انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: آموزش زبان انگلیسی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آموزش زبان انگلیسی
برای یک تاجر موفق که در یک سازمان بین ­المللی کار می­ کند، رفتن به یک سفر کاری، به طور مثال بازدید از شعبه ­­ی آسیای شرقی کمپانی مذکور، رویدادی تکرار شونده حساب می­ شود. با این که شبکه ­های اجتماعی و به طور کلی اینترنت، کار ارتباطات از راه دور را بسیار سهل ساخته ­اند، اما هنوز هم این دسته از سفر­ها روی بورس هستندبه گزارش مجله اکونومیست، شرکت­ها و سازمان ­های اقصی نقاط کره ­ی خاکی، بیش از 1.25 تریلیون دلار هزینه این گونه مسافرت­ ها را متقبل شدند. اگر در زمینه انگلیسی تجاری دانش و توانایی مناسب را نداشته باشید، به طور حتم از این سفر­ها وحشت دارید. برای ارتقاء اعتماد به نفس حاصل از قابلیت خود، در این مقاله با کالج زبان پارمان همراه شوید.
ارتباط انگلیسی تجاری و درک تفاوت زمانی و فرهنگی
 
زمانی که شما به مقصد مورد نظرتان می­ رسید، به خصوص اگر سفر شما بین قاره­ ای باشد، دچار خستگی مفرط ناشی از پرواز می­ شوید، که در اصطلاح انگلیسی تجاری، به آن Jetlag می­ گوییم. در ضمن، از یاد نبرید که ساعت محلی مقصد، با آن زمانی که ساعت شما نشان می­ دهد، متفاوت است. این پدیده را Time Zone می‌نامند.
بعد از خلاص شدن از دردسر­های ناشی از دو رویداد اخیر، نوبت به تفاوت میان فرهنگ­ های ملل مختلف می ­رسد. از اختلاف سلیقه در طعم غذا، تا تفاوت های مذهبی میان مسلمانان و مسیحیان، همگی پتانسیل این را دارند، که شما را به چالش بکشند. به سردرگمی یک گردشگر، از این تفاوت­ های فاحش فرهنگی Culture shock می­ گویند.
سلام
خسته نباشید
درست می گویید به غیر از این ها هم زبان و تکلم در این سفر های خارج از منطقه خیلی مهم است و شاید همان تاجر اگر نتواند زبان خارجه حرف بزند دچار مشکل شود و نتواند تجارت کند درست است علم خیلی پیشرفت کرده ولی در بعضی جاها این علم الکترونیکی شاید نتواند به او کمک کند وباید از علم درونی خوداش استفاده کند