02-10-2015، 08:30 PM
ﻣﻘﺪﻣﻪ …………………………………۲
ﻓﺼﻞ اول : ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﻠﯽ ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ
۱-۱- ﻣﺤﺪوده ی ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ………………..۴
۱-۲- ﻣﺤﻮرﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺤﺪوده ی ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ……………………………………….۷
۱-۲-۱- ﻣﺤﻮرﻫﺎی ﺷﻤﺎﻟﯽ- ﺟﻨﻮﺑﯽ……………………………………………………..۷
۱-۲-۲- ﻣﺤﻮرﻫﺎی ﺷﺮﻗﯽ- ﻏﺮﺑﯽ……………………………………….۷
۱-۳- ﻣﺴﺎﯾﻞ و ﻣﺸﮑﻼت ﺗﺮاﻓﯿﮑﯽ ﻣﺤﺪودهی ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ……………………….۹
۱-۴- ﻣﺸﺨﺼﺎت ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ…………………………………………….۱۰
فصل دوم: تحلیل وضعیت ترافیک تونل
۲-۱-آﺷﻨﺎﯾﯽ…………………………………………..۱۵
۲-۲- ﺳﺮﻋﺖ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ………………………………………..۱۵
۲-۳-ﺣﺠﻢ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ………………………..۱۵
۲-۴- ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ…………………………۱۷
ﻓﺼـﻞ ﺳﻮم: ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺷﺪت ﺟﺮﯾﺎن ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮای ﺗﻬﻮﯾﻪی ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ
۳-۱- آﺷﻨﺎﯾﯽ……………………………………………………………..۲۱
۳-۲- ﺑﺮﺳﯽ ﺿﺮورت اﻧﺠﺎم ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻣﮑﺎﻧﯿﮑﯽ………………………..۲۱
۳-۲-۱- اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻓﺮاﻧﺴﻪ………………………………………….۲۲
۳-۲-۲- اﺳﺘﺎﻧﺪارد ژاﭘﻦ……………………………………………………..۲۲
۳-۳-۳- اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻧﺮوژ……………………………………………………………۲۲
۳-۳- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺣﺠﻢ ﻫﻮای ﺗﺎزه ی ﺑﻪ روش ﭘﯿﺎرک………………………۲۳
۳-۳-۱- ﺣﺪود ﻣﺠﺎز آﻻﯾﻨﺪهﻫﺎ در ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﯾﻪ……………………………۲۴
۳-۳-۲- اﻧﺘﺸﺎر آﻻﯾﻨﺪهﻫﺎ از وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪی ﺳﻮاری…………………………..۲۶
۳-۳-۳- اﻧﺘﺸﺎر آﻻﯾﻨﺪهﻫﺎ از وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪی ﺳﻨﮕﯿﻦ(ﮐﺎﻣﯿﻮن-اﺗﻮﺑﻮس)ﺑﺎ ﻣﻮﺗﻮر دﯾﺰل ………….۲۸
۳-۳-۴- اﺳﺘﺎﻧﺪارد آﻻﯾﻨﺪﮔﯽ وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ………………….۳۰
۳-۳-۵-ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻫﻮای ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺑﻪ روش ﭘﯿﺎرک…………۴۲
۳-۴-ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮای ﺗﻬﻮﯾﻪی ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺑﻪ روشﻫﺎی ﮐﻼﺳﯿﮏ…………………۴۳
۳-۴-۱- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮ اﺳﺎس رﻗﯿﻖ ﮐﺮدن ﻣﻮﻧﻮاﮐﺴﯿﺪﮐﺮﺑﻦ در ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻋﺎدی………۴۳
۳-۴-۲- ﻣﯿﺰان ﻣﻮﻧﻮاﮐﺴﯿﺪ ﮐﺮﺑﻦ ﺣﺎﺻﻞ از وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ در ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺑﻪ روش آﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ………..۵۱
۳-۴-۳- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮ اﺳﺎس رﻗﯿﻖ ﮐﺮدن اﮐﺴﯿﺪﻫﺎی ازت………….۵۸
۳-۴-۴- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮای ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻣﺘﺮاﮐﻢ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی رﻗﯿﻖ ﮐﺮدن ﮔﺎز ﻣﻮﻧﻮ اﮐﺴﯿﺪﮐﺮﺑﻦ………………۶۰
۳-۴- ۵- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﺮای ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻣﺘﺮاﮐﻢ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی رﻗﯿﻖ ﮐﺮدن دوده……………………..۶۴
۳-۴-۶- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﻫﻮای ﻻزم ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم راه ﺑﻨﺪان در ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ…………………..۶۷
۳-۴-۷- ﺧﻼﺻﻪی ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت ﺷﺪت ﺟﺮﯾﺎن ﻫﻮای ﻻزم در ﺣﺎﻟﺖﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺮاﻓﯿﮏ…………………..۶۸
