انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: نقد و بررسی هایما اس7 چینی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هایما S7 به روز شده دارای کلاس ، اعتماد به نفس و توانایی خالص است که همیشه به آن مشهور بوده است.

قدرت و عملکرد

Haima S7 با ارائه پالایش جدید ، ابزار و قابلیت خارج از جاده ، از یک موتور شارژ 1.8 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته MT / AT (گشتاور 185 اسب بخار و 230 نیوتن متر) استفاده می کند که از نظر بهترین در کلاس خود محسوب می شود. قدرت

طراحی اروپایی

نمای بیرونی S7 با طراحی زیبا و شیک و زیبا ، ظاهری چشمگیر دارد ، زیرا چهره ای محکم و پویا را با چهره محکم و خطوط انرژی متناسب آن برای آیرودینامیک به وجود می آورد.
فضای داخلی آن به همان اندازه با فضای داخلی مخمل خواب دار ، صندلی های چرمی میکرو فیبر دو تایی ، و تزئینات لوکس به همان اندازه قابل توجه و چشمگیر است.

راحتی

علاوه بر این ، Haima S7 همچنین دارای تنوع راحتی و راحتی از قبیل اتاق و فضای داخلی سر ، فضای داخلی الکترونیکی ، فرمان الکترونیکی ، آینه های کناری قدرت تاشو ، صفحه نمایش ال سی دی محکم بزرگ کنسول LCD و آستر ساید کشویی است.

امنیت

برای جلوگیری از خشن شدن بیش از حد ، جدیدترین S7 به سمت نهمین نسل ESPP خود (برنامه پایداری الکترونیکی) از Bosch و ABS + EBD + BAS + TCS روی می آورد که نوید رانندگی ایمن تری در هر ساعت از روز را می دهند. در ضمن شاسی بلند SUV هایما S7 و سیستم های تعلیق مستقل ، در عین حال ، به رانندگان در تسخیر جاده ها ، صاف یا شیب دار کمک می کند.

ارزش خرید

با قیمت مقدماتی P999،000 ، خریداران مشتاق SUV ممتاز را دریافت می کنند که یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال بزرگترین در بخش وسایل نقلیه ابزار کوچک ورزشی محلی محسوب می شود. برای حضور در جاده های بی بدیل و سواری قدرتمند و پایدار ، Haima S7 را تجربه کنید که هم اکنون در هایما پامپانگا در دسترس است.

منبع مطلب: