انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی
علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی، در یک کلام به معنای وارد نشدن آب به داخل ماشین لباسشویی ال جی می باشد. بنابراین هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی کد خطای IE را روی صفحه نمایش دستگاه نشان داد، یعنی آب ورودی دستگاه با مشکل مواجه شده است.


علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی چیست؟
در صورتی که در صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی شما، ارور IE ظاهر شود، نشان می دهد که آب،  دیگ ماشین لباسشویی را پر نکرده و یا در زمان مشخص دیگ را به درستی پر نکرده است. یعنی به عبارتی آب در دیگ ماشین لباسشویی، در مدت زمان ۸ دقیقه به سطح صحیح و قابل قبول نرسیده است.
این مشکل می تواند بخاطر مواردی از قبیل معیوب بودن دریچه ی ورودی آب، مشکل شلنگ تخلیه، خم شدن شیلنگ آب، باز نبودن دریچه های آب به ماشین لباسشویی یا مشکلات سیم کشی اتفاق بیوفتد.
بنابراین هر یک از این موارد می توانند باعث شوند که، ماشین لباسشویی ال جی شما، ارور IE را روی صفحه نمایش دستگاه نمایش دهد. در ادامه ما به طور کامل به بررسی علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی می پردازیم. و به شما می گوییم که چه کار هایی باید انجام دهید تا کد خطای IE از دیسپلی ماشین لباسشویی ال جی شما پاک شود.


علت ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی به صورت تیتر وار


• یخ زدن شیر آب ورودی ماشین لباسشویی
• بسته بودن یکی از دو شیر آب سرد یا گرم ماشین لباسشویی
• آسیب دیدگی شیلنگ های ورودی آب ماشین لباسشویی
• مسدود شدن فیلتر های ورودی ماشین لباسشویی
• کم بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی
• هم خوانی نداشتن شیلنگ های ضد نشتی استفاده شده با دستگاه




مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/ie-error-wa...achine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توایند با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .