انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: پکیج جامع موفقیت و کارآفرینی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استیو فوربز ناشر میلیاردرآمریکائی میگوید :
منبع حقیقی ثروت و سرمایه در این عصر مادیات نیست.این منبع نشات گرفته از ذهن انسان ، روح انسان ، تخیلات انسان و ایمان ما به آینده است.
اگر به دقت به این جمله توجه کنیم تفاوت بین یک پولدار را با یک ثروتمند تا حدودی متوجه می شویم. استیو فوربز داشتن ذهن و روح و خلاقیت و ایمان را ثروت و سرمایه می داند که باعث بدست آوردن ثروت مادی می شوند.او صرفا داشتن پول را ثروت نمی داند و این نکته بسیار مهمی است.
فروش پکیج جامع موفقیت با همکاری سایت میلیاردر ایرانی و #کانال_موفقیت_در_سه_گام
کانال تلگرام
به مدت محدود ( تا عید فطر )
 به تعداد محدود (۲۵ پک )


شامل:
1-  کتاب بهترین سال زندگی تو از دارن هاردی
 2- ویدیوهای آموزشی و انگیزشی
 3- 28 روز شکرگزاری
4- برنامه ها و ویدیوهای متفرقه
5- دکلمه هایی جهت پیشرفت کاری
6- سمینار اساتید بزرگ حوزه موفقیت + سمینار هشت ساعته مدیریت برایان تریسی با دوبله فارسی
7- کتاب های صوتی موفقیت از برایان تریسی ، دارن هاردی و...
 و بسیاری برنامه های دیگر...

[تصویر:  29.gif] هزینه پکیج + ارسال : فقط ۸۹۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با شماره : 1470-488-0910 تماس حاصل فرمایید.

از ساعت 12 الی 18(وقت اداری)

 لازم به ذکر است :
فقط به تماس ها پاسخ داده می شود،
بنابراین لطفا از ارسال هر گونه پیام خودداری فرمایید.
[تصویر:  24.gif][تصویر:  24.gif][تصویر:  24.gif]
#پک_موفقیت
با سپاس از اعتماد شما

ورود به سایت میلیاردر ایرانی
اطلاعاتی در خصوص پکیج موفقیت

[تصویر:  index.jpg]
باسلام
از استقبال علاقمندان به حوزه موفقیت و کارآفرینی بسیار خرسندیم و امیدواریم با توضیحات زیر به بیشتر سوالات شما درخصوص پکیج موفقیت پاسخ داده و شما را درجهت خریدی هرچه مطمئن تر یاری نماییم.
در این پکیج فایل های آموزشی در سه شکل تصویری ، صوتی و متنی ارائه شده است. این مجموعه شامل دوره ها ، سمینارها و فایلهای آموزشی با ارزشی است که از اساتید مختلف به نام ایران و جهان تهیه شده است. به عنوان مثال تمامی کتابهای برایان تریسی با ترجمه و ویراستاری بسیار عالی ، که در سایتها به طور کامل یافت نمی شود و یا در صورت دستیابی به آنها نیازمند پرداخت وجه بوده و گاهی حتی بدلیل اسکن بودن، کتاب از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد.
تمامی فایلها از لحاظ کیفیتی دارای ضمانت می باشد.
در این مجموعه بالغ بر 20 کتاب صوتی ارزشمند که جهت تهیه آنها با کیفیتی که ما ارائه میدهیم باید در سایتهای مطرح و مشابه حداقل 150 هزار تومان پرداخت نمایید. تمامی کتابهای صوتی از نویسندگان مطرح جهان ( رابرت کیوساکی ، برایان تریسی ، دارن هاردی ، جان ماکسول ، کلی مک گونیگال و...) و درموضوعات مختلف حوزه موفقیت و کارافرینی می باشد.
ویدئوهای آموزشی شامل ویدئوهای مجموعه تد و سمینارها و کنفرانس های داخلی و بین المللی می باشد که برای تهیه انها وقت و هزینه زیادی صرف شده است.نمونه ای از این فایلها سمینار هشت ساعته مدیریت برایان تریسی با دوبله فارسی است. فیلم پدیده نیز یکی دیگر از فایلهای این مجموعه می باشد.
کتاب بهترین سال زندگی تو که در ادامه کتابهای دارن هاردی به عنوان آخرین کتاب ایشان به چاپ رسیده است و با قیمت 20 هزار تومان در بازار به فروش می رسد نیز در این پکیج بزرگ ارائه می گردد.
باید اشاره کرد گنجینه صوتی که در این پکیج ارائه می شود از جمله گنجینه های منحصر به فرد می باشد که درآن فایلهایی با موضوعات 28 روز شکرگزاری ، دوره اموزشی فن بیان ، ارتباطات ، دوره کوتاه مدت مدیریت ارتباط با مشتری ، شناخت افراد براساس مدل DISC و ... ارائه شده است.
مطمئن باشید اگر فایلهای ارائه شده را به صورت تک خریداری کنید مبلغی بالغ بر 350 هزار تومان باید پرداخت نمائید ، اما سایت میلیاردرایرانی با همکاری کانال موفقیت در سه گام برای مدت محدود و تعداد محدود شرایط بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است.
لیست کامل محتویات پکیج موفقیت بالغ بر سه صفحه می باشد که بدلیل ارزشمندی و انحصاری بودن بعضی از فایلها از ارائه کامل آن معذوریم.[تصویر:  24.gif]
نمونه هایی جهت اطمینان کیفی محصولات در کانال موفقیت در سه گام قرار می گیرد.
قیمت تا پایان عیدسعید فطر با تخفیف ویژه 89000 تومان و بعد از آن .... می باشد.
زمان درگذر است ، قدر فرصتها را بدانیم.
 
صفحه اصلی سایت