۳-۵-آﺗﺶﺳﻮزی در ﺗﻮﻧﻞ ……………………………………….۷۰
۳-۵-۱- اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺗﻬﻮﯾﻪ اﺿﻄﺮاری ﻫﻨﮕﺎم ﺗﺨﻠﯿﻪ ﺗﻮﻧﻞ…………………………………..۷۰
۳-۵-۲- اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺗﻬﻮﯾﻪ اﺿﻄﺮاری ﺑﻌﺪ از ﺗﺨﻠﯿﻪ ﺗﻮﻧﻞ……………..۷۱
۳-۵-۳- رﻓﺘﺎر دود ﻧﺎﺷﯽ از آﺗﺶ ﺳﻮزی در ﺗﻮﻧﻞ………………………………۷۲
۳-۵-۴- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺷﺪت ﺟﺮﯾﺎن ﻫﻮا ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم آﺗﺶﺳﻮزی در ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ…………………..۷۳
۳-۶- ﺟﻤﻊﺑﻨﺪی…………………………………۷۷
ﻓﺼـﻞ ﭼﻬﺎرم: ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺎد ﺑﺰن ﺳﻘﻔﯽ (ﺟﺖ ﻓﻦ)
۴-۱-آﺷﻨﺎﯾﯽ……………………………….۷۹
۴-۲- روش ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ…………………….۷۹
۴-۲-۱- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﺗﻮﻧﻞ…………………………….۷۹
۴-۲-۲- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺗﻌﺪاد ﺑﺎدﺑﺰنﻫﺎ………………..۸۲
۴-۳- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﮐﻞ اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ……………………..۸۳
۴-۳-۱- اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ﻧﺎﺷﯽ وﺟﻮد وﺳﺎﯾﻞﻧﻘﻠﯿﻪ P[sub]EN EX[/sub]∆ ………………………..۸۴
۴-۳-۲- اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ﻧﺎﺷﯽ وﺟﻮد وﺳﺎﯾﻞﻧﻘﻠﯿﻪ P[sub]Veh[/sub]∆ ………………………………۸۴
۴-۳-۳-اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ﻧﺎﺷﯽ از اﺻﻄﮑﺎک ﺳﻄﺢ ﺗﻮﻧﻞ P[sub]frice[/sub]∆ …………………………..۸۵
۴-۳-۴-اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ﻧﺎﺷﯽ از ﺑﺎد ﻣﺤﻠﯽ در دﻫﺎﻧﻪﻫﺎی ﺗﻮﻧﻞ Pw∆ …………………………….۸۶
۴-۵- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﺗﻌﺪاد ﺑﺎدﺑﺰنﻫﺎ ……………………….۸۷
۴-۶- ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪی……………………..۹۴
ﻓﺼـﻞ ﭘﻨﺠﻢ:ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از دوﯾﻞ ﻣﯿﺎﻧﯽ
۵-۱- آﺷﻨﺎﯾﯽ………………………………..۹۶
۵-۲- ﻣﺤﺎﺳﺒﻪی ﮐﻞ اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺗﻮﻧﻞ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از دوﯾﻞ ﻣﯿﺎﻧﯽ………………۹۶
۵-۲-۱- ﮐﻞ اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﺷﺎﺧﻪی …………………………………..۹۷AC
5-2-2-ﮐﻞ اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﺷﺎﺧﻪی BC ………………………………………..۹۹
۵-۲-۳-اﻓﺖ ﻓﺸﺎر در ﺷﺎﺧﻪی CD ………………………….101
۵-۳- ﮐﻞ اﻓﺖ ﻓﺸﺎر ……………………………………۱۰۸
۵-۴- ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪی …………….۱۱۰
ﻓﺼﻞ ﺷﺸﻢ:ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو و ﺑﺎدﺑﺰن ﺳﻘﻔﯽ
۶-۱- آﺷﻨﺎﯾﯽ………………………………………….۱۱۲
۶-۲-ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو……………………………………..۱۱۲
۶-۳-ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو در دوﯾﻞ ﻣﯿﺎﻧﯽ……………………………….۱۱۵
۴-۳-۱-ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو ﺑﺮای ﺗﺨﻠﯿﻪی ﻫﻮای آﻟﻮده از ﻧﯿﻤﻪی اول ﺗﻮﻧﻞ…………………………………………………………۱۱۶
۶-۳-۲-ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو ﺑﺮای ﺗﺰرﯾﻖ ﻫﻮای ﺗﺎزه ﺑﻪ ﻧﯿﻤﻪی دوم ﺗﻮﻧﻞ…………………………………………………………….۱۱۸
۶-۴-ﺗﻬﻮﯾﻪی ﻃﻮﻟﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو و ﺑﺎدﺑﺰن ﺳﻘﻔﯽ در رﺷﺘﻪ ﺗﻮﻧﻞ ﻏﺮﺑﯽ ﺗﻮﺣﯿﺪ……………………………۱۱۹
۶-۴-۱-ﻃﺮاﺣﯽ ﻗﺴﻤﺖ AB ………………………………….۱۲۰
۶-۴-۲-ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو در ﻗﺴﻤﺖ BC …………………………………..۱۲۴
۶-۴-۳-ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﺎزل ﺳﺎﮐﺎردو در ﻗﺴﻤﺖ CD…………………………………….126
۶-۴-۴-ﻃﺮاﺣﯽ ﻗﺴﻤﺖ DE………………127
۶-۵- ﺟﻤﻊﺑﻨﺪی……………………….۱۳۱
ﻓﺼـﻞ ﻫﻔﺘﻢ:ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات
ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی…………………………………….۱۳۳
ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات………………………………….۱۳۳
منابع و مأخذ ……………………………۱۳۵
فرمت پروژه : word
تعداد صفحات نگارش شده : 138
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
قیمت: 13,000تومان
#560