خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک
05-05-2015، 05:57 PM
استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع
استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع در تهران
شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) جهت تکمیل کادر خود اقدام به جذب نیروی متخصص
در زمینه های زیر می نماید:
شرایط و موارد استخدام:
استخدام کارشناس حسابداری، حقوق ، کنترل پروژه، طراحی و تنطیم بودجه، کارشناس تحقیق و توسعه، کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای، کارشناس پشتیبانی شبکه، کارشناس طراحی وب، کارشناس بیمه، کارشناس خرید، مسئول خرید و تدارکات و انباردار
1- کارشناس حسابداری: حداقل 5 سال سابقه کار، آشنا به نرم افزار راهکاران همکاران سیستم،
حداقل لیسانس حسابداری
2- کارشناس حقوقی: سابقه فعالیت در زمینه امور حقوقی شرکتها و تنظیم قراردادها،
لیسانس حقوق
3- کارشناس کنترل پروژه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به کنترل پروژه در زمینه IT، نرم افزار
MSP، حداقل لیسانس در یکی از رشته های صنایع، ریاضی، آمار، اقتصاد، مدیریت IT
4- کارشناس طراحی و تنظیم بودجه: با سابقه کاری مرتبط، حداقل لیسانس در یکی از
رشته های ریاضی، آمار، اقتصاد
5- کارشناس تحقیق و توسعه: با 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به زبان انگلیسی، مسلط
به طراحی پرسش نامه و تحقیقات میدانی، حداقل لیسانس در یکی از رشته های ریاضی،
آمار، اقتصاد، مدیریت IT
6- کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به تعمیر انواع
چاپگرها (لیزری، سوزنی، جوهرافشان)، تسلط به تعمیر انواع بردهای الکترونیکی، حداقل
لیسانس الکترونیک، سخت افزار یا مرتبط.
7- کارشناس پشتیبانی شبکه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به سیستم عامل های
ویندوز، لونکس و...، آشنایی با مدیریت و عیب یابی شبکه کامپیوتری و تجهیزات رایانه ای،
حداقل لیسانس کامپیوتر نرم افزار سخت افزار، الکترونیک و مرتبط.
8- کارشناس طراحی وب: مسلط به SQL SERVER, ASP.NET، حداقل 3 سال سابقه مفید
در زمینه توسعه و پشتیبانی سیستم های تحت وب، لیسانس نرم افزار کامپیوتر و مرتبط.
9- کارشناس بیمه: حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بیمه.
10- کارشناس خرید: حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بازرگانی.
11- مسئول خرید و تدارکات: حداقل 10 سال سابقه کار، لیسانس یا فوق لیسانس مدیریت
بازرگانی در رشته های مرتبط.
12- انباردار: 5 سال سابقه کار و آشنا به نرم افزارهای انبارداری، فوق دیپلم یا لیسانس
رشته های مدیریت یا صنایع.
علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را تا مورخ 17 اردیبهشت 94 به آدرس الکترونیک
pars@sadadco.comارسال نمایند.
آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 17 اردیبهشت 1394
http://www.karyab.net/article/44289/%d8%...8%a7%d9%86
استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع در تهران
شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) جهت تکمیل کادر خود اقدام به جذب نیروی متخصص
در زمینه های زیر می نماید:
شرایط و موارد استخدام:
استخدام کارشناس حسابداری، حقوق ، کنترل پروژه، طراحی و تنطیم بودجه، کارشناس تحقیق و توسعه، کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای، کارشناس پشتیبانی شبکه، کارشناس طراحی وب، کارشناس بیمه، کارشناس خرید، مسئول خرید و تدارکات و انباردار
1- کارشناس حسابداری: حداقل 5 سال سابقه کار، آشنا به نرم افزار راهکاران همکاران سیستم،
حداقل لیسانس حسابداری
2- کارشناس حقوقی: سابقه فعالیت در زمینه امور حقوقی شرکتها و تنظیم قراردادها،
لیسانس حقوق
3- کارشناس کنترل پروژه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به کنترل پروژه در زمینه IT، نرم افزار
MSP، حداقل لیسانس در یکی از رشته های صنایع، ریاضی، آمار، اقتصاد، مدیریت IT
4- کارشناس طراحی و تنظیم بودجه: با سابقه کاری مرتبط، حداقل لیسانس در یکی از
رشته های ریاضی، آمار، اقتصاد
5- کارشناس تحقیق و توسعه: با 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به زبان انگلیسی، مسلط
به طراحی پرسش نامه و تحقیقات میدانی، حداقل لیسانس در یکی از رشته های ریاضی،
آمار، اقتصاد، مدیریت IT
6- کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به تعمیر انواع
چاپگرها (لیزری، سوزنی، جوهرافشان)، تسلط به تعمیر انواع بردهای الکترونیکی، حداقل
لیسانس الکترونیک، سخت افزار یا مرتبط.
7- کارشناس پشتیبانی شبکه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به سیستم عامل های
ویندوز، لونکس و...، آشنایی با مدیریت و عیب یابی شبکه کامپیوتری و تجهیزات رایانه ای،
حداقل لیسانس کامپیوتر نرم افزار سخت افزار، الکترونیک و مرتبط.
8- کارشناس طراحی وب: مسلط به SQL SERVER, ASP.NET، حداقل 3 سال سابقه مفید
در زمینه توسعه و پشتیبانی سیستم های تحت وب، لیسانس نرم افزار کامپیوتر و مرتبط.
9- کارشناس بیمه: حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بیمه.
10- کارشناس خرید: حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بازرگانی.
11- مسئول خرید و تدارکات: حداقل 10 سال سابقه کار، لیسانس یا فوق لیسانس مدیریت
بازرگانی در رشته های مرتبط.
12- انباردار: 5 سال سابقه کار و آشنا به نرم افزارهای انبارداری، فوق دیپلم یا لیسانس
رشته های مدیریت یا صنایع.
علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را تا مورخ 17 اردیبهشت 94 به آدرس الکترونیک
pars@sadadco.comارسال نمایند.
آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 17 اردیبهشت 1394
http://www.karyab.net/article/44289/%d8%...8%a7%d9%86