انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: مزایای فروشگاه های آنلاین در مقابل فروشگاه های فیزیکی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا شما بین راه اندازی یک فروشگاهی فیزیکی و یک فروشگاه اینترنتی گیر کرده اید؟ آیا نمی توانید هنوز تصمیم بگیرید که برای فروشگاه فیزیکی و محصولات خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟
به طور کلی ، فروشگاه های آنلاین نسبت به مغازه ها هزینه بسیار کمتری برای راه‌اندازی و فعالیت دارند. البته هزینه های دیگری هم وجود دارد: میزبانی وب سایت ، ثبت دامنه وب ، بازاریابی دیجیتال و هزینه پلتفرم . همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید از مواردی مانند توسعه وب سایت ، ایجاد مارک ، استراتژی بازاریابی ، عکاسی و نوشتن نسخه برون سپاری کنید.
در سایت فروشگاهی صفحه کلید نماد چرخ دستی خرید است . بازار خرده فروشی آنلاین کاملاً رونق دارد. در واقع ، تقریباً بیش از نیمی از مصرف کنندگان  در انگلستان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند و مطمئناً نمی توانیم آنها را مقصر بدانیم. در زندگی شلوغ و مدرن ما ، خرید آنلاین یک تجمل واقعی است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، احتمالاً می توانید آن را بصورت آنلاین بخرید و مستقیماً به درب خود تحویل دهید.
طراحی سایت فروشگاهی یک گزینه جذاب برای شروع یک تجارت جدید و برای کسانی است که در حال حاضر یک شرکت تأسیس کرده اند.
اگر یک مغازه دارید ، سایت فروشگاهی به شما امکان می دهد خطوط جدیدی از محصولات را باز کرده و جریان های درآمد خود را متنوع کنید بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. به یاد داشته باشید که نکته اصلی پیدا کردن ارائه دهنده خوب است.
یک فروشگاه فیزیکی که به صورت آنلاین نمی فروشد ، از نظر جغرافیایی بسیار محدود است. حتی اگر آنها یک محصول بسیار مطلوب و بودجه بازاریابی زیادی داشته باشند ، آنها هنوز هم افراد را در شعاع فیزیکی خاصی جذب می کنند. با این حال ، شرکت هایی که به صورت آنلاین تجارت می کنند می توانند از فروش تا آنجا که دوست دارند یک منطقه جغرافیایی گسترده استفاده کنند - رسیدن به کشور یا حتی در سطح جهانی!