انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی بهنام بانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهنام بانی در 12 مهر 1366 در ایران به دنیا آمد. خواننده ایرانی که در کنار خوانندگان ایرانی مانند مهدی یغمایی و برادران حامد به شهرت رسیده است. او از طرفداران خواننده همکار، محسن یگانه است. او قبلاً برای کار به عنوان مهندس عمران آموزش دیده است.

در Popular Bio، او یکی از خوانندگان موفق موسیقی جهانی است. او در لیست افراد مشهور متولد 12 مهر 1366 قرار گرفته است. او یکی از ثروتمندترین خواننده های موسیقی جهان است که در ایران متولد شده است. او همچنین جایگاهی در میان فهرست محبوب ترین خواننده موسیقی جهان دارد. بهنام بانی یکی از افراد مشهور پایگاه داده ما با سن 31 سال است.
اندازه گیری سن، قد و بدن
سن فعلی بهنام بانی 31 سال. قد بهنام بانی نامشخص و وزن نامشخص است. اندازه کامل بدن، اندازه لباس و کفش به زودی به روز می شود.
برای آشنایی با برترین خوانندگان ایرانی با ما همراه باشید.

بهنام بانی با کیست؟

بهنام بانی زندگی شخصی و عشقی خود را خصوصی نگه می دارد. اغلب دوباره سر بزنید زیرا ما به به روز رسانی این صفحه با جزئیات جدید رابطه ادامه خواهیم داد. بیایید نگاهی به روابط گذشته بهنام بانی، دوست دختر سابق و ارتباط قبلی بیندازیم. بهنام بانی ترجیح می دهد جزییات وضعیت تاهل و طلاق را نگوید.

قرار ملاقات برای توصیف مرحله ای از زندگی یک فرد است که در آن او فعالانه روابط عاشقانه با افراد مختلف را دنبال می کند. اگر دو سلبریتی مجرد در ملاء عام با هم دیده شوند، اغلب آنها را به عنوان "معاشرت" توصیف می کنند که به این معنی است که آنها در ملاء عام با هم دیده شده اند، و مشخص نیست که آیا آنها صرفاً دوست هستند، رابطه صمیمانه تری را بررسی می کنند یا رابطه عاشقانه دارند.