02-11-2015، 08:54 PM
فصل اول………………………………………………………………………………….. ۱
احتراق Combustion ………………………………………………………………………………………. 2
موتورهای احتراقی (Combustion engines)……………………………………………………………. 2
1- موتورهای احتراق خارجی …………………………………………………………………………………….. ۳
۲- موتورهای احتراق داخلی ……………………………………………………………………………………. ۳
موتورهای احتراق تراکمی دیزل……………………………………………………………………………………. ۳
تعریف چند اصطلاح ……………………………………………………………………………………………… ۵
هوای ایدهآل Theore tical Air ………………………………………………………………………….. 6
هوای اضافی Excess Air ………………………………………………………………………………….. 6
نسبت هوا به سوخت (AF) و نسبت سوخت به هوا (FA): …………………………………………………… 6
نقطه شبنم محصولات احتراق …………………………………………………………………………………….. ۷
احتراق با هوای کم ………………………………………………………………………………………………. ۸
مراحل احتراق در موتورهای دیزل…………………………………………………………………………………. ۹
عواملی که روی کاهش تأخیر در احتراق تأثیر دارد………………………………………………………………… ۱۱
چرا موتور دیزل دود میکند و میکوبد؟ ………………………………………………………………………. ۱۱
فصل دوم…………………………………………………………………………………. ۱۹
سوختها (fuels) …………………………………………………………………………………………….. 20
نفت (Petroleum) ………………………………………………………………………………………….. 21
تولید نفت خام …………………………………………………………………………………………………… ۲۱
ترکیبات شیمیائی نفت خام ………………………………………………………………………………………… ۲۲
تصفیه نفت:……………………………………………………………………………………………………… ۲۳
تقطیر و تجزیه Fractional Distillation ………………………………………………………………… 24
تحول کراکنیک (Cracking Process) …………………………………………………………………….. 25
پلیمریزاسیون (Polymerization) …………………………………………………………………………. 26
تحول جذب (Absorption process) …………………………………………………………………….. 27
هیدروژناسیون Hydrogenation …………………………………………………………………………… 27
طبقهبندی سوخت مشعلها ……………………………………………………………………………………… ۲۸
طبقهبندی سوخت دیزل…………………………………………………………………………………………… ۲۹
انواع سوخت دیزل ……………………………………………………………………………………………….. ۲۶
سوختهای جت یا توربین وسائط هوایی ………………………………………………………………………….. ۳۱
نقطه جاری شدن Pour point ……………………………………………………………………………….. 32
آب و رسوب در سوخت (Water and sediment) ……………………………………………………….. 33
کربن باقی مانده …………………………………………………………………………………………………. ۳۴
خصوصیات ویژه تقطیر Distillation characteristics ………………………………………………… 35
خاکستر Ash ……………………………………………………………………………………………………. 35
اثر فراریت سوخت در افزایش راندمان حرارتی موتور………………………………………………………………… ۳۶
طریقه اندازه گرفتن عدد اکتان (در موتورهای بنزینی)…………………………………………………………….. ۳۶
عوامل افزودنی بالا برنده عدد اکتان…………………………………………………………………………….. ۳۷
سوخت موتورهای دیزل…………………………………………………………………………………………… ۳۷
کیفیت احتراق سوخت دیزل………………………………………………………………………………………… ۳۸
قابلیت اشتعال…………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
قابلیت تبخیر……………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
ویسکوزیته مناسب و پیشبینی شده…………………………………………………………………………………. ۳۹
عدد ستان ……………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
مواد افزودنی بالا برنده عدد ستان……………………………………………………………………………….. ۴۲
انتخاب سوخت باستان مشخص برای نسبت تراکمهای متفاوت……………………………………………………….. ۴۳
مخزن سوخت fuel tank ………………………………………………………………………………………. 44
لولههای هدایت سوخت …………………………………………………………………………………………. ۴۶
انتقال سوخت ……………………………………………………………………………………………………. ۴۸
درجه سوخت ……………………………………………………………………………………………………. ۴۸
فصل سوم…………………………………………………………………………………. ۵۱
فیلتر سوخترسانی fuel filter ………………………………………………………………………………… 52
فیلتر اولیه………………………………………………………………………………………………………… ۵۳
