07-12-2021، 01:17 AM
- [b]سادگی:[/b] عنصر اصلی که همهی شعارهای تبلیغاتی دارند، سادگی است. شعارها باید پیامی ساده داشته باشند تا بهراحتی در ذهن باقی بمانند.
- [b]اختصار:[/b] یک پیام خوب تبلیغاتی باید کوتاه و مختصر و مفید باشد. قطعا جملات بلند بهخاطر طولانی بودنشان هم به ذهن سپرده نمیشوند و هم افراد کمتری آنها را میخوانند.
- [b]فراموش نشدنی: [/b]از آنجا که شرکتها تمام تلاش خود را میکنند تا بهخاطر سپرده شوند، مشخصه بعدی که تمامیشعارهای تبلیغاتی موثر دارند، به یاد ماندنی بودن آنهاست. به یاد ماندنی بودن با تاثیرگذاری میسر میشود.
- [b]بهبود نام تجاری:[/b] هر جمله یا عبارتی که در نظر میگیرید باید جای پای برندتان را محکم کند و ویژگیهایی از برند را به یاد مخاطب بیاورد که ترغیب کننده بوده و تاثیر مثبتی در ذهن شنونده دارند.
https://www.isna.ir/news/99122418367/