انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: چگونگی راه‌اندازی قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی در مدل‌های قدیمی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چگونگی راه‌اندازی قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی در مدل‌های قدیمی
برای باز کردن قفل کودک در برخی از ماشین‌های لباسشویی قدیمی با توجه به مدل ماشین لباسشویی، یکی از اقدامات زیر را انجام دهید.
• ابتدا ماشین را روشن کنید و برنامه شستشو را انتخاب کنید. کلید start را فشار دهید. دکمه‌های TEMP و OPTIONS را هم‌زمان برای 3 تا 5 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک غیرفعال شود و دوباره امکان فعالیت سایر دکمه‌های ماشین لباسشویی فراهم شود.
• در برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی، یک کلید قفل کوچک بین دکمه‌های RINSE  و WASH وجود دارد که در این لباسشویی‌ها نیز باید ابتدا ماشین را روشن کنید و برنامه شستشو را انتخاب کنید سپس کلید start را فشار دهید. در مرحله بعد، هر دو دکمه RINSE و WASH را به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک غیرفعال شود.


آخرین راهکار حل مشکل ارور CL ماشین لباسشویی ال جی
گاهی ممکن است با فشار دادن دکمه CL به مدت ۳ ثانیه، ارور CL رفع نشود. در چنین شرایطی احتمالاً مشکل از قفل کودک دستگاه نیست؛ بلکه ممکن است، برد ماشین لباسشویی که مرکز مدیریت و کنترل تمام عملیات دستگاه است، دچار خرابی و مشکل شده باشد؛ در این صورت رفع ارور CL ماشین لباسشویی ال جی، باید توسط تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انجام شود.
در صورتی که با غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی، ارور CL از روی صفحه نمایش دستگاه برطرف نشد، در صورتی که خودتان تخصص کافی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ندارید، اقدام به بررسی و تعمیر دستگاه نکنید و از صدمه زدن به خود و دستگاهتان ممانعت به عمل آورید؛ بنابراین، بهتر است در چنین شرایطی بهتر است با مرکز خدمات تعمیرات ال جی دیباپشتیبان تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.



این مطلب از لینک زیر و از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است ، شما عزیزان می توانید در صورت تمایل وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/washing-mach...rror-code/


همچنین در صورتی که در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی ، به دریافت مشاوره یا تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی نیاز دارید می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :
https://www.lgposhtiban.com/repairing-washing-machine/