فیلتر ثانویه یا فیلتر اصلی………………………………………………………………………………………….. ۵۳
انواع فیلتر………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
مورد مصرف فیلتر ……………………………………………………………………………………………….. ۶۱
دستگاه سوخترسان در موتور دیزل………………………………………………………………………………. ۶۷
مسیر سوخت………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
ب: مسیر سوخت در موتورهای مجهز به پمپ انژکتور نوع PT (موتور کومنز)……………………………………. ۶۹
فصل چهارم……………………………………………………………………………….. ۷۰
سیستم سوخترسانی بوش…………………………………………………………………………………………. ۷۱
پمپ انژکتور ……………………………………………………………………………………………………… ۷۲
۲- ساختمان و عملکرد پمپ انژکتور ……………………………………………………………………………… ۷۳
۳- عملکرد پلانجر ………………………………………………………………………………………………… ۷۵
۴- اندازهگیری مقدار سوخت تزریقی………………………………………………………………………………. ۷۶
۶- عملکرد سوپاپ تحویل…………………………………………………………………………………………. ۷۹
۷- زمان پاشش سوخت……………………………………………………………………………………………. ۸۱
پمپ انژکتور مدل PE(S)-PD…………………………………………………………………………………. 82
9- قطعات متشکله پمپچه……………………………………………………………………………………….. ۸۳
۱۰- شناسایی انواع پمپها و طرز خواندن پلاک پمپها (ردیفی) …………………………………………………. ۸۴
۱۱- روش پمپ نصب پمپ انژکتور بر روی موتور…………………………………………………………………… ۸۵
۱۲- چگونگی تنظیم زمان پا شش سوخت بر روی موتور…………………………………………………………… ۸۶
فصل پنجم…………………………………………………………………………………. ۸۸
۲- اصول کار گاورنر…………………………………………………………………………………………….. ۸۹
۱- اهرم راهنما …………………………………………………………………………………………………. ۹۰
۲- اهرم شناوی floating lever …………………………………………………………………………… 90
3- عملکرد گاورنر در مرحله استارت (Governor at ingine starting) ………………………………. 92
4- عملکرد گاورنر در مرحله دوم ارام (موتور درجا) Governor engine idling ……………………… 93
5- چگونگی کنترل دور ماکزیمم………………………………………………………………………………….. ۹۴
۶- عملکرد گاورنر در مرحله خاموش شدن موتور……………………………………………………………….. ۹۵
۷- نقش فنر انگلیش بر روی عملکرد موتور (Angleich spring) …………………………………………… 96
8- نقش فنر تورک در گاورنر (Torgue spring) ……………………………………………………………. 97
10- نقش فنر گشتاور بر روی عملکرد موتور……………………………………………………………………….. ۹۹
۱۱- چگونگی عملکرد گاورنر در بررسی منحنی کار گاورنر………………………………………………………….. ۱۰۰
پمپ سه گوش……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
۱- اصطلاحات مربوط به پمپ سهگوش ………………………………………………………………………… ۱۰۵
چگونگی عملکرد پمپ سه گوش (مقدماتی)……………………………………………………………………… ۱۰۵
تنظیم کننده اتوماتیک ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
۲- عملکرد تنظیم کننده اتوماتیک ………………………………………………………………………………. ۱۰۸
بوستر پمپ انژکتور…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹
نازل یا سوخت پاش……………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
انواع نازل در کوماتسو…………………………………………………………………………………………… ۱۱۳
نازل نوع مجرائی سوراخدار………………………………………………………………………………………… ۱۱۴
نازل نوع گلوگاهی……………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵
نحوه پا شش ریز یا درشت سوخت بوسیله سوخت پاشها ……………………………………………………………. ۱۱۸
سوخت پاش خنک شونده ………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
علامت اختصاری سوخت پاشها……………………………………………………………………………………. ۱۱۹
پنتوکس نازل ……………………………………………………………………………………………………… ۱۲۰
فصل ششم…………………………………………………………………………………. ۱۲۲
سیستم سوخت رسانی کامینز……………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
الف- انژکتور……………………………………………………………………………………………………… ۱۲۴
مفهوم اعداد نوشته شده بر روی انژکتور………………………………………………………………………… ۱۲۸
میترینگ اریفیس (سوراخ مقدار سوخت)……………………………………………………………………………. ۱۲۹
