01-14-2020، 12:47 PM
همان گونه که به آن اشاره شد خودروی برلیانس h330 در بازار خودروی ایران در قالب دو مدل متفاوت مبتنی بر جعبه دندهی دستی و جعبه دندهی خودکار مونتاژ و عرضه شده است. در مدل دستی این خودرو جعبه دنده در حالت پنج سرعتهی دستی طراحی شده است و در مدل اتوماتیک آن نیز شاهد وجود جعبه دندهی خودکار چهار سرعته هستیم. با این حال به غیر از نوع جعبه دنده، سایر مشخصات فنی در این دو مدل از خودروی برلیانس اچ 330 کم و بیش یکسان هستند و تفاوت قابل توجهی با یکدیگر ندارند.
البته به جز نوع جعبه دنده میتوان اندک تفاوتهایی را نیز میان برخی دیگر از مشخصات فنی دو مدل یاد شده از خودروی برلیانس h330 مشاهده کرد. به عنوان مثال اگرچه در هر دو مدل دستی و اتوماتیک این خودرو، ترمزهای جلو به شکل دیسکی قابل تهویه طراحی شدهاند، اما در نوع طراحی ترمزهای عقب این دو مدل شاهد وجود تفاوتهایی هستیم. به این معنی که ترمزهای عقب مدل دستی به شکل کاسهای و ترمزهای عقب مدل اتوماتیک این خودرو نیز به شکل دیسکی طراحی شدهاند. در مجموع به جز موارد یاد شده شاید نتوان تفاوت مهم و قابل ذکر دیگری را میان مشخصات فنی مدل دستی و اتوماتیک این خودرو مشاهده کرد.
البته به جز نوع جعبه دنده میتوان اندک تفاوتهایی را نیز میان برخی دیگر از مشخصات فنی دو مدل یاد شده از خودروی برلیانس h330 مشاهده کرد. به عنوان مثال اگرچه در هر دو مدل دستی و اتوماتیک این خودرو، ترمزهای جلو به شکل دیسکی قابل تهویه طراحی شدهاند، اما در نوع طراحی ترمزهای عقب این دو مدل شاهد وجود تفاوتهایی هستیم. به این معنی که ترمزهای عقب مدل دستی به شکل کاسهای و ترمزهای عقب مدل اتوماتیک این خودرو نیز به شکل دیسکی طراحی شدهاند. در مجموع به جز موارد یاد شده شاید نتوان تفاوت مهم و قابل ذکر دیگری را میان مشخصات فنی مدل دستی و اتوماتیک این خودرو مشاهده کرد.