انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: معرفی سایت های کارافرین و استارتاپ ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام به دوستان عزیز 

اینجا موضوعی رو مطرح کردم تا دوستان بتونن به معرفی استارتاپ هایی بپردازند که  کارافرینی کرده از خودم شروع میکنم : 

ترجمانو یک استارتاپ است که توسط گروهی از دانشجویان به وجود امده . این سایت برای ترجمه فارسی به انگلیسی وترجمه انگلیسی به فارسی می باشد که برای ترجمه متن، ترجمه مقاله، ترجمه فوری و ترجمه دانشگاهی می باشد که سعی کرده تمام نیاز کاربران در زمینه ترجمه را مرتفع سازد. 
سلام

دنیای مهندسی من سایتی مبتنی بر فعالیت کاربران در زمینه های مختلف مهندسی.

اغلب سایتهای مهندسی فقط به ارائه کتاب، جزوه،پروژه ، آموزش نرم افزار و  ... میپردازند ولی هدف اصلی( راه اندازی این بخش بستگی به فعالیت کاربران دارد و ممکن است چند ماه طول بکشد) این سایت این نیست، هر چند که بخش های ذکر شده هم اکنون در سایت موجود است و کاربران میتوانند فعالیت خود را شروع کنند.

این سایت مبتنی بر فعالیت کاربران است به این معنی که کاربران بر اساس میزان فعالیت خود امتیاز دریافت میکنند و در زمان های مختلف از مزایای آن بهره مند میشوند.

امیدواریم بتوانیم محیطی را ایجاد نماییم که مهندسین بتوانند دانش و تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


با تشکر
ثبت شرکت ویونا 
با سال ها تجربه موفق و همچنین با دارا بودن وکلاء و مشاوران و نیرو های متخصص و با تجربه 
توانسته است اعتماد و اطمینان تمامی مدیران موفق در سراسر کشور را جلب خود نموده و با ارئه ی
بهترین خدمات ثبتی اماده ی هدمت رسانی به تمامی مدیران موفق می باشد 

برای مشاوره ی رایگان با ما تماس حاصل فرمایید 

02188203204
خدمات ترجمه تخصصی پارس 68
ترجمه متن و ترجمه مقاله و ترجمه کتاب و.... جز تخصص سایت میباشد
همچنین در جهت تحقیق دانشجویی و دانلود مقاله نیز تخصص دارد
لطفا سایتهای تخصصی خارجی برای کار آفرینی هم معرفی نمایید !
الایزا ریدر جملات زیبا
رزومه ساز آنلاین
امروزه بسیاری از کارفرمایان قبل از دعوت افراد برای مصاحبه از آنها می خواهند تا فایلی را به عنوان رزومه برایشان ارسال نمایند. سپس از میان رزومه های ارسالی فرد مورد نظر خود را جهت مصاحبه دعوت می کنند.
نگارش یک رزومه حرفه ای و تأثیر گذار کاری دشوار و تخصصی است. علاوه بر محتوای رزومه، ظاهر آن و ترتیب قرار گرفتن مطالب در رزومه از اهمیت بالایی برخوردار است. مطابق بررسی محققین، اولین برداشت کارفرما در مورد رزومه هر فرد در 10 ثانیه اول بررسی رزومه صورت می گیرد و در صورتی که در این زمان رزومه شما نتواند نظر کارفرمایان را به خود جلب نماید احتمال زیادی دارد که آنها شما را برای مصاحبه دعوت ننمایند. در صورتی که در این زمان هر گونه اشتباه، بی نظمی و یا تضادی در رزومه شما دیده شود، شانس بسیار کمی جهت موفقیت در بدست آوردن آن شغل خواهید داشت.
از سویی دیگر از میان انبوهی از رزومه های ارسال شده برای کارفرمایان تنها تعداد معدودی از افراد موفق می شوند تا در مصاحبه با کارفرما حضور یابند.
مطابق مطالعات صورت گرفته، علاوه بر محتوای یک رزومه و سوابق فردی کارجو، ظاهر و آراستگی یک رزومه نیز نقش مؤثری در برداشت ابتدایی کارفرمایان در 10 ثانیه اول بررسی رزومه و انتخاب رزومه افراد بازی می نماید.
سایت کار 118 با ایجاد یکی از قوی ترین ابزارهای رزومه ساز فارسی و انگلیسی تلاش نموده است تا به کارجویان در زمینه نگارش یک رزومه زیبا و موثر یاری می رساند. شما با صرف زمانی اندک در پنل کاربری خود این امکان را خواهید داشت تا رزومه های متنوع در قالبهای متنوع ساده و گرافیکی و تصویری ایجاد و دانلود نمایید. علاوه بر آن در هر قالب انتخابی، شما می توانید به سادگی رنگ قالب رزومه خود را نیز به دلخواه خود انتخاب نمایید.
علاوه بر این کار 118 برای اولین بار در ایران این امکان را برای کارجویان فراهم آورده که بیش از یک رزومه به زبان های فارسی و انگلیسی در سایت ما داشته باشند و برای هر عنوان شغلی بتوانند رزومه مرتبط با آن عنوان شغلی را ارسال نمایند. شما به راحتی می توانید برای هر رزومه ساخته شده، عنوان منحصر به فردی انتخاب نمایید و لیست رزومه های خود را در پنل کاربری خود ببینید.
ایجاد لینک اختصاصی برای رزومه های شما در قالب kar118.com/cv/your-name در سایت، پیوست رزومه شما در ایمیل ارسالی به کارفرما، دانلود رزومه های ساخته شده در قالب pdf و عکس از دیگر امکانات رزومه ساز آنلاین کار118 می باشد.