چگونگی عبور سوخت از انژکتور………………………………………………………………………………….. ۱۲۹
مکانیز حرکت پلانجر………………………………………………………………………………………………… ۱۳۴
طرز کار و مکانیزم حرکت انژکتور:………………………………………………………………………………… ۱۳۵
فصل هفتمم ……………………………………………………………………………… ۱۴۰
پمپ ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۱
PT پمپ…………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۲
ساختمان pt پمپ………………………………………………………………………………………………… ۱۴۲
پمپ دندهای……………………………………………………………………………………………………… ۱۴۳
صافی سیمی (فیلتر)………………………………………………………………………………………………. ۱۴۴
P.T.G گاورنر…………………………………………………………………………………………………… ۱۴۴
ترانل (شیر)………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۴
M.V.S گاورنر………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۵
شیرخفهکن………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۵
P.T.G گاورنر…………………………………………………………………………………………………… ۱۴۵
دستگاههای مجهز برای آزمایش پمپ انژکتور……………………………………………………………………….. ۱۵۳
پایه گردان پمپ انژکتور ………………………………………………………………………………………….. ۱۵۵
دستگاه جدید تنظیم پمپ انژکتور بوش……………………………………………………………………………. ۱۵۵
مزایای دستگاههای جدید…………………………………………………………………………………………. ۱۵۶
احتیاط در آزمایش پمپ انژکتور………………………………………………………………………………….. ۱۵۷
عملیات مقدماتی در عیبیابی پمپ……………………………………………………………………………….. ۱۵۸
نتایج……………………………………………………………………………………………………………… ۱۶۰
طرز سوار کردن پمپ انژکتور روی موتور …………………………………………………………………………. ۱۶۰
فصل هشتم ……………………………………………………………………………….. ۱۶۲
پمپ انژکتورهای دوار یا آسیابی………………………………………………………………………………….. ۱۶۳
پمپ انژکتورهای نوع گاورنر (رگلاتور) هیدرولیکی………………………………………………………………… ۱۶۶
طرز کار فشار تحویل………………………………………………………………………………………………. ۱۶۹
فشار انتقال……………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۹
فشار اندازهگیری ………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰
فشار تزریق ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰
فشار بدون بار ……………………………………………………………………………………………………. ۱۷۲
گاورنر (رگلاتور) …………………………………………………………………………………………………. ۱۷۳
طرز کار………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۵
ضربهگیر …………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۵
کنترل توقف یا خاموش کن موتور ……………………………………………………………………………….. ۱۷۶
سوپاپ تنظیم…………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۶
هواگیری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۸
روغنکاری…………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۹
بادامک و پیستونها……………………………………………………………………………………………….. ۱۷۹
آوانس و ریتارد …………………………………………………………………………………………………… ۱۸۰
پمپ انژکتورهای نوع گاورنر مکانیکی (وزنهای) ………………………………………………………………….. ۱۸۱
گاورنر نوع مکانیکی ……………………………………………………………………………………………… ۱۸۲
طرز کار …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۴
دور آرام …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۶
شتاب دادن ………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۶
کنترل …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸۶
میزان کردن پمپ نسبت به موتور …………………………………………………………………………………. ۱۸۷
مراحل عمل ……………………………………………………………………………………………………… ۱۸۷
هواگیری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۹
دقت: ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۹۰
مفهوم پلاک پمپیهای آسیابی …………………………………………………………………………………….. ۱۹۰
نتیجهگیری و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………….. ۱۹۳
فهرست منابع ۱۹۴
فرمت پروژه : word
صفحات : 194
