انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: داستان در تیزر تبلیغاتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر دقت کرده باشید بهترین و تأثیرگذارترین تیزرهای تبلیغاتی آن‌هایی هستند که با یک داستان مشخص کارشان را جلو می‌برند و از این رو بیننده را کاملا با خود همراه می‌نمایند. در این دست تیزرها معمولا مخاطب با داستان همراه میشود و پیام آن را نیز به نحوی بهتر دریافت خواهد کرد. افرادی که به برسی آگهی‌های بازرگانی علاقه دارند به این نکته پی می‌برند که تیزر خوب باید داستانی قوی و تأثیرگذار داشته باشد تا از خلال آن محصول یا بیزینس را به مشتری معرفی کرده و از او درخواست کند تا محصولات مورد نظر را تهیه نماید. به همین خطار است که تأکید می‌شود حتما در ساخت تیزر از داستان استفاده کنید.
[img][تصویر:  instagram-video-ad-in-action_y2fx.jpg][/img]
این نکات در اغلب دوره های آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی مورد توجه قرار می‌گیرد. دقت کنید که صرفا داشتن داستان مهم نیست. بلکه دساتان باید خلاقانه باشد. در این نوع داستان ها باید به شمکل و نیاز مصرف کننده توجه گردد و این موضوع به عنوان یک مسئله مطرح شود. سپس محصول مورد نظر به عنوان راه حل معرفی گردد. به همین خاطر است که در اغلب تیزرهای موفق از این روش استفاده میکنند. نکات فوق را حتما به یاد داشته باشید.