انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: نحوه ی رفع ارور SE در ماشین لباسشویی ال جی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نحوه ی رفع ارور SE در ماشین لباسشویی ال جی
همان طور که پیش تر بیان کردیم، کد خطای  SE یا  ۵E ، به معنای وجود مشکلی در موتور ماشین لباسشویی یا مشکلی در سنسور ماشین لباسشویی می باشد. بنابراین رفع ارور SE  در ماشین لباسشویی ال جی یک کار بسیار تخصصی می باشد و نحوه ی رفع ارور SE در ماشین لباسشویی ال جی کار نسبتا دشواری می باشد و نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد. بنابراین بهتر است جهت رفع کد خطای SE با یک متخصص تعمیرات لباسشویی یا مراکز خدمات تعمیرات ال جی مانند شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان تماس بگیرید.
اما قبل از تماس با تکنسین می توانید یک تست بسیار ساده را نیز انجام دهید. برای انجام این تست، باید ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دستگاه را از برق بکشید، سپس بعد از چند دقیقه دستگاه را به برق وصل کنید و یک برنامه را برای شستشو در ماشین لباسشویی انتخاب کنید. اگر بعد از انجام این مراحل، ارور SE  یا همان ارور ۵E از صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی، بر طرف نشد، برای بر طرف کردن ارور SE ( 5E ) با یک تکنسین تماس بگیرید.


نکته ی مهم
در صورتی که مهارت و تخصص کافی در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی را ندارید، به هیچ وجه، اقدام به تعمیر و بررسی دستگاه نکنید، زیرا ممکن است بخاطر نداشتن تجربه ی کافی، هم به خود و هم به دستگاه آسیب جدی وارد کنید.




مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.dibaposhtiban.ir/se-error-wa...achine-lg/