انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: از طریق سئو و بهینه سازی سایت می توان درآمد بسیاری از وب سایت کسب نمود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از طریق سئو و بهینه سازی سایت می توان درآمد بسیاری از وب سایت کسب نمود 
استفاده از استاندارد های طراحی سایت

استاندارد های طراحی سایت می تواند شامل مواردی همچون : افزایش سرعت لود صفحات ، بهینه سازی و اصلاح کد های قالب سایت ، شکل ظاهری سایت ، مکان و نحوه ی قرار گیری منو ها ، زیر منو ها ، استفاده از ترکیب رنگی مناسب در ساخت سایت ، راحتی دست یابی به مطالب مورد نظر توسط بازدید کننده و … می باشد.
سرعت لود صفحات:

این گزینه علاوه بر اینکه برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو می باشد، بای کاربران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مخصوصا در کشور هایی که سرعت اینترنت آن ها پایین است ای مساله نقش مهمتری در جذب بازدید کنندگان در سایت ایفا می کند. تصاویر در طراحی سایت از مهمترین عوامل در سرعت لود صفحات سایت می باشند و باید به این نکته توجه داشت که در کنار حفظ جذابیت به صورت بهینه و طبق اصول و استاندارد های طراحی سایت از آن ها استفاده کرد.
مطالب در طراحی سایت با سئو و بهینه سازی سایت

شاید مهمترین اولویت موتور های جستجو برای رتبه دهی طراحی وب سایت مطالب و محتوا باشند. عدم استفاده از مطالب تکراری و بکارگیری مطالب جدید و جذاب علاوه بر اینکه برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت مهم است ، باعث می شود موتور های جستجو سایت شما را به عنوان یک سایت تولید کنده ی محتوا شناسایی کرده و اهمیت بیشتری به آن بدهند. قبل از نوشتن مطالب در ساخت سایت باید هدف خود را تعیین کرده و از کلمات کلیدی که در بالا به آن ها اشاره شد با چگالی ۲ تا ۵ درصد استفاده کنید.
طراحی سایت با سئو و بهینه سازی سایت چه تاثیری در کسب و کار های ما خواهد گذاشت؟


طراحی سایت 
سئو باعث تطابق هرچه بیشتر سایت ما با الگوریتم های موتور های جستجو شده و با هزینه ی بسیار پایین بهینه سازی سایت شما ، در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار می گیرد. این کار باعث می شود موتور های جستجو (مخصوصا موتور جستجوی گوگل) به عنوان یک سایت منبع و مرجع اقدام به تبلیغ سایت شما کرده و ورود بازدیدکنندگان و مشتریان جدید از این طریق را فراهم می کنندسئو و بهینه سازی سایت در کنار و همراه با سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند: ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی ایمیلی – ارسال ایمیل تبلیغاتی ) ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت برای برند سازی  و.. یکی از راهکارهای موثر در کسب موفقیت در فضای مجازی و طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد.

اکثر صاحبان وب سایت از توانایی وب سایت خود برای کسب درآمد غافل هستند حال آنکه از طریق سئو و بهینه سازی سایت می توان درآمد بسیاری از وب سایت کسب نمود. طراحی سایت اولین گام برای حضور در اینترنت می باشد و پس از آن شرکت ها برای کسب درآمد از وب سایت طراحی شده خود می بایست بازاریابی اینترنتی انجام دهند. در حقیقت طراحی وب سایت پایه و اساس حضور شرکت ها در اینترنت می باشد و پس از آن می بایست برای وب سایت خود تبلیغات اینترنتی انجام دهند.

وب سایت شما به عنوان پایه تبلیغات اینترنتی شما می بایست دارای پیش نیازها جهت سرمایه گذاری شما باشد. پیش نیازهای وب سایت شما برای تبلیغات از قرار زیر می باشد:

   
استفاده از سرور مطمئن، خوب و پر سرعت برای وب سایت
   
رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت

برای شروع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می بایست وب سایت شما توسط کارشناسی سئو و بهینه سازی سایت بررسی گردد تا در صورت نیاز تغییرات لازم بر روی وب سایت شما داده شود.

پس از انجام بهینه سازی ها بر روی وب سایت می توانید بازاریابی اینترنتی خود را آغاز نمایید. بازاریابی اینترنتی خود را از روش های مختلفی می توانید انجام دهید.