همین الان شروع به ساخت یا آپلود رزومه کنید
فیلم دوره آموزش گوگل ادوردز لیندا به همراه متن کامل و زیرنویس فیلم

آموزش تبلیغات در گوگل ادوردز
این مجموعه آموزشی با عنوان Google AdWords Essential Training توسط وب سایت لیندا تهیه شده و گروه تبلیغاتی جی ادز زیرنویس فارسی آن را آماده کرده است. استاد این دوره آقای Brad Batesole است که کارآفرین و مشاور استارت آپ و متخصص بازاریابی می باشد.

با کمک تبلیغات در گوگل می توانید بازدید سایت خود را افزایش و هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید. در این دوره آموزش ویدئویی شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می شوید و می فهمید که کسب و کار شما و مشتریان تان به چه چیزی نیاز دارند. سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می گیرید.

پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می رسد که با گزارش گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

عناوین مطرح شده در این دوره آموزش ویدئویی عبارتند از:
درک امتیاز کیفیت (Quality Score) و سیستم مزایده (auction system)

تعیین اهداف و انتظارات واقع بینانه از کمپین هایتان
ایجاد حساب کاربری و خرید اکانت گوگل ادورز
پژوهش و یافتن کلمات کلیدی مناسب با کمک ابزار Keyword Planner tool
تنظیم بودجه (budgets) و پیشنهاد حداکثر قیمت هر کلیک (bidding) برای کمپین
نوشتن متن آگهی عالی
استفاده از گروه آگهی ها (ad groups)
ایجاد و برون بری گزارش ها
محاسبه میزان بازگشت سرمایه تبلیغات یا ROI
تنظیم گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) برای پیگیری تبدیل (conversion tracking)
بهینه سازی هزینه تبلیغات در گوگل
تنظیم بید یا قیمت پیشنهادی هر کلیک (Adjusting bids)
ایجاد کمپین بازاریابی مجدد (remarketing campaign)
استفاده از افزونه های آگهی (ad extensions)
از طریق این لینک می توانید به آموزش ها را مشاهده نمایید 

"دوره آموزش گوگل ادوردز"
چرا سپتیک تانک برای محیط زیست لازم است؟
سپتیک تانک فاضلاب موثرترین و کارآمد ترین محصولی است که جهت زودن و تجزیه فاضلاب و همچنین حفظ محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستگاه سپتیک تانک در حال حاضر در تمام جهان از جمله متدهای موثر در حفظ محیط زیست می باشد.
طراحی منحصر به فرد سپتیک تانک باعث می شود تا این دستگاه همزمان از دو طریق بیولوژیکی و طبیعی جهت تجزیه و تصفیه فاضلاب بهداشتی استفاده نماید.
 
