انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی چه مزایایی دارد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا قبل از ورود این دستگاه به بازار مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب باعث هزینه بیشتری می شد. همچنین به دلیل سرعت پایین تولید کمتر در نتیجه سود کاهش می یافت.
[تصویر:  78012_849.jpg]
راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم

زیبا بودن این محصول: یکی از نکات مهم در بازار، که پر از برند و مارک های مختلفی می باشد، به زیبایی محصولات توجه می کنند.
مقاوم بودن: مقاومت آن در برابر حرارت بالا می باشد و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم می باشد که دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را دارد.
صرفه جویی در وقت: وقتی از این محصولات استفاده می کنید، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت انجام می شود.


ویژگی های دستگاه لیبل زن بطری

در ساخت این دستگاه از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه استهلاک را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، ضد رنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را بیشتر می کند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتورهایی که کارکرد این وسیله را بهتر می کند از دیگر مزایای لیبل زن بطری آب معدنی می باشد. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.



راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات ثقلی، سایر انواع

این دستگاه نسبت به سایرین عملکردی ساده تر دارد. مایع در داخل مخزن قرار گرفته و با باز شدن نازل پایین مخزن از طریق فشار ثقل مخزن، جاری شدن مایع اتفاق افتاده و عمل تزیق انجام خواهد گرفت. پس از آن ظرف ها در زیر نازل قرار خواهند گرفت و پر شدن مایعات در این دستگاه از طریق تایمر زمان کنترل میشود. جهت جلوگیری از خطای پر کردن در این دستگاه، میبایست میزان مایعات داخل مخزن به طور مستمر کنترل گردد. این عمل توسط سنسورهای موجود در مخزن صورت میگیرد. در نازل های این دستگاه، جهت جلوگیری از کف کردن مایع ایجاد شده از مجرای برگشت استفاده میشود. اما دقیقا دستگاه پرکن مایعات چیست و چه کاربردی دارد؟

-دستگاه پرکن مایعات اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine)

اگر در صدد پر کردن محصولاتتان در بطری هایی هم ارتفاع هستید، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دستگاه پرکن مایعات نیمه غلیظ روان و رقیق مانند: دلستر، آبمیوه، آب، روغن، انواع نوشیدنی ها، نوشابه، محصولات بهداشتی و آرایشی ، دارویی، ، الکل، آستون، محصولات کف کننده، اسیدی و نیز اشتعال پذیرداخل بطری های پلاستیکی (PET)، مواد شیمیایی، سفید کننده ها، شوینده ها، شامپو فلزی و شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل ارائه است.

دستگاه ارورفلو نیز جایگزینی برای دستگاه های ثقلی میباشد، به جهت این که این دستگاه پیشرفته تر و همچنین دارای سرعت عمل بسیار بالایی میباشد و بسیار مناسب برای کاربری در تولیدات صنعتی است. این دستگاه حتی دارای قابلیت در پر کردن مایعاتی میباشد که دارای قطعات جامدی با مش بندی 1/16 اینچی هستند. این دستگاه های پرکننده مایعات کوچک، مناسب پر کردن بطری های کوچک (ویال ) میباشند. دستگاه از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های پر کننده مایعات ثقلی بوده و بسیار اقتصادی میباشد. همچنین دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابلیت ارائه شدن دارد.

تا به اینجای مقاله حاضر، سعی بر ارائه مطالب لازم و ضروری پیرامون دستگاه پرکن مایعات داشتیم و خوانندگان محترم میتوانند جهت بهره گیری از اطلاعات پیرامون سایر انواع پر کننده ها میتوانید در مطالب آتی همراه رضا ماشین باشید.

منبع: دستگاه تیوپ پرکن