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
احتراق Combustion ………………………………………………………………………………………. 2
موتورهای احتراقی (Combustion engines)……………………………………………………………. 2
1- موتورهای احتراق خارجی …………………………………………………………………………………….. ۳
۲- موتورهای احتراق داخلی ……………………………………………………………………………………. ۳
موتورهای احتراق تراکمی دیزل……………………………………………………………………………………. ۳
تعریف چند اصطلاح ……………………………………………………………………………………………… ۵
هوای ایدهآل Theore tical Air ………………………………………………………………………….. 6
هوای اضافی Excess Air ………………………………………………………………………………….. 6
نسبت هوا به سوخت (AF) و نسبت سوخت به هوا (FA): …………………………………………………… 6
نقطه شبنم محصولات احتراق …………………………………………………………………………………….. ۷
احتراق با هوای کم ………………………………………………………………………………………………. ۸
مراحل احتراق در موتورهای دیزل…………………………………………………………………………………. ۹
عواملی که روی کاهش تأخیر در احتراق تأثیر دارد………………………………………………………………… ۱۱
چرا موتور دیزل دود میکند و میکوبد؟ ………………………………………………………………………. ۱۱
فصل دوم…………………………………………………………………………………. ۱۹
سوختها (fuels) …………………………………………………………………………………………….. 20
نفت (Petroleum) ………………………………………………………………………………………….. 21
تولید نفت خام …………………………………………………………………………………………………… ۲۱
ترکیبات شیمیائی نفت خام ………………………………………………………………………………………… ۲۲
تصفیه نفت:……………………………………………………………………………………………………… ۲۳
تقطیر و تجزیه Fractional Distillation ………………………………………………………………… 24
تحول کراکنیک (Cracking Process) …………………………………………………………………….. 25
پلیمریزاسیون (Polymerization) …………………………………………………………………………. 26
تحول جذب (Absorption process) …………………………………………………………………….. 27
هیدروژناسیون Hydrogenation …………………………………………………………………………… 27
طبقهبندی سوخت مشعلها ……………………………………………………………………………………… ۲۸
طبقهبندی سوخت دیزل…………………………………………………………………………………………… ۲۹
انواع سوخت دیزل ……………………………………………………………………………………………….. ۲۶
سوختهای جت یا توربین وسائط هوایی ………………………………………………………………………….. ۳۱
نقطه جاری شدن Pour point ……………………………………………………………………………….. 32
آب و رسوب در سوخت (Water and sediment) ……………………………………………………….. 33
کربن باقی مانده …………………………………………………………………………………………………. ۳۴
خصوصیات ویژه تقطیر Distillation characteristics ………………………………………………… 35
خاکستر Ash ……………………………………………………………………………………………………. 35
اثر فراریت سوخت در افزایش راندمان حرارتی موتور………………………………………………………………… ۳۶
طریقه اندازه گرفتن عدد اکتان (در موتورهای بنزینی)…………………………………………………………….. ۳۶
عوامل افزودنی بالا برنده عدد اکتان…………………………………………………………………………….. ۳۷
سوخت موتورهای دیزل…………………………………………………………………………………………… ۳۷
کیفیت احتراق سوخت دیزل………………………………………………………………………………………… ۳۸
قابلیت اشتعال…………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
قابلیت تبخیر……………………………………………………………………………………………………….. ۳۹
ویسکوزیته مناسب و پیشبینی شده…………………………………………………………………………………. ۳۹
عدد ستان ……………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
مواد افزودنی بالا برنده عدد ستان……………………………………………………………………………….. ۴۲
انتخاب سوخت باستان مشخص برای نسبت تراکمهای متفاوت……………………………………………………….. ۴۳
مخزن سوخت fuel tank ………………………………………………………………………………………. 44
لولههای هدایت سوخت …………………………………………………………………………………………. ۴۶
انتقال سوخت ……………………………………………………………………………………………………. ۴۸
درجه سوخت ……………………………………………………………………………………………………. ۴۸
فصل سوم…………………………………………………………………………………. ۵۱
فیلتر سوخترسانی fuel filter ………………………………………………………………………………… 52
فیلتر اولیه………………………………………………………………………………………………………… ۵۳
فیلتر ثانویه یا فیلتر اصلی………………………………………………………………………………………….. ۵۳
