انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: بررسی ویژگی های افزونه دکان وردپرس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Dokan_Twitter_1024x512@1x.png.png]
افزونه دکان یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های چند فروشندگی و فروشگاهی وردپرس است که به کمک آن می توانیثد یک سیستم مارکت پلیس جذاب ایجاد نمائید. افزونه چند فروشندگی Dokan به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اقدام به جذب فروشندگان مختلف در وب سایت فروشگاهی خود نمائید و از فروش فروشندگان، مبلغی به عنوان پورسانت دریافت نمائید. امروزه استفاده از سیستم چندفروشندگی رواج پیدا کرده است که ما قصد داریم آموزش افزونه دکان پرو را به شما عزیزان توضیح دهیم. تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید تا به شما آموزش کامل نصب و کار با افزونه دکان پرو  را به شما توضیح دهیم. پس از آموزش افزونه Dokan شما هم می‌توانید به سادگی سایت خود را به یک سایت چندفروشندگی تبدیل کنید. با آموزش افزونه دکان با ما باشید.

بررسی افزونه چند فروشندگی Dokan

افزونه dokan بهترین بازار چند منظوره در وردپرس است که توسط ووکامرس طراحی شده است. این پلاگین به شما کمک می کند تا وب سایت خود را مانند وب سایت های بزرگ جهان همچون: آمازون، ای بی و… در کمتر از 30 دقیقه بسازید. دکان سریعترین راه برای شروع تجارت الکترونیک و کسب درآمد از طریق کمیسیون با محصولات مختلف است.

وجود رابط کاربری و تنظیمات ساده این افزونه دکان، باعث می شود که همه بدون نیاز به دانش خاصی بتوانند از آن برای گسترش سایت خود استفاده نمایند. هر شخصی با هر میزان تخصصی که دارد می تواند به راحتی در وب سایت شما ثبت نام و شروع به فروش محصولات خود نماید. ظاهر افزونه Dokan Pro بر پایه بوت استرپ می باشد که با اکثر قالب های وردپرس سازگاری کامل ایجاد می کند. دکان دارای پیشخوان فروشگاهی با بسیاری از امکانات و ویژگی های متنوعی است که باعث می شود فروشنده یک تجربه جذاب در فروشگاه شما به دست آورد.

ویژگی ها و امکانات افزونه دکان
– پشتیبانی از اکثر درگاه های پرداخت الکترونیکی

– پنل تنظیمات جهت مدیریت کاربران

– تعیین درصد پورسانت بر روی محصولات به صورت تکی و عمده

– ارسال اطلاعیه برای تمامی فروشندگان

– مدیر می تواند محصولات فروشنده ها را تایید و یا رد کند

– امکان ثبت محصولات توسط فروشنده ها بدون نیاز به تایید مدیریت

– تایید یا رد درخواست برداشت وجه

– انتخاب فروشندگان ویژه

– ایجاد یک صفحه اختصاصی برای فروشندگان

– ویرایش، حذف و تایید محصولاتی که فروشنده ها ارسال می کنند

– مشخص نمودن روش های ارسال محصول

– ایجاد کد تخفیف بر روی محصولات از طریق پیشخوان وردپرس

– مشاهده گزارشات کامل از فروش

– و بسیاری از ویژگی ها و امکانات دیگر

جمع بندی آموزش افزونه Dokan Pro

با استفاده از افزونه دکان پرو، می توانید فروشندگان مختلفی را در حوزه های مختلف در وب سایت خود استخدام نمائید تا خدمات و محصولات خود را در سایت شما ایجاد کنند. مدیر سایت هم می توانند محصولات فروشنده ها را بررسی و در صورت مناسب بودن تایید نماید. با این افزونه شما سایت خود را به یک مارکت پلیس گسترده تبدیل خواهید کرد که در ازای هر محصول، کمیسیونی از فروشنده اصلی محصول دریافت می کنید. ما در این مقاله قصد داشتیم آموزش افزونه Dokan Pro را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید خیلی ساده از این افزونه به بهترین شکل استفاده نمائید. از اینکه تا انتهای مقاله آموزش افزونه دکان پرو همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.