انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: سلنا گومز برای عشق جدید به راه افتاد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گفته می شود سلنا گومز خواننده و بازیگر معروف رابطه جدیدی را آغاز کرده است. این ستاره 30 ساله که رابطه طولانی مدتی نداشته است، گفته می شود که با درو تاگارت، یکی از اعضای گروه موسیقی معروف The Chainsmokers است.

سلنا گومز برای عشق جدید به راه افتاد؟

یک منبع به US Weekly گفت که این زوج سعی نکردند رابطه نوپای خود را پنهان کنند. این منبع با بیان اینکه گومز در ابراز عشق خود به تاگارت تردیدی نداشت و این زوج مرتباً با هم ملاقات می کردند، افزود:

"آنها در مکان های خصوصی فقط برای اعضا قرار نمی گیرند. سلنا نمی تواند از لمس درو خودداری کند. آنها با هم خیلی سرگرم می شوند."
سلینا گومز دارای دارایی و طرفداران بسیاری است. برای دنبال کردن اخبار سلینا گومز ما را دنبال کنید.
سلنا گومز برای عشق جدید به راه افتاد؟

گفته شد که این دو به تدریج با یکدیگر آشنا شده و در قرارهای خود به فعالیت هایی مانند رفتن به سینما و بولینگ پرداختند.

سلنا گومز برای عشق جدید به راه افتاد؟

گومز که از سال 2011 تا 2018 با خواننده مشهور پاپ، جاستین بیبر رابطه پر تلاطم داشت، در سال های اخیر در مورد زندگی عاشقانه خود بسیار ساکت بوده است. این ستاره مشهور به نام بیبر با نام هایی مانند خواننده The Weeknd، عضو سابق گروه One Direction، Niall Horan و موسیقیدان Charlie Puth، نامگذاری شد. تاگارت، یکی از اعضای The Chainsmoker متشکل از دو دی جی، به دلیل وفاداری خود در رابطه آنها شناخته شده نیست. در مصاحبه ای با مجله موسیقی معروف بیلبورد در سال 2016، اعضای گروه اشاره کردند که "می خواستند با زنان سکسی بخوابند" اگرچه هر دو در آن زمان دوست دختر داشتند. هر دو دوست دختر آنها مدت کوتاهی پس از انتشار این مصاحبه آنها را ترک کرده بودند.