نحوه کارکرد سپتیک تانک چگونه است؟
هنگامی که فاضلاب دفع شده از خروجی لوله های سرویس های بهداشتی، وارد مخازن نگهداری تصفیه فاضلاب سپتیک می شوند، آب و مواد جامدتر همزمان با هم وارد می شوند که پس از پر شدن به دلیل کاهش سرعت حرکت فاضلاب، بخشی از مواد معلق و سنگین فاضلاب در مخزن ته نشین شده و آب خالص تری به قسمت دوم مخزن سپتیک تانک منتقل می شود؛ پس از آن با توجه به اینکه در محیط اول، شرایط مناسبی برای رشد باکتری ها فراهم می گردد، باکتری های بی هوازی آزاد و فعال شده و شروع به تجزیه لجن موجود و مواد آلی در کف مخزن می کنند و بر اساس فعل و انفعلات، در مخزن سپتیک تانک یا گندانبار به پساب تبدیل خواهد شد.
در این مرحله، پسابی که از تصفیه فاضلاب خارج می گردد را می توان به فاضلاب شهری، چاه جاذب و حتی به آب های سطحی که در مجاور دستگاه قرار دارند جهت مصارف کشاورزی، هدایت نمود. این امر یعنی بازگشت آب سالم تر به محیط زیست جهت مصارف غیرخوراکی، می تواند سرمایه عظیم محیط زیست را بیش از پیش حفظ و حراست نماید.
زمانی که تصفیه فاضلاب به شکل ناقص در مخزن سپتیک تانک صورت گیرد، فاضلاب از طریق دو روش دفع می شود:
روش اول، روش دفع پساب در زمین می باشد که در این حالت، در صورتی که شرایط ایجاد چاه جذب کننده برای فاضلاب وجود داشته باشد و سطح آب موجود زیر زمینی پایین باشد و یا شرایط به گونه ای باشد که امکان نفوذ پذیری در زمین وجود نداشته باشد ولی سطح آب زیر زمینی بالا باشد، پساب باید در زیر سطح زمین پخش گردد.
در این روش، پساب با استفاده از کمک یک شبکه از لوله های سوراخ دار موجود در زیر زمین که در عمق خاک به اندازه 45 تا 90 سانتی متر ایجاد شده است پخش می شود.
روش دوم، وارد نمودن و هدایت پساب موجود و بدست آمده به فاضلاب شهری است که در این روش، پس از آن که عملیات مربوط به پیش تصفیه در مخازن سپتیک تانک انجام شد، پساب موجود در خروجی را می توان به فاضلاب شهری، جهت عملیات تکمیلی تصفیه فاضلاب هدایت نمود.
نصب و اجرای سپتیک تانک فاضلاب انتخابی است چاره ساز و انعطاف پذیر برای جمعیت های محدود در یک واحد ساختمانی، مجتمع های چند واحدی آپارتمانی، موسسات کوچک و بزرگ، پادگان های نظامی و یا حتی مراکز تجاری و تفریحی.
این محصول با برخورداری از کیفیت و راندمان بالا تا به امروز توانسته نیاز مشتریان را برطرف نموده و رضایت حداکثری آنان را اتخاذ نماید. گفتنی است در این راستا یکی از پر فروش ترین مدل های تولیدی برای استفاده کاربردی در موارد ذکر شده، سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلابی می باشد.
شرکت فنی مهندسی فرآب صنعت زلال، شرکتی است پیشتاز در زمینه تولید و توزیع پکیج ها و سیستم های تصفیه فاضلابی با بهره گیری از به روز ترین متد که با تکیه بر دانش فنی و تجربی متخصصان فنی و ارشد خود، پروژه های موفق بسیاری را در تمام کشور به انجام رسانده و رضایت حداکثری مشتریانش را در زمره افتخاراتش به یادگار داشته باشد.
انواع سپتیک تانک فاضلاب تولید شده توسط شرکت مهندسی فرآب صنعت زلال
شرکت مهندسی فرآب صنعت، بزرگترین تولیدکننده و تامین کننده انواع مخازن سپتیک تانک درکشور می باشد که با بهره گیری از خط تولید پیشرفته و روز دنیا در ایران، توانسته است تا نیاز مشتریان این محصول را با بالاترین کیفیت و راندمان برطرف نماید. این شرکت در حال حاضر انواع مخازن تصفیه فاضلابی سپتیک خود را در 3 مدل تولید می کند که به شرح ذیل می باشد.
سپتیک تانک پلی اتیلن
سپتیک تانک فایبرگلاس
سپتیک تانک بتنی
لازم به ذکر است که سپتیک فاضلابی از جنس پلی اتیلن و بتنی بصورت استوانه عمودی و افقی با توجه به نیاز و ابعاد مورد نظر کارفرما، طراحی و تولید می شود، همچنین سپتيك تانک های با جنس فایبرگلاس به شکل مکعب مستطیل تولید می گردند.
سپتیک تانک پلی اتیلن
در این مدل از محصولات فاضلابی، مواد مصرفی استفاده شده در ساخت سپتیک از نوع PE یا پلی اتیلن می باشد که با گرید 100 و به صورت سه لایه ساخته می شود.
