انجمن تخصصی مهندسین مکانیک

نسخه‌ی کامل: استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

خبر نگار انجمن مهندسی مکانیک

استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع


استخدام کارشناس حسابداری و حقوق و کنترل پروژه در شرکت سداد واقع در تهران



شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) جهت تکمیل کادر خود اقدام به جذب نیروی متخصص



در زمینه های زیر می نماید:



شرایط و موارد استخدام:

استخدام کارشناس حسابداری، حقوق ، کنترل پروژه، طراحی و تنطیم بودجه، کارشناس تحقیق و توسعه، کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای، کارشناس پشتیبانی شبکه، کارشناس طراحی وب، کارشناس بیمه، کارشناس خرید، مسئول خرید و تدارکات و انباردار



1- کارشناس حسابداری: حداقل 5 سال سابقه کار، آشنا به نرم افزار راهکاران همکاران سیستم،



حداقل لیسانس حسابداری



2- کارشناس حقوقی: سابقه فعالیت در زمینه امور حقوقی شرکتها و تنظیم قراردادها،

لیسانس حقوق

3- کارشناس کنترل پروژه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به کنترل پروژه در زمینه IT، نرم افزار



MSP، حداقل لیسانس در یکی از رشته های صنایع، ریاضی، آمار، اقتصاد، مدیریت IT



4- کارشناس طراحی و تنظیم بودجه: با سابقه کاری مرتبط، حداقل لیسانس در یکی از



رشته های ریاضی، آمار، اقتصاد



5- کارشناس تحقیق و توسعه: با 2 سال سابقه کار، تسلط کامل به زبان انگلیسی، مسلط



به طراحی پرسش نامه و تحقیقات میدانی، حداقل لیسانس در یکی از رشته های ریاضی،



آمار، اقتصاد، مدیریت IT

6- کارشناس تعمیرات تجهیزات رایانه ای: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به تعمیر انواع



چاپگرها (لیزری، سوزنی، جوهرافشان)، تسلط به تعمیر انواع بردهای الکترونیکی، حداقل

لیسانس الکترونیک، سخت افزار یا مرتبط.



7- کارشناس پشتیبانی شبکه: حداقل 2 سال سابقه کار، تسلط به سیستم عامل های

ویندوز، لونکس و...، آشنایی با مدیریت و عیب یابی شبکه کامپیوتری و تجهیزات رایانه ای،



حداقل لیسانس کامپیوتر نرم افزار سخت افزار، الکترونیک و مرتبط.

8- کارشناس طراحی وب: مسلط به SQL SERVER, ASP.NET، حداقل 3 سال سابقه مفید

در زمینه توسعه و پشتیبانی سیستم های تحت وب، لیسانس نرم افزار کامپیوتر و مرتبط.

9- کارشناس بیمه: حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بیمه.



10- کارشناس خرید: حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط، لیسانس مدیریت بازرگانی.

11- مسئول خرید و تدارکات: حداقل 10 سال سابقه کار، لیسانس یا فوق لیسانس مدیریت

بازرگانی در رشته های مرتبط.



12- انباردار: 5 سال سابقه کار و آشنا به نرم افزارهای انبارداری، فوق دیپلم یا لیسانس





رشته های مدیریت یا صنایع.

علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را تا مورخ 17 اردیبهشت 94 به آدرس الکترونیک



pars@sadadco.comارسال نمایند.



آخرین مهلت ارسال درخواست استخدام: 17 اردیبهشت 1394



http://www.karyab.net/article/44289/%d8%...8%a7%d9%86