما خیلی دوست داریم روی همکاری مداوم با شما حساب باز کنیم .







شرایط مورد نیاز استخدام


جنسیت: خانم و آقا

سابقه کار مرتبط با فعالیت مفید در سایت ، انحمن یا وبلاگ شخصی یا غیر شخصی

داشتن اینترنت پر سرعت در منزل ( حداقل اینترنت 1 مگ ) حتی المقدور شرکت آسیاتک

تسلط کامل به اینترنت و آشنایی نسبی با فتوشاپ جهت واترمارک قراردادن / برداشتن بر روی عکس ها

آشنا به اصول نگارشی زبان فارسی و رعایت آنها، دارای لحن نوشتاری مناسب و خوانا

دارای خلاقیت و مهارت کافی در انتخاب واژه‌ها و عناوین مقالات

آشنایی با اصولSEO و رعایت آنها در متن( مواردی از قبیل : ویرایش اصولی عنوان اخبار ، انتخاب صحیح کلمات کلیدی و تکرار درست و به جای آن در متن پست ها ، لینک گذاری در متن پست ها ، انتخاب صحیح تگ ها و ... )


توجه : آشنایی به اصول پایه ای SEOشرط لازم و ضروری برای همکاری می باشد


خوش ذوق بودن در انتخاب عکسها برای مطالب نوشته شده

آشنایی با VPS– ویندوز مجازی ( این آشنایی در حده دانلود فایل ها ، باز کردن فایل ها ، قرار دان قایل حاوی کپی رایت ، پسورد گذاری و در نهایت آپلود آنها در هاست اختصاصی سایت )

در صورت تسلط به زبان انگلیسی و توانایی ترجمه روان متون تخصصی کامپیوتر از انگلیسی به فارسی ، امتیاز قابل ملاحظه ای برای شما محسوب می گردد و به طبع این توانایی از حداکثری میزان دستمزد هر ارسال برخوردار خواهید شد.




در صورتی که مطمئن هستید که تمامی شرایط بالا را دارا دارید و به بحث همکاری و کسب درآمد از طریق آن علاقه مند هستید ، لطفا درخواست همکاری خود را برای ما به آدرس زیر ارسال نمایید

mdakeh@gmail.com

نکته مهم : لطفا در عنوان یا subject ایمیل عبارت " درخواست همکاری در سایت" را درج نمایید.



اطلاعاتی که می بایست از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید :

1 – نام و نام خانوادگی

2 - سن

3 - شغل فعلی ( بیکار / دانشجو / کارمند و یا ... )

4 – تصویر کارت ملی ( پشت و رو )

5 – تصویر آخرین قبض آب یا برق محل سکونت فعلی

6 – لینک سایت ، انجمن یا وبلاگی که قبلا در آن سابقه فعالیت داشته اید ( در صورت نیاز مشخصات کاربری را نیز ارسال نمایید )



پروسه بررسی و انتخاب نهایی همکاران :

الف - ارسال درخواست همکاری از جانب همکار طی ایمیل

ب - بررسی شرایط همکار از طریق مدیریت سایت و تماس با شخص درخواست کننده جهت انجام دوره آزمایشی . که این دوره آزمایشی بین 2 الی 5 روز طول خواهد کشید و در صورت تایید نهایی همکار ، قرار داد به ایشان نهایی می شود و همکاری ایشان از فاز آزمایشی خارج و به صورت رسمی آغاز می شود.

در مرحله آخر و تایید نهایی همکاری و کسب آموزش های مکمل از جانب مدیریت سایت ، مشخصات کاربری ورود به سایت و VPS و هاست دانلود در اختیار همکار قرار خواهد گرفت و ایشان به صورت روزانه و مستمر به فعالیت خود مشغول خواهند شد و به میزان فعالیت ، دستمزد ایشان محاسبه و به صورت هفتگی و یا تمایل ایشان به صورت ماهانه تسویه حساب دوره ای انجام خواهد شد.

نکته : مدت زمان مورد نیاز برای بررسی و تماس با شخص درخواست کننده بستگی به نیاز جاری سایت دارد و ممکن هست که افراد مورد نیاز طی روزهای قبل انتخاب شده باشند. ولی در کل ، مشخصات افراد حائز شرایط نزد مدیریت سایت برای مراجعات بعدی محفوظ می باشد.



حقوق و دستمزد :


میزان دستمزد و حقوق بر اساس میزان فعالیت شما تعیین می گردد. البته لازم به یادآوری هست که شما می بایست حداقل میزان فعالیت در سایت را ( حداقل 20 ارسال مفید و تایید شده ) به صورت روزانه داشته باشید. در صورت عدم رعایت این میزان ارسال ، حقوق مربوط به ارسال های آن روز به هیچ وجه شمارش نمی گردد. ولی اگر این حداقل تعداد را همیشه رعایت نمایید ، دستمزد شما برای آن روز لحاظ می گردد.


نکته مهم : در صورت عدم فعالیت حداقلی ( 20 ارسال مفید و تایید شده ) در سایت طی 3 روز مستمر و بدون اطلاع قبلی ایشان به مدیریت سایت ، همکاری با شخص همکار به صورت یکطرفه از جانب سایت قطع می گردد و با ایشان تسویه حساب انجام می پذیرد.


میزان دستمزد ارسال هر پست از 200 تومان الی 500 تومان بنا به کیفیت کاره شما تعیین می گردد. که این برآورد کیفیت بعد از هفته اول فعالیت شما در سایت تعیین می گردد.


البته بررسی سطح کیفیت ارسال های شما همیشه توسط تیم مدیریت رصد می گردد که خدای ناکرده هیچ حقی از شما و یا تیم مدیریت سایت ضایع نگردد.



http://www.karyab.net/article/60995/%d9%...9%86%d8%aa