انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: افزونه Gravity forms | افزونه فرم ساز گرویتی فرم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  gf-main.jpg]
افزونه Gravity forms قدرتمندترین افزونه فرم ساز وردپرس است. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه فرم‌های حرفه‌ای و زیبا طراحی و با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.
پلاگین گرویتی فرم به شما امکان می‌دهد که یک فرم ارسالی با فیلدهای ویژه، بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید. از این فرم‌های سفارشی می‌توانید برای جذب سرنخ‌های فروش، جمع‌آوری اطلاعات درباره کاربران و ایده‌های گسترش کسب‌وکار آنلاین خود استفاده کنید. در حال حاضر این افزونه بیش از 20000 نصب فعال دارد.
امکانات افزونه فرم ساز گرویتی فرم
برخی از امکانات افزونه Gravity forms عبارتند از:

ویرایشگر فرم بصری: با استفاده از این ویرایشگر می‌توانید فرم‌های وب‌سایت خود را به سرعت طراحی کنید و بسازید. علاوه بر این می‌توانید فیلدها و گزینه‌های مورد نظر خود را سفاشی سازی کنید.

مدیریت فعالیت کاربران: با استفاده از فرم‌های ساخته شده می‌توانید ثبت‌نام‌ها، خرید اشتراک، کمک‌های مالی کاربران، فروش محصولات و غیره را مدیریت و پیگیری کنید.

شخصی سازی افزونه: قسمت‌های مختلف هر فرم مانند فیلدها، بخش‌ها، دکمه‌ها و غیره را می‌توانید پیکربندی کنید. علاوه بر این می‌توانید تنظیمات سفارشی‌سازی خود را ذخیره کرده و در هر فرم استفاده کنید.

طراحی براساس ورودی‌های کاربر: شما با استفاده از این افزونه می‌توانید فرم‌هایی طراحی کنید که فیلدهای بعدی را براساس اطلاعات کاربر نشان دهد. به این ترتیب فیلدهای اضافه به کابر نمایش داده نمی‌شود و از این جهت ترجمه کاربری خوبی از سایت شما دریافت می‌کند.

حفاظت از داده: زمانی که کاربران در حال وارد کردن اطلاعات خود هستند به صورت خودکار اقدامات امنیتی پیشرفته فعال شده و از اطلاعات کاربران محافظت می‌کنند.

قابلیت پیوست اطلاعات: اگر نیاز دارید که کاربران شما اسند، عکس یا پیوست‌های دیگر برای شما ارسال کنند می‌توانید این قابلیت افزونه فرم ساز گرویتی فرم را فعال کنید.

چرا افزونه Gravity forms؟
به عنوان مدیر یک وب سایت باید همواره با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی استفاده از راه‌های ارتباطی دیگر مانند ایمیل، شماره تماس و غیره ممکن نیست. با استفاده از فرم‌های ارتباطی شما؛

موضوعات ارتباطی مورد نظر کاربران را دسته بندی کنید،
موضوعات هر بخش را به مسئول مربوطه گزارش دهید،
در زمان صرفه‌جویی کنید،
فرم‌های خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.
از این فرم ساز می‌توانید برای طراحی فرم‌های مورد نیاز با موضوعات زیر استفاده کنید؛

طراحی فرم تماس با ما
طراحی فرم ارتباط با ما
طراحی فرم ثبت‌نام
طراحی فرم ورود به سایت
طراحی فرم قرار ملاقات
طراحی فرم‌های نظرسنجی
طراحی فرم‌های سفارش غذا برای رستوران‌ها و غیره
طراحی فرم رزرو ماشین برای شرکت‌های اجاره خودرو
طراحی فرم رزرو نوبت برای کلینیک‌ها، آرایشگاه‌ها و غیره
و طراحی هر فرم دیگری.
افزونه Gravity forms برای یکسال استفاده 59 دلار قیمت‌گذاری شده‌است. شما می‌توانید این افزونه را با قیمت شگفت انگیر 59 هزارتومان برای یکسال استفاده از سایت ساز افگیگا تهیه کنید.

ویژگی‌های افزونه Gravity forms
پشتیبانی از تاریخ‌ شمسی
پشتیبانی از واحد پول کشور ایران
نمایش استان‌ها و شهرهای کشور
امکان اضافه کردن کدملی یا سایر کدهای شناسایی
افزونه‌های شرکت افگیگا دارای لایسنس قانونی و اورجینال هستند. هر افزونه‌ای که از سایت ساز افگیگا تهیه می‌کنید از سایت مرجع بروز رسانی می‌شوند.
سایت‌های مرجع لایسنس‌های خود را به صورت سالانه ارائه می‌دهند لذا شرکت‌هایی که لایسنس افزونه‌ها را به صورت دائمی ارائه می‌دهند؛ اصولا کدهایی را در افزونه‌ها تغییر می‌دهند و به عبارت دیگر افزونه‌های نال شده ارائه می‌دهند.
لایسنس‌هایی که توسط افگیگا ارائه می‌شوند باید به صورت سالانه تمدید شوند بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که این افزونه‌ها به صورت قانونی و از مرجع معتبر تهیه شده‌اند.
شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیاید که ” اگر فراموش کنم افزونه‌ی سایت خود را تمدید کنم چه اتفاقی می‌افتد؟” به هیچ عنوان نگران قطع شدن خدمات شرکت افگیگا نباشید، یک ماه قبل از اتمام خدمات، از طریق ایمیل این موضوع به شما اطلاع رسانی خواهد شد.