انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: هتل پنج ستاره لنکستر بانکوک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
 [تصویر:  Lancaster_Bangkok_1_bisungasht_560.jpg]
هتل پنج ستاره لند کستر بانکوک با خدمات جهانی در پایتخ تایلتد، بانکوک، واقع شده است.  از هتل تا Phetchaburi MRT و ایستگاهMakkasan Rail Rail Link 5 دقیقه و SHOW DC حدود 10دقیقه پیاده روی می باشند.
امکانات اصلی هتل Lancaster میتوان به 231 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، رستوران و بار، استخر روباز، نوار استخر تور تفلیس        با منظره شهر بانکوک،صبحانه در دسترس، سرویس حمل و نقل منطقه ای رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم، مرکز کنفرانس های تجاری، سرویس ماشین لیموزین درون شهری با هزینه اضافه، مراقبت از کودکان در اتاق با هزینه اضافه، میز پذیرش 24 ساعته، رایگان فای، خدمات اتاق، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، قهوه و چای در لابی، استخر کودکان اشاره کرد.
در تمام اتاق ها لنکستر سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان لوکس و مدرن، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی با دوش و وان، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، مینیبار و گاوصندوق وجود دارد.
در رستوران سایام Brasserie غذاهای معروف تایلندی و بین المللی به مهمانان تور ترکیبی تایلند بانکوک ارائه می گردد.  انواع  تور استانبول کوکتل، نوشیدنی و تنقلات را میتوان در The Lancaster Bar یافت.
نزدیکترین فرودگاه بین المللی به هتل لنکستر فرودگاه Suvarnabhumi با 35 دقیقه رانندگی  است. از هتل تا معبد عمود بودا 8کیلومتر، موزه ملی بانکوک 8.1کیلومتر، وات فو 8.2کیلومتر، قصر بزرگ 8.2کیلومتر و وات آرون 8.5کیلومتر می باشد.
مسافران تور تایلند علاقمند تور مالزی به پیاده روی میتوانند از هتل تا بیمارستان بانکوک 8دقیقه، بیمارستان Praram 9 10دقیقه، پارک لمپینی 32دقیقه، مرکز سیام 35دقیقه و مرکزخرید MBK 38 دقیقه پیاده روی نمایند.

mahsa73

مکمل ورزشی چیست؟

مکمل ورزشی محصولاتی هستند که برای بالا بردن کارایی ورزشکاران استفاده می شوند. این موارد در انواع و اقسام مختلفی وارد بازار می شوند: ویتامین ها، مواد ترکیبی و ساختگی، هورمون ها، اغلب آن ها هم یک دستور استفاده بلند و بالا دارند و از هر کجا می توانید آن ها را تهیه نمایید.

بسیاری از افراد براین باورند که مکمل ورزشی می توانند بر آن ها کمک کنند تا توده های ماهیچه ای حجیم تر، نیرو و استحکام بیشتری پیدا کنند، عده دیگری هم هستند که از مکمل ورزشی صرفاً برای کاهش وزن بدن شان سود می جویند، باید بدانید که اگر تا به حال فکر استفاده از مکمل ورزشی به ذهن تان رسیده است، در این میان تنها نیستید؛ بسیاری از جوانان زمانی که نزد پزشک ورزشی مراجعه می کنند، تمایل دارند تا در مورد مکمل ها و نحوه کارایی آن ها اطلاعات بیشتری داشته باشند.

مکمل های رایج و تاثیر آن ها بر روی بدن

در مورد مکمل ورزشی چه از هم تیمی خود در رختکن چیزهایی شنیده باشید، چه از فروشنده سر کوچه، باز هم این احتمال وجود دارد که متوجه نباشید داستان از چه قرار است و عملکرد این مکمل ها چگونه است و می تواند چه خطراتی را برای بدن شما در برداشته باشند.



مکمل ورزشی به 3 دسته تقسیم می شوند

خرید مکمل ورزشی که بر تولید سوخت و ساز انرژی موثر است مثل بی کربنات سدیم
خرید مکمل ورزشی که باعث پرورش عضله می شوند مثل اسید های آمینه


برای مطالعه بیشتر در مورد انواع مکمل ورزشی کلیک کنید

مطالب مرتبط :

خرید شیر خشک