انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: خرید انواع گل آپارتمانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه با توجه به تغییر نوع زندگی شهری و کمبود فضا در خانه و همچنین مدرن شدن خانه های مدرن و نوساز و حذف حیاط از خانه ها، خانه سرسبز و نیاز به گل. در آپارتمان به وضوح به ذهن می آید. وجود گلدان گل در خانه باعث شادابی بیشتر آن می شود و همچنین زیبایی فضای خانه را دو چندان می کند. اما برای خرید آپارتمان با گل باید به چند نکته توجه کرد.

اولین قدم بررسی شرایط روشنایی خانه است. اگر نور مستقیم زیادی در خانه شما وجود دارد، کاکتوس، آشور (ساقه عروس)، آلوئه ورا، گل آبرون، نخل ساگو (Sikas Roluta)، کورتپالمی، نخل آرکا، گل حسن یوسف، کروتون و می ممکن است یک گزینه باشد. . نامناسب.

اما اگر در خانه شما نور کافی یا غیر مستقیم وجود ندارد بهتر از گل های مناسب در این محیط مانند گل اطلسی، سنسور، زاموفیلیا، گندم، کاتالونیا، گل دیفن، گل قاشقی، انواع سرخس، برگ زغال اخته است. ، استفاده از بنجامین و ..

علاوه بر نور، باید با توجه به فضای منزل و طراحی داخلی خود گلی را انتخاب کنید که جلوه بهتری به فضای منزل شما بدهد. می توانید این کار را با استفاده از گلدان های زیرین یا قفسه هایی انجام دهید تا همه گلدان ها را در یک مکان قرار دهید. همچنین دمای خانه و شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن قرار دارید از جمله خواصی هستند که باید به آنها توجه کنید. اما معمولا در محوطه خانه های ایرانی سرهای مقاوم و مناسب در نور کم همگی به خوبی رشد می کنند.

در شیمر گیفت، هدف ما این است که محصولات فوق را در گلدان هایی با شکل های مختلف بسازیم تا بتوانید از بین گزینه های زیادی که Shimmer به شما نشان می دهد، انتخاب کرده و سفارش دهید.