انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: دندانپزشکی غرب تهران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دندانپزشکی غرب تهران
سطوح دندانی عاری از پلاک ابداً دچار پوسیدگی نمی‌شوند. برداشت روزانه پلاک با استفاده از نخ دندان و مسواک زدن و دهان‌شویه بهترین تمهیداتی است که می‌توان به کمک آن هم جلوی پوسیدگی و هم جلوی بیماری‌های پریودنتال را گرفت.
پوسیدگی بیماری قابل پیشگیری است و معمولاً از مینا آغاز شده و سرعت پیشروی روی آن در مراحل اولیه کند است و ایجاد حفره در مراحل آخر بیماری رخ می‌دهد البته اگر پیش از تشکیل حفره بتوان محیط دهان را مناسب کرد امکان جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی وجود دارد.
تمیز کردن سطح بین دندانی بعد از مسواک زدن ضروری است که وسایل متعددی از جمله مسواک‌های بین دندانی flash shoulder، نخ دندان استفاده می‌گردد.
مسواک زدن به روشی درست و اصولی از مبانی بهداشت دهان و دندان است. همه افراد در بین ساعات روزانه خود از مسواک استفاده می‌کنند اما اینکه چطور و چگونه باید مسواک زد را ممکن است ندانند. بطوری که مسواک زدن آنها گاهاً تأثیری بر روی بهداشت دهانی آنها ندارد. آموزش صحیح مسواک زدن کمک چشمگیری در پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان دارد. هدف ما از مسواک زدن پاک کردن کلیه مواد غذایی و پلاک‌هایی است که بر روی دندان‌ها به وجود آمده و بر روی سطوح دندان‌ جای گرفته‌اند.
متخصصین و کادر درمانی ما در کلینیک دندانپزشکی درسان آموزشهای لازم جهت رعایت بهداشت دهان و دندان و معاینات پیشگیری را با کیفیت و دقت بسیار بالا به بیماران محترم ارائه می نمایند.