انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: خبر: استخدام بانک رفاه در عسلویه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک

خبر: استخدام بانک رفاه در عسلویه


استخدام بانک رفاه در عسلویه

آخرین مهلت: 31 فروردین 1394



بانک رفاه با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین

بخشی از نیروی انسانی (تحویلدار) مورد نیاز خود در شهرستان عسلویه از بین برادران واجد شرایط با مدرک

تحصیلی لیسانس در رشته‌های مندرج در جدول شماره ۱ و از طریق برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی های

رفتاری، روانشناختی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت

کامل جسمی و روحی، به صورت «قراردادی» استخدام می کند.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام


تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد ) ؛

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ؛

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ؛

دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد) ؛

دارابون حداقل ۱۸ سال سن و حداکثر ۲۶ سال تا پایان مهلت ثبت نام؛

تاریخ فراغت از تحصیل باید حداکثر قبل از پایان مهلت ثبت نام باشد؛

حداقل معدل کل ۱۵ تمام؛

برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در بانک به تشخیص بانک و مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک؛

عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛

عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر؛

عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان¬های دولتی؛

عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان¬ها ، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی؛

صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد، ملاک عمل قرار خواهند گرفت.

مدارک تحصیلی متقاضیان، بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک، می بایست مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشد؛

افراد متقاضی استخدام می بایست صرفاً بومی شهرستان عسلویه باشند. احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت:

تذکر: در هر مرحله از استخدام و حتی بعد از اشتغال به کار، چنانچه غیر بومی بودن داوطلب برای بانک محرز گردد، فرآیند استخدام و ادامه اشتغال وی منتفی خواهد گردید.


دارابودن مدرک دیپلم داوطلب از شهرستان عسلویه؛

ارائه سند مالکیت ملک در شهرستان عسلویه بنام داوطلب و یا همسر، پدر و مادر و یا پدر بزرگ و مادربزرگ داوطلب

ارائه اجاره نامه در طی ۵ سال گذشته قبل از زمان آگهی استخدام در شهرستان عسلویه، بنام داوطلب (و یا همسر، پدر و مادر داوطلب)



از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد محضری مبنی بر اقامت و اشتغال دائم در شهرستان عسلویه اخذ و به


درخواست تغییر محل خدمت ترتیب اثر داده نخواهد شد.ضمناً؛ انتخاب محل اشتغال نفرات منتخب با تشخیص بانک صورت خواهد پذیرفت.



داوطلبین می بایست قبل از شروع ثبت نام، اسکن مدارک ذیل را با یکی از فرمتهای jpeg، jpg ، png

( با حداکثر حجم ۳۰۰ کیلوبایت) آماده نموده و در هنگام ثبت نام(پس از واریز وجه به صورت اینترنتی)،

نسبت به ارسال اسکن مدارک مزبور از طریق سایت بانک اقدام نمایند.


تصویر عکس پرسنلی ( ۴*۳)

تصویر روی کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
توجه: به مدارک فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش

عالی مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تصویر تمام صفحات شناسنامه

تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت/ معافیت غیر پزشکی

تصویر مدارک احراز بومی بودن متقاضی در شهرستان عسلویه




تذکرات مهم


متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک رفاه از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایند.

هزینه شرکت در آزمون و مدارک متقاضیان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد؛

لازم به توضیح است، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مشتمل بر آزمون، مصاحبه، گزینش، انجام معاینات پزشکی و &hellipWink انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛

بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری، روانشناختی و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛

بانک در قبال ادامه فرآیند استخدامی افرادی که احتمالاً علیرغم نداشتن شرایط لازم در آزمون مزبور شرکت می¬نمایند ، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت ؛

در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق آن با شرایط تعیین شده، بلافاصله مراحل جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری وی منتفی خواهد بود.

چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی و یا پس از استخدام و اشتغال به کار مشخص گردد متقاضی دارای مدرک تحصیلی بالاتر از لیسانس بوده و با مدرک لیسانس درآزمون شرکت نموده از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.

پایان مهلت ثبت نام تاریخ ۹۴/۱/۳۱ خواهد بود.

داوطلبان می بایست جهت دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۲/۲۰ به سایت بانک به نشانی www.refah- bank.ir مراجعه نمایند. زمان و محل برگزاری آزمون در کارت مذکور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
تذکر: مقتضی است داوطلبان، دقت لازم را درخصوص درج شماره تلفن همراه و آدرس الکترونیکی به صورت صحیح مبذول نمایند.

صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

آزمون عمومی در مرکز استان بوشهر برگزار خواهد شد.
تذکر: مقتضی است داوطلبان، دقت لازم را درخصوص درج شماره تلفن همراه و آدرس الکترونیکی(ایمیل) به صورت صحیح مبذول نمایند.

مفاد آزمون عمومی، شامل مباحث ریاضی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی عمومی، فناوری اطلاعات، هوش واستعداد تحصیلی و زبان و ادبیات فارسی می باشد.

ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.


لینک ثبت نام



http://www.karyab.net/article/42316/%d8%...b%8c%d9%87