انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: نماد در لوگو تصویری چگونه برند را تحت تأثیر قرار می دهد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برندینگ (Branding) برای زندگی اجتماعی امروزی، مشاغل، هویت های جمعی و تجارب مدرن بشر از اهمیت خاصی برخوردار است. برندینگ به افراد این امکان را می دهد تا دنیای پیرامون خود را شناسایی، سازماندهی و طبقه بندی نمایند.

از دیدگاه روانکاری، خلق برندها با چگونگی درک انسان ها و بیان احساسات آنها از طریق تصاویر و نمادها مرتبط است. در واقع باید اساس اصول ارتباطات انسانی را درک کنیم. برندها باید رقابتی باشند. نمادها یا تصاویری که برای برندها استفاده می شوند باید به اندازه ای قوی باشند که بتوانند مفاهیم را به راحتی انتقال دهند. ارتباطاتی که افراد از طریق نمادها برقرار می سازند در نحوه طبقه بندی برندها بسیار مهم است.

http://5f1c28932a1a3.site123.me/