شرکت مهندسی فرآب صنعت با توجه به نیاز مشتریان و همچنین تامین سپتیک تا حجم 100 متر مکعبی (100000 لیتر) به صورت یکپارچه، به عنوان بزرگترین و معتبر ترین شرکت تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن در کشور، مطرح و شناخته شده است که تا به این لحظه، بزرگترین شرکت های دولتی، خصولتی و خصوصی و حتی افراد حقیقی ( به جهت استفاده از ویلاهای شخصی )، این مدل از محصولات را به این شرکت سفارش داده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، دستگاه خود را تحویل گرفته اند.
سپتیک تانک بتن مسلح
سپتیک تانک بتنی تولید شده از جنس بتن مسلح، محصولی استوانه ای شکل می باشد که در ساخت آن از سیمان تیپ 5 ضد سولفات بهره گرفته شده است. در این نوع از سپتیک فاضلابی، داخل و خارج مخزن با استفاده از پلیمر های شیمیایی به صورت ایزوله در آمده که در ظرفیت های مورد نظر و درخواست مشتری طراحی، تولید و ساخته می گردد.
شایان ذکر است که مخازن سپتیک بتنی بر اساس نیاز کارفرما به صورت پیش ساخته تولید شده و به سراسر کشور قابل ارسال هستند که در هنگام تحویل، در محل پروژه به راحتی توسط درخواست کننده و یا کارفرما قابل نصب و راه اندازی می باشند.
سپتیک تانک فایبرگلاس
سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می باشد که به صورت مکعب مستطیل طراحی، تولید و اجرا می شود. این محصول با استفاده از الیاف پلی استر و پلی رزین تولید می شود که با توجه به نوع طراحی و اجرای آن، از مهمترین مزایای آن می توان به مواردی همچون، اجرا و پیاده سازی سریع و راحت دستگاه، هزینه مناسب و پایین آن، کیفیت بالا و سبکی وزن و استفاده از فضای کمتر، ساخت مطابق با ابعاد و اندازه های درخواستی مشتریان با توجه به محدودیت در ساخت، عدم ایجاد جلبک در دستگاه می باشد.
مراحل سفارش، تولید و راه اندازی سپتیک تانک از شرکت مهندسی فرآب صنعت چگونه است؟
پس از آن که مصرف کننده بر اساس نیاز خود با شرکت مهندسی فرآب صنعت زلال، تماس گرفته و بر اساس ابعاد و اندازه های مورد نظر خود، سفارش دستگاه مورد نظر را نهایی نمود، طراحی و ساخت سپتیک تانک شروع می شود.
شایان ذکر است که قبل از شروع به تولید دستگاه، از طرف کارشناسان شرکت، نقشه های اجرایی برای کارفرما ارسال خواهد شد و پس از تایید کارفرما، دستگاه سفارشی می شود.
پس از ساخت، دستگاه به هر نقطه از کشور که پروژه کارفرمای محترم در آن مکان می باشد، قابل ارسال خواهد بود.
گفتنی است، خریداران محترم می بایست پیش از آن که دستگاه به مقصد پروژه ارسال گردد، بر اساس نقشه هایی که از قسمت فنی مهندسی شرکت فرآب صنعت دریافت کرده؛ نسبت به خاکبرداری محل نصب اقدام نموده و پس از دریافت محصول، با هماهنگی واحد مهندسی فرآب صنعت، اقدام به نصب و راه اندازی مخزن سپتیک تانک نماید.
ذکر چند نکته مهم:
در صورتی که محل نصب سپتیک تانک، مسیر تردد ماشین آلات سنگین باشد، باید با استفاده از فنس، جداسازی انجام شود. همچنین، عمق محل نصب دستگاه سپتیک باید به گونه ای باشد که خروجی فاضلاب مورد نظر بصورت ثقلی قادر باشد تا وارد لوله های سپتیک تانک شود.
محل نصب دستگاه بایدحداقل به میزان 10 متر از ساختمان های مجاور و همچنین 30 متر از چاه های آب اطراف محل نصب فاصله داشته باشد.
یکی از نکات بسیار ضروری که باید به آن توجه ویژه ای داشت، زیر سازی مناسب و رگلاژ محل نصب سپتیک تانک می باشد که باید آنرا با دقت انجام داد. شیب سطح زیر سپتیک تانک برای این منظور باید صفر درصد در نظر گرفته شود و حداقل فاصله مناسب دستگاه تا ساختمان های مجاور، 3 متر باید باشد.
مزیت های سپتیک تانک عرضه شده توسط شرکت مهندسی فرآب صنعت
·      نصب و راه اندازی سریع وآسان
·      نیاز دستگاه به فضای محدود و کم
·      کارکرد دستگاه بدون ایجاد سر و صدا
·      فعالیت به صورت اتومات بدون نیاز به برق
·      بی نیاز از قطعات یدکی و همچنین قطعات خاص صنعتی
·      بی نیاز از هرگونه هزینه سرویس و نگه داری پس از نصب و راه اندازی سپتیک تانک
·      نگه داری و تولید دستگاه، به هیچ وجه ارز بری نخواهد داشت و مناسب مصرف کننده خواهد بود.
·      COD،BOD  فاضلاب ورودی را به نسبت قابل ملاحظه ای در قسمت خروجی کاهش خواهد داد.
 
