انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: منوی مناسب برای راه اندازی فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وقتی که منو برای راه اندازی فست فود خود انتخاب می کنید، مسلما می خواهید لیستی از غذاهاییتهیه کنید که نه تنها خوشمزه و مقرون به صرفه هستند، بلکه نسبت به رقبای شما متفاوت و چشمگیر همباشند و یکی از مهم ترین سوال از خودتان این باشد: منوی مناسب برای راه اندازی فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
آیتمی را انتخاب کنید که هم با ذائقه همه بخواند و هم در عین حال منحصربفرد باشد. برای مثال، اگر میخواهید یک فروشگاه برگر راه بیاندازید، انواع برگر وجود دارد که برای فروش مناسب هستند مثلا همبرگر، چیزبرگر، برگر سالمون با چاشنی فلفل قرمز بریانی شده، برگر مرغ با انواع فلفل و مواردی از این دست.
قیمت هایتان باید برای مشتری مقرون به صرفه باشد. اگر رستوران باربیکیوی شما در محله ای قرار دارد که تاکیدش بر منوهای خانوادگی است، یک منوی اسپشال تخفیف دار را در کار خود قرار دهید تا خانواده هابتوانند غذاهای بسته بندی شده را با قیمت های پایین تر خریداری کنند. یا اگر رستوران غذاهای دریایی سرخ شده شما در نزدیکی دبیرستان ها یا دانشگاه ها قرار دارد، تخفیف دانش آموزی و دانشجویی برای آیتم های خاصی از منوی خود قرار دهید.
درباره غذاهای خود توضیحات جزئی و خاص ارائه دهید. اگر مثلا غذای چینی می فروشید و از عنوان اصلی غذاهای چینی در منوی خود استفاده می کنید، جزئیات کامل را نیز ینویسید تا مشتریان متوجه شوند درون غذای شما چه موادی وجود دارد. هم چنین اگر سالادهایی دارید که بعضا ناآشنا هستند، برای آن ها هم یک توصیف مختصر مفید قرار دهید.