انواع فیلتر………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
مورد مصرف فیلتر ……………………………………………………………………………………………….. ۶۱
دستگاه سوخترسان در موتور دیزل………………………………………………………………………………. ۶۷
مسیر سوخت………………………………………………………………………………………………………. ۶۷
ب: مسیر سوخت در موتورهای مجهز به پمپ انژکتور نوع PT (موتور کومنز)……………………………………. ۶۹
فصل چهارم……………………………………………………………………………….. ۷۰
سیستم سوخترسانی بوش…………………………………………………………………………………………. ۷۱
پمپ انژکتور ……………………………………………………………………………………………………… ۷۲
۲- ساختمان و عملکرد پمپ انژکتور ……………………………………………………………………………… ۷۳
۳- عملکرد پلانجر ………………………………………………………………………………………………… ۷۵
۴- اندازهگیری مقدار سوخت تزریقی………………………………………………………………………………. ۷۶
۶- عملکرد سوپاپ تحویل…………………………………………………………………………………………. ۷۹
۷- زمان پاشش سوخت……………………………………………………………………………………………. ۸۱
پمپ انژکتور مدل PE(S)-PD…………………………………………………………………………………. 82
9- قطعات متشکله پمپچه……………………………………………………………………………………….. ۸۳
۱۰- شناسایی انواع پمپها و طرز خواندن پلاک پمپها (ردیفی) …………………………………………………. ۸۴
۱۱- روش پمپ نصب پمپ انژکتور بر روی موتور…………………………………………………………………… ۸۵
۱۲- چگونگی تنظیم زمان پا شش سوخت بر روی موتور…………………………………………………………… ۸۶
فصل پنجم…………………………………………………………………………………. ۸۸
۲- اصول کار گاورنر…………………………………………………………………………………………….. ۸۹
۱- اهرم راهنما …………………………………………………………………………………………………. ۹۰
۲- اهرم شناوی floating lever …………………………………………………………………………… 90
3- عملکرد گاورنر در مرحله استارت (Governor at ingine starting) ………………………………. 92
4- عملکرد گاورنر در مرحله دوم ارام (موتور درجا) Governor engine idling ……………………… 93
5- چگونگی کنترل دور ماکزیمم………………………………………………………………………………….. ۹۴
۶- عملکرد گاورنر در مرحله خاموش شدن موتور……………………………………………………………….. ۹۵
۷- نقش فنر انگلیش بر روی عملکرد موتور (Angleich spring) …………………………………………… 96
8- نقش فنر تورک در گاورنر (Torgue spring) ……………………………………………………………. 97
10- نقش فنر گشتاور بر روی عملکرد موتور……………………………………………………………………….. ۹۹
۱۱- چگونگی عملکرد گاورنر در بررسی منحنی کار گاورنر………………………………………………………….. ۱۰۰
پمپ سه گوش……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
۱- اصطلاحات مربوط به پمپ سهگوش ………………………………………………………………………… ۱۰۵
چگونگی عملکرد پمپ سه گوش (مقدماتی)……………………………………………………………………… ۱۰۵
تنظیم کننده اتوماتیک ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
۲- عملکرد تنظیم کننده اتوماتیک ………………………………………………………………………………. ۱۰۸
بوستر پمپ انژکتور…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹
نازل یا سوخت پاش……………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
انواع نازل در کوماتسو…………………………………………………………………………………………… ۱۱۳
نازل نوع مجرائی سوراخدار………………………………………………………………………………………… ۱۱۴
نازل نوع گلوگاهی……………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵
نحوه پا شش ریز یا درشت سوخت بوسیله سوخت پاشها ……………………………………………………………. ۱۱۸
سوخت پاش خنک شونده ………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
علامت اختصاری سوخت پاشها……………………………………………………………………………………. ۱۱۹
پنتوکس نازل ……………………………………………………………………………………………………… ۱۲۰
فصل ششم…………………………………………………………………………………. ۱۲۲
سیستم سوخت رسانی کامینز……………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
الف- انژکتور……………………………………………………………………………………………………… ۱۲۴
مفهوم اعداد نوشته شده بر روی انژکتور………………………………………………………………………… ۱۲۸
میترینگ اریفیس (سوراخ مقدار سوخت)……………………………………………………………………………. ۱۲۹
چگونگی عبور سوخت از انژکتور………………………………………………………………………………….. ۱۲۹
