انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: معرفی بهترین شبیه ساز اندروید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شبیه‌ساز اندروید چیست؟
شبیه‌ساز اندروید به تمامی اپلیکیشن‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند با تکیه بر تمامی منابع سخت‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید را اجرا کند. یعنی شما می‌توانید یک نمونه از شبیه‌ساز اندروید را روی سیستم ویندوز و یا هرسیستم مشابه دیگری نصب کنید و از امکانات اندرویدی نیز استفاده نمایید.

البته باید بدانید سرعت استفاده از امکانات اندرویدی در سیستم ویندوز کمی کندتر خواهد بود. زیرا شبیه‌ساز اندروید برای استفاده از منابع سخت‌افزاری، کدهای سیستم را به‌کلی تغییر می‌دهد و همین موضوع نیز تاثیرات سوئی را روی سرعت سیستم‌عامل خواهد داشت.

معرفی بهترین شبیه ساز اندروید
شبیه ساز گوشی اندروید برای کامپیوتر MeMu
[تصویر:  kpyb_memu.jpg]
شبیه ساز MeMu یک برنامه نسبتا جدید است که توانایی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی با بهترین عملکرد ممکن را دارد. توصیه شده است که برای مشاهده بهترین کارایی این برنامه، گزینه مجازی‌سازی پردازنده کامپیوتر خود را فعال کنید. MeMu با پردازنده‌های اینتل و AMD سازگاری کامل دارد. همچنین از اکثر کارت‌های گرافیکی پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که از نظر سخت‌افزاری هماهنگی خوبی با کامپیوتر شما خواهد داشت.

در داخل این برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر می‌توانید عملکردهای مختلفی را برای کلیدهای کیبورد تعریف کنید تا تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید. می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را از گوگل پلی دانلود کرده یا با کشیدن فایل APK به درون محیط شبیه‌ساز، به راحتی آن‌ها را اجرا کنید. مانند برنامه Nox، در MeMu هم شاهد یک منوی عمودی هستیم که گزینه‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شاید تنها نکته منفی این برنامه، طراحی آن بر اساس اندروید 5.1.1 باشد که تا حدودی قدیمی به نظر می‌رسد.


دانلود شبیه ساز MeMu از گوگل پلی
به نظرم ممو و بلواستکس شبیه ساز های خوبی هستن