انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: طراحی و اجرای نمای تجاری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[b]نمای تجاری[/b] یکی از [b]تخصص‌[/b]های تیم نمادیزاین است!
همان‌طور که می‌دانید در این دوره و زمانه [b]ساختمان‌های تجاری[/b] بسیاری ساخته شدند و شما در هر[b] منطقه[/b] حداقل ۵ تا ۱۰ ساختمان تجاری را می­‌توانید ببینید که مانند قارچ سر از زمین درآورده‌اند!
اما نکته‌ای که خیلی از [b]مالکان ساختمان‌های تجاری[/b] آن را نادیده گرفته‌اند[b] نمای[/b] این ساختمان هاست که تاثیر خیلی زیادی در[b] جلب توجه مشتریان[/b] دارد.
با اینکه بسیاری از [b]برندهای معروفی[/b] که می‌شناسیم در اکثر مجتمع‌های تجاری [b]نمایندگی[/b] دارند اما برخلاف تصوری که احتمالا الان دارید همه‌ی نمایندگی‌ها [b]به یک اندازه مشتری ندارند[/b] و مهم‌ترین دلیل آن می‌تواند نمای مجتمع باشد که[b] طراحی[/b] جذابی ندارند.
حالا شما هم اگر می‌خواهید که [b]سود خوبی[/b] از ساختمان تجاری خود به [b]جیب[/b] بزنید بهتر است  که نمای ساختمان تجاری خود را به گونه ای طراحی کنید که[b] نظر مشتریان را جلب کند.[/b]
قطعا شما هم برای نمای ساختمان تجاری خود با [b]چالش‌های زیادی[/b] روبرو می‌­شوید، پس اگر می‌خواهید که از مسائلی مثل[b] قیمت نمای تجاری، ضوابط اجرایی نمای تجاری، مشکلات ساخت نمای تجاری[/b] و … باخبر شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

منبع