مکانیز حرکت پلانجر………………………………………………………………………………………………… ۱۳۴
طرز کار و مکانیزم حرکت انژکتور:………………………………………………………………………………… ۱۳۵
فصل هفتمم ……………………………………………………………………………… ۱۴۰
پمپ ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۱
PT پمپ…………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۲
ساختمان pt پمپ………………………………………………………………………………………………… ۱۴۲
پمپ دندهای……………………………………………………………………………………………………… ۱۴۳
صافی سیمی (فیلتر)………………………………………………………………………………………………. ۱۴۴
P.T.G گاورنر…………………………………………………………………………………………………… ۱۴۴
ترانل (شیر)………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۴
M.V.S گاورنر………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۵
شیرخفهکن………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۵
P.T.G گاورنر…………………………………………………………………………………………………… ۱۴۵
دستگاههای مجهز برای آزمایش پمپ انژکتور……………………………………………………………………….. ۱۵۳
پایه گردان پمپ انژکتور ………………………………………………………………………………………….. ۱۵۵
دستگاه جدید تنظیم پمپ انژکتور بوش……………………………………………………………………………. ۱۵۵
مزایای دستگاههای جدید…………………………………………………………………………………………. ۱۵۶
احتیاط در آزمایش پمپ انژکتور………………………………………………………………………………….. ۱۵۷
عملیات مقدماتی در عیبیابی پمپ……………………………………………………………………………….. ۱۵۸
نتایج……………………………………………………………………………………………………………… ۱۶۰
طرز سوار کردن پمپ انژکتور روی موتور …………………………………………………………………………. ۱۶۰
فصل هشتم ……………………………………………………………………………….. ۱۶۲
پمپ انژکتورهای دوار یا آسیابی………………………………………………………………………………….. ۱۶۳
پمپ انژکتورهای نوع گاورنر (رگلاتور) هیدرولیکی………………………………………………………………… ۱۶۶
طرز کار فشار تحویل………………………………………………………………………………………………. ۱۶۹
فشار انتقال……………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۹
فشار اندازهگیری ………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰
فشار تزریق ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰
فشار بدون بار ……………………………………………………………………………………………………. ۱۷۲
گاورنر (رگلاتور) …………………………………………………………………………………………………. ۱۷۳
طرز کار………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۵
ضربهگیر …………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۵
کنترل توقف یا خاموش کن موتور ……………………………………………………………………………….. ۱۷۶
سوپاپ تنظیم…………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۶
هواگیری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۸
روغنکاری…………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۹
بادامک و پیستونها……………………………………………………………………………………………….. ۱۷۹
آوانس و ریتارد …………………………………………………………………………………………………… ۱۸۰
پمپ انژکتورهای نوع گاورنر مکانیکی (وزنهای) ………………………………………………………………….. ۱۸۱
گاورنر نوع مکانیکی ……………………………………………………………………………………………… ۱۸۲
طرز کار …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۴
دور آرام …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۶
شتاب دادن ………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۶
کنترل …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸۶
میزان کردن پمپ نسبت به موتور …………………………………………………………………………………. ۱۸۷
مراحل عمل ……………………………………………………………………………………………………… ۱۸۷
هواگیری …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸۹
دقت: ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۹۰
مفهوم پلاک پمپیهای آسیابی …………………………………………………………………………………….. ۱۹۰
نتیجهگیری و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………….. ۱۹۳
فهرست منابع ۱۹۴
فرمت پروژه : word
صفحات : 194
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
قیمت: 9,000تومان
#639