انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: استخدام ویژه کارشناسی ارشد و دکترا برای رشته های متنوع تحصیلی د
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک

استخدام ویژه کارشناسی ارشد و دکترا برای رشته های متنوع تحصیلی د


استخدام کارشناسی ارشد و دکترا برای رشته های متنوع تحصیلی در موسسه راه فردا در سراسر کشور

موسسه راه فردا از کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های متنوع تحصیلی جهت نگارش مقالات تخصصی فارسی و انگلیسی در رده علمی پژوهشی و ISI، پروپوزال و پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و ترجمه تخصصی استخدام مینماید.

دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا که سابقه نگارش مقالات علمی پژوهشی و یا پایان نامه کارشناسی ارشد دارند لطفا رزومه کامل استخدام خود را با موضوع نام خانوادگی خود و نام رشته تحصیلی خود به آدرس ایمیل موسسه راه فردا ارسال نمایند.

نحوه کار به صورت پروژه ای بوده و مبلغ و مدت زمان کار برای نگارش هر مقاله یا پروپوزال و پایان نامه تعیین میگردد.

تذکر مهم 1 : موضوع ایمیل ارسالی حتما و فقط به این صورت باشد : "نام خانوادگی –رشته تحصیلی" . در غیر این صورت به ایمیل ارسالی ترتیب اثر داده نمیشود.

تذکر مهم 2 : لطفا فقط و فقط افرادی رزومه خود را ارسال نمایند که نگارش حداقل دو مقاله علمی پژوهشی و یا آی اس آی و یا پایان نامه کارشناسی ارشد در سابقه کاری خود دارند و افراد بدون این سابقه لطفا از ارسال ایمیل خودداری فرمایند.

رشته های تحصیلی مورد نظر شامل طیف بسیار وسیعی از رشته های مختلف تحصیلی بوده و به جز رشته های پزشکی تقریبا در تمامی رشته های تحصیلی استخدام میگردد.

محل موسسه راه فردا در شهر مشهد میباشد و لیکن با توجه به ماهیت پژوهشی کار نیازی به حضور فیزیکی نبوده و افراد از سراسر کشور میتوانند با موسسه همکاری داشته باشند و ارتباط از طریق سایت و ایمیل موسسه و استخدام به صورت دورکاری خواهد بود.

آدرس ایمیل :

info@raahefarda.ir

raahe.fardaa91@gmail.com

آدرس سایت : www.raahefarda.ir

مهلت تماس جهت استخدام : محدودیت زمانی ندارد



http://www.karyab.net/article/42968/%d8%...9%88%d8%b1