انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: دیجیتال مارکتینگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیجیتال مارکتینگ
ما در آژانس دارت به سه اصل بسیار مهم استراتژی ، خلاقیت و مدیا (رسانه) در ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال اعتقاد ویژه ای داریم . سه اصلی که اگر در یک کمپین دیجیتال مثل قطعات یک پازل به درستی کنار هم چیده شوند، آن کسب و کار قطعا به اهدافش خواهد رسید . پس با دارت به هدف بزنید!
 
طراحی استراتژی
 
استراتژی واژه ای جذاب در بازاریابی و تبلیغات است. اما این جذابیت بی حد و حصر، بعضا با مشکلاتی در اجرا روبروست. اینکه هنوز تبلیغی مشاهده می شود که هدف مشخصی ندارد، پیام مناسبی ندارد و یا به درستی منتقل نشده است، گروه هدف مناسبی برای آن انتخاب نشده است و یا فاکتور یکپارچگی در کمپین دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، نشان از عدم توجه برخی از مجریان تبلیغاتی به استراتژی است. آژانس دارت با تحلیل و آنالیز دقیق نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت های موجود در  کسب و کارتان، سعی در اجرای کمپین های بازاریابی دیجیتال با اثربخشی بالا دارد .
 
خلاقیت در ارائه پیام
 
معمولا یکی از مشکلاتی که در کمپین های بازاریابی دیجیتال زیاد به چشم و گوش می خورد نداشتن خلاقیت است. اعتقاد ما این است که خلاقیت در یک تبلیغ ، اثربخشی آن را تا حد زیادی افزایش خواهد داد اما قطعا این خلاقیت می بایست در راستای استراتژی طراحی شده کمپین باشد تا صرفا یک آرت ورک خلاقانه نباشد بلکه بتواند بر رفتار خرید گروه هدف تاثیر بگذارد. آژانس دارت پیام ابتدایی و کانسپت کلی کمپین دیجیتالی شما را با چاشنی خلاقیت آغشته کرده و در قالب یک پیام خلاقانه و تاثیرگذار در فضای دیجیتال توزیع خواهد کرد.
 
مدیا (رسانه)
 
قطعا انتخاب نادرست و یا بدون برنامه ریزی دقیق و منسجم برای حضور در یک رسانه موجب شکست یک کمپین دیجیتال مارکتینگ خواهد شد . متاسفانه بعضا به دلیل استفاده شخصی افراد از رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، باعث شده که بازاریابی و تبلیغات در آنها بسیار ساده انگارانه پنداشته شود . این موضوع می تواند بعضا صدمات غیرقابل جبرانی به کسب و کارها وارد نماید . استراتژیست های آژانس دارت برای حضور قدرتمند شما در رسانه های دیجیتال قطعا برنامه ریزی دقیق و منسجمی خواهند داشت .