جهت دریافت هرگونه اطلاعات فنی، مشاوره رایگان و سفارش کالا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از سایت شرکت فرآب صنعت به آدرس http://www.farabsanaat.com دیدن فرمایید: 02126318332 02126318333 و 09123355960
<a href="http://www.saadatandishan.ir">سعادت اندیشان</a>


موسسه ثبتی و حقوقی سعادت اندیشان
موسسه ستاره سازان آسمان دانش با هدف ارتقاء درجه علمی کشور با گردآوری محققین، مترجمین و … متخصص برای اولین بار در کشور به صورت دورکاری اقدام به پذیرش مقاله و انتشار مقالات دانشجویان، اساتید و استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی نموده است.


کلیه عزیزانی که با ما در ارتباط هستند و به نوعی یاری رسان ما هستند به صورت ارتباط از راه دور با ما همکاری می نمایند که این خود نکته قابل توجه در خصوص اعتماد به فعالیت های ما محسوب می شود. تمرکز اصلی موسسه ستاره سازان آسمان دانش بر روی ترجمه مقالات isi، پذیرش مقالات isi و چاپ مقالات isi می باشد.



استخراج مقاله
استخراج مقاله مخصوص افرادی است که در حال نگارش مطالب نهایی پایان نامه، تز، طرح پژوهشی و یا … می باشند و یا از آن دفاع کرده اند. استخراج مقاله توسط پژوهشگرانی که دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته شما باشند انجام خواهد گرفت



ترجمه مقاله
ترجمه مقاله مخصوص افرادی است که مقاله فارسی آماده دارند و قصد چاپ در مجلات لاتین را دارند و می خواهند از مرحله ترجمه کار را به ما بسپارند. همچنین خدمت ترجمه مقاله به صورت تخصصی و تنها ارائه می گردد.ترجمه مقاله توسط مترجمین رشته شما انجام خواهد گرفت.



پذیرش و چاپ مقاله
پذیرش مقاله و چاپ مقاله مخصوص افرادی است که مقاله ترجمه شده دارند و قصد چاپ مقاله در مجلات باکیفیت را دارند. پس از بررسی شرایط پذیرش مقاله شما، لیستی از مجلات معتبر جهت بررسی و تایید خدمت شما ارسال می شود تا پس از تایید پروژه شما شروع شود



نگارش مقاله نداریم!
ما به هیچ عنوان کار نگارش،فروش مقاله انجام نمی دهیم. کار ما فقط مشاوره در زمینه پذیرش و چاپ مقالات حاصل از پژوهش های شما می باشد.لذا در این زمینه درخواستی را مطرح نفرمایید مشاورین ما در مابقی موارد پاسخگوی سوالات شما می باشند.



موسسه ستاره سازان آسمان دانش هیچگونه فعالیتی در زمینه نگارش مقاله یا تدوین مقاله ندارد. کار ما صرفا مشاوره برای انتشار مقاله در مجله isi یا انتشار مقاله در مجله scopus می باشد.همچنین، ترجمه مقاله isi توسط مترجمین برجسته و نیز چاپ کتاب بخش دیگری از فعالیت این موسسه می باشد


موسسه ستاره سازان آسمان دانش با هدف ارتقاء درجه علمی کشور با گردآوری محققین، مترجمین و … متخصص برای اولین بار در کشور به صورت دورکاری اقدام به پذیرش و انتشار مقالات دانشجویان، اساتید و … نموده است.
کلیه عزیزانی که با ما در ارتباط هستند و به نوعی یاری رسان ما هستند به صورت ارتباط از راه دور با ما همکاری می نمایند که این خود نکته قابل توجه در خصوص اعتماد به فعالیت های ما محسوب می شود. تمرکز اصلی موسسه ستاره سازان آسمان دانش بر روی ترجمه مقالات isi، پذیرش مقالات isi و چاپ مقالات isi می باشد.
رعایت اصول اخلاق حرفه ای و صداقت گفتار شعاری است که بدان پایبندیم.


تمامی حقوق وب سایت متعلق به موسسه ستاره سازان آسمان دانش می‌باشد که در زمینه پذیرش و چاپ مقاله isi و isc و scopus و مجلات علمی پژوهشی داخلی فعالیت می‌کند.
صفحه‌ها: 1 2