انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: شغل های اینترنتی که می تواند شما را ثروتمند کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشاغل خانگی ممکن است طرفداران زیادی نداشته باشد، چون درآمد قابل توجهی ندارد؛ اما مشاغل اینترنتی این گونه نیست و داستان آن کاملا متفاوت است. اگر از رفت و آمد روزانه خسته شده اید و نمی توانید زمان زیادی را صرف این کار بکنید، باید سعی کنید دفتر کار خود را به خانه منتقل کنید. شروع یک شغل اینترنتی می تواند زندگی و درآمد شما را بسیار تغییر دهد و درآمد قابل توجهی برایتان به ارمغان آورد.

مشاغل اینترنتی درآمد بسیار خوبی دارد؛ اما همه افراد نمی توانند این کار را انجام دهند. اما اگر انگیزه ای برای انجام یک مطالعه پایه ای داشته باشید، مطمئنا این مورد گزینه خوبی برای شما خواهد بود. در وبلاگ خانه سرمایه، پنج شغل اینترنتی را معرفی می کنیم، که شما می توانید آن ها را در هر شرایطی انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

با این پنج شغل اینترنتی زندگی خود را دگرگون کنید

دستیار مجازی
آیا شما در سازماندهی امور توانایی بالایی دارید؟ اگر شما این مهارت را دارید ممکن است تعجب کنید که برخی از افراد در انجام این کار کاملا عاجزند. بنابراین این گونه افراد به صورت مجازی به دنبال کسانی می گردند که این کار را برایشان انجام دهند. این بدان معنی است که کل ساختار کسب و کار تغییر کرده است. شغل آموزش یکی از مشاغلی است که به شدت به این مورد احتیاج دارد؛ زیرا باید تمامی جلسات سازماندهی شوند.

داشتن یک شغل آنلاین مانند این بسیار عالی است، زیرا شما در یک زمان واحد می توانید با تعداد افراد مختلفی همکاری کنید. اگر شما این مهارت را دارید، به راحتی می توانید به کسب درآمد بپردازید.

نماینده فروش آنلاین
نماینده فروش بودن یک شغل اینترنتی جالب است که می توانید آن را انجام دهید، اما برای انجامش باید یک سری مهارت های خاص داشته باشید و بتوانید خود را با شرایط آن سازگار کنید. در این شغل آنلاین می توانید در ابتدا آن را به صورت پاره وقت انجام دهید.

پس از مدتی اگر دیدید که می توانید از این کار درآمد خوبی به دست آورید و به خوبی از پسش بر می آیید، آن گاه می توانید آن را به صورت تمام وقت انجام دهید. اگر غیر از این بود که باید به دنبال کاری بگردید تا از انجام آن لذت می برید و توانایی هایتان برای انجام آن کافی است.

اساسا نماینده فروش آنلاین کسی است که چیزهایی را برای افرادی که بیش از حد دغدغه شغلی دارند، به فروش می رساند. شما به راحتی می توانید با عضویت در سایت های همکاری در فروش کار خود را شروع کنید. علاوه بر این اگر شما در فضای مجازی صفحات پرطرفداری دارید، می توانید از آن ها نیز استفاده کنید و به انجام این کار بپردازید و فروش خوبی داشته باشید.

آموزش آنلاین
اگر دوست دارید که تدریس کنید، اما واقعا رفتن به مدرسه را به صورت روزانه دوست ندارید، این می تواند یک شغل اینترنتی خوب و عالی برای شما باشد. این شغل اصلا ساده نیست، زیرا شما باید وقت زیادی را به پیدا کردن دانش آموزان اختصاص دهید و درباره موضوعی که می خواهید به آموزش بپردازید، تخصص و مهارت داشته باشید.

بهتر است این را هم اضافه کنیم که پس از سال ها کار در دنیای واقعی، اکنون می توانید یک متخصص در زمینه خود باشید و یک شغل آنلاین را راه اندازی کنید؛ این موضوع می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. مثلا سایت الکامکو دوره برنامه نویسی اندروید برگزار می کند.  

به طور معمول، معلمان آنلاین اغلب به کودکانی که نیاز به آموزش اضافی برای ادامه تحصیل یا پیشرفت در مدرسه دارند، تدریس می کنند. با توجه به این موضوع، باید انتظار داشته باشید که بیشترین کار شما در زمان مدارس است و هنگام تعطیلات حجم کاری شما نیز کاهش می یابد. البته اگر کار حرفه ای انجام دهید، می توانید از تمام رده های سنی مخاطب داشته باشید.

طراح وب
چشم انداز کسب و کار جهانی با ورود اینترنت تغییر کرده است. در حال حاضر حتی کوچکترین شرکت ها هم می توانند خود را به صورت آنلاین معرفی کنند. برای انجام این کار به درستی، آن ها نیاز به یک طراح وب خوب دارند تا آن ها را از سایر رقبا جدا کند. اکثر شرکت ها به یک وب سایت نیاز دارند، این بدان معنی است که تبدیل شدن به یک طراح وب یکی از پر درآمدترین شغل های آنلاین است که شما هم می توانید از آن درآمد قابل توجهی کسب کنید.

اگر می خواهید در این مسیر پیشرفت کنید، باید خلاقیت خود را تقویت کنید. علاوه بر این می توانید در دوره های آموزشی معتبر شرکت کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر به گذراندن این دوره ها تمایل دارید، بهتر است به سراغ حرفه ای ها بروید. کسانی که خلاقیت خوبی دارند و به راحتی می توانند در این شغل اینترنتی، موفق شوند. هنگامی که تصمیم به انجام این کار گرفتید، باید فکری نیز به حال روش های جذب مشتری بکنید.

هنگامی که شما به طور کامل این کار را آغاز کنید، کشف خواهید کرد که بسیاری از زمینه های مرتبط وجود دارد که می توانید مهارت های خود را گسترش دهید. تمامی این مهارت ها نقش مهمی در زمینه کاری شما خواهد داشت. شما می توانید دانش خود را برای تبدیل شدن به یک استاد طراحی وب سایت افزایش دهید.

نویسنده آنلاین
برای نویسندگان نوظهور، این کار ممکن است یک شغل اینترنتی بسیار دشوار به نظر برسد. در حقیقت این کار بسیار دشوار است. اگر شما بتوانید برای مطالب خود مشتری های فراوانی پیدا کنید، مطمئنا در این زمینه کاملا موفق خواهید شد. برای شروع بهتر است تعدادی از نمونه کارهای خود را عرضه کنید تا میزان مشتریان بالقوه خود را اندازه گیری کنید.

با این حال در این مسیر ممکن است با نظرات منفی بسیاری نیز مواجه شوید، اگر صبر داشته باشید و با قدرت به کار خود ادامه دهید می توانید به یک نویسنده حرفه ای تبدیل شوید. در ابتدا باید کارهای کوچک را انجام دهید، اما اگر بتوانید خودتان را ثابت کنید، درآمد خوبی به دست خواهید آورد. مطمئنا در این مسیر شما رقبای بسیاری خواهید داشت؛ ولی این شغل اینترنتی بسیار درآمدزا است و اگر بتوانید کار با کیفیت ارائه دهید، مطمئنا برای شما و تمام رقبایتان به اندازه کافی کار وجود خواهد داشت.
منبع : khanesarmaye.com