02-09-2015، 06:57 PM
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات و اجزاء توربین گاز
۱-۱- توربین گاز:
۱-۱-۱- کمپرسور:
۱-۱-۲- سیستم احتراق
۱-۱-۲-۲- نازل سوخت:
۱-۱-۲-۳- جرقه زن:
۱-۱-۲-۴- شعله بین :
۱-۱-۲- ۵ – لوله های مرتبطة شعله:
۱-۱-۲-۶- قطعه انتقال دهندة گاز داغ
۱-۱-۳- توربین گاز:
۱-۲- اجزاء فرعی توربین گاز
۱-۲-۱- اجزاء راهانداز:
۱-۲-۲- جعبه دنده:
۱-۲-۳- کوپلینگ:
۱-۲-۴- کلاچها:
۱-۲-۵- یاتاقانها:
۱-۱- یاتاقان تراست با بار:
۱-۲- یاتاقان تراست بیبار:
۱-۲-۶- اجزاء دیگر:
۱-۳- سیستمهای فرعی توربین گاز
۱-۳-۱- سیستم روغنکاری:
۱-۳-۲- سیستم آب خنک کن
۱-۳-۳- سیستم سوخت توربین های گازی
۱-۳-۴- سیستم هوای خنک کن:
۱-۴- کنترل و حفاظت توربین گاز
۱-۵- مزایا و معایب توربین گاز :
مـراجـع فـصـل اول :
فصل دوم : سیکل ترمودینامیکی توربین گاز
۲-۱- نگرش کلی بر توربینهای گاز:
۲-۲- مقایسه نیروگاه گازی با نیروگاههای دیگر:
۲-۳- فرآیند توربینهای گاز:
۳-۳- سیکل استاندارد هوایی (براتیون):
۲-۵- نسبت فشار برای حداکثر کار خالص ویژه سیکل نظری:
۲-۶- سیکل عملی براتیون:
۲-۷- راندمان محفظه احتراق:
۲-۸- بازده پلی تروپیک:
۲-۹ـ تعیین معادله راندمان پلی تروپیک
۲-۱۰- نسبت فشار برای حداکثر کار خروجی در سیکل عملی توربین گاز:
۲-۱۱- نسبت فشار برای حداکثر راندمان حرارتی سیکل عملی:
مـراجـع فـصـل دوم :
فصل سوم : روشهای افزایش قدرت و راندمان توربین گاز
۳-۱- توربین گاز با بازیاب:
۳-۱-۱- توربین گاز همراه با بازیاب حرارتی (مبدل حرارتی):
۳-۱-۲- روش تولید بخار با استفاده از بویلرهای بازیاب:
۳-۲- سیکل توربین گاز با گرمکم مجدد:
۳-۳- توربین گاز با تزریق بخار
۳-۳-۱ـ توربین گاز با تزریق بخار به ورودی توربین گاز
۳-۳-۲- توربین گاز با تزریق بخار به خروجی کمپرسور
۳-۴- توربین گاز با خنککاری
۳-۴-۱- خنککاری میانی
۳-۴-۲- خنککاری بوسیله پاشش آب به ورودی کمپرسور
۳-۴-۳- خنککاری هوای ورودی به توربین بوسیله سیستم ذخیره یخ:
۳-۴-۴- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر تراکمی:
۳-۴-۵- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر جذبی
۳-۵- مقایسهکلی روشهای موجود وانتخاب روشهای مفیدبه منظورافزایش قدرت خروجی ازتوربینگاز:
مـراجـع فـصـل سـوم :
فصل چهارم : فعالیتهای انجام شده در زمینه سیستم Fog
4ـ۱ـ Mee Industries Inc
4ـ۲ـ Henry Vogt
4ـ۳ـ Premier Industries Ins
اجزاء اصلی کولر تبخیری عبارتند از:
فصل پنجم : اثرات سرمایش هوای ورودی بر روی اجزای سیستم توربین گاز
۵-۱- تاثیر سرمایش هوا بر روی کمپرسور توربین گاز:
۵-۱-۱- دمای خروجی از کمپرسور:
۵ـ۱ـ۲ـ کار کمپرسور :
۵-۱-۳- نسبت فشار:
۵-۱-۴- شرایط کارکرد:
۵-۱-۵- افت دما در رابطه مافوق صوت :
۵-۲- تاثیر سرمایش هوا بر روی اتاق احتراق:
۵-۳- تاثیر سرمایش هوا بر روی توربین :
۵-۳-۱- دمای خروجی از توربین :
۵-۳-۲- کار خالص توربین :
۵-۴- تاثیر سرمایش بر روی راندمان کلی توربین گاز:
۵-۵- عوارض جانبی و عوامل تاثیر گذار بر تور بین گاز :
۵-۵-۱- تاثیر ارتفاع :
۵-۵-۲- افت فشار ورودی :
فصل ششم : روش Fog
6-1- پروژه افزایش قدرت واحد گازی با استفاده از سیستم خنک کننده Fog:
6-2- معیارهای انتخاب برای سیستم های خنک کن ورودی:
۶-۳- خنک کاری پاششی در ورودی توربین گاز:
۶-۴- تولید Fog :
6-4-1- توزیع اندازه ذرات:
۶-۵- ملاحظات خوردگی در کمپرسورهای توربین گاز :
۶-۶- نحوه توزیع Fog فاکتور موثر بر تبخیر:
۶-۷- نازلها، پمپها و سایر تجهیزات:
۶-۸- سیستم کنترل:
۶-۹- مکان نازلها در توربین گازی :
۶-۱۰- کیفیت آب مصرفی:
۶-۱۱- لیست نیازها و موارد نگهداری سیستم Fog توربین گازی:
۶-۱۲- نمودار رطوبت سنجی پاشش ورودی :
۶-۱۳- شرایط محیطی و قابلیت کاربرد پاشش Fog در ورودی:
۶-۱۴- بررسی امکان استفاده از سیستم Fog در نواحی مختلف آب و هوایی:
۶-۱۵- تخمین کل هزینههای سرمایهگذاری نخستینی سیستم Fog:
6-16- مطالعات و آزمایشهای انجام شده:
فصل هفتم : فشار ضعیفFog
فاگ فشار ضعیف
۷-۱- زمینه اولیه:
۷-۲- Fog فشار قوی:
۷-۳- نحوه قرار گیری نازلها در فاگ فشار ضعیف :
۷-۴- عوامل فیزیکی:
۷-۵- انجام عملی :
۷-۶- نازلهای فاگ فشار ضعیف:
۷-۷- PACT (افزایش قدرت به وسیله تکنولوژی خنک سازی هوای ورودی):
۷-۸- دلایل نصب سیستم خنک کننده در ورودی آن :
۷-۹- کاهش NOx :
۷-۱۰- سیستم فاکینگ PACT :
7-11- مواد و جزئیات دیگر :
۷-۱۲- محاسبه نمونه:
۷-۱۳- دلایل اقتصادی فاگ فشار ضعیف :
مـراجـع فـصـل پنـجـم و شـشـم و هـفتـم :
ضمائم وپیوستها
پیوست(۱) : نمودار مقایسه قطر ذرات آب بر حسب حجم قطرات آب
پیوست(۲) : نمودار میزان انتشار Noxدر ازای افزایش درجه حرارت محیط
پیوست(۳) : نمودار قدرت بر حسب دما در طول یک شبانه روزپ
یوست(۴) : نمودار میزان انتشار CO2 در ازای افزایش درجه حرارت محیط
پیوست (۵) : نمای ظاهری یک توربین گاز
پیوست (۶) : جدول مقایسه نسبی هر کدام از روشها از نظر هزینه سرمایه گذاری شده
پیوست (۷) : نحوه چیدمان نازلهای سیستم در قبل از اتاق فیلتر
پیوست ۸ : نمودارهای مقایسه روش فاگ با روشهای دیگر
پیوست ۹ : تصویر کلی از یک سیستم پمپ اسکید و اجزائ متعلق به آن پیوست ۱۰ : تصویری از یک فیلتر مدیا
پیوست ۱۱ : جدول مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی از نظر تغییرات سیستم
پیوست ۱۲ : نمودار مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی
دانلود رایگان 2 فصل اول پایان نامه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی
demo.zip (اندازه: 1.64 MB / تعداد دفعات دریافت: 7)
فرمت : word | حجم : 7mb | صفحات : 280
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
فصل اول : کلیات و اجزاء توربین گاز
۱-۱- توربین گاز:
۱-۱-۱- کمپرسور:
۱-۱-۲- سیستم احتراق
۱-۱-۲-۲- نازل سوخت:
۱-۱-۲-۳- جرقه زن:
۱-۱-۲-۴- شعله بین :
۱-۱-۲- ۵ – لوله های مرتبطة شعله:
۱-۱-۲-۶- قطعه انتقال دهندة گاز داغ
۱-۱-۳- توربین گاز:
۱-۲- اجزاء فرعی توربین گاز
۱-۲-۱- اجزاء راهانداز:
۱-۲-۲- جعبه دنده:
۱-۲-۳- کوپلینگ:
۱-۲-۴- کلاچها:
۱-۲-۵- یاتاقانها:
۱-۱- یاتاقان تراست با بار:
۱-۲- یاتاقان تراست بیبار:
۱-۲-۶- اجزاء دیگر:
۱-۳- سیستمهای فرعی توربین گاز
۱-۳-۱- سیستم روغنکاری:
۱-۳-۲- سیستم آب خنک کن
۱-۳-۳- سیستم سوخت توربین های گازی
۱-۳-۴- سیستم هوای خنک کن:
۱-۴- کنترل و حفاظت توربین گاز
۱-۵- مزایا و معایب توربین گاز :
مـراجـع فـصـل اول :
فصل دوم : سیکل ترمودینامیکی توربین گاز
۲-۱- نگرش کلی بر توربینهای گاز:
۲-۲- مقایسه نیروگاه گازی با نیروگاههای دیگر:
۲-۳- فرآیند توربینهای گاز:
۳-۳- سیکل استاندارد هوایی (براتیون):
۲-۵- نسبت فشار برای حداکثر کار خالص ویژه سیکل نظری:
۲-۶- سیکل عملی براتیون:
۲-۷- راندمان محفظه احتراق:
۲-۸- بازده پلی تروپیک:
۲-۹ـ تعیین معادله راندمان پلی تروپیک
۲-۱۰- نسبت فشار برای حداکثر کار خروجی در سیکل عملی توربین گاز:
۲-۱۱- نسبت فشار برای حداکثر راندمان حرارتی سیکل عملی:
مـراجـع فـصـل دوم :
فصل سوم : روشهای افزایش قدرت و راندمان توربین گاز
۳-۱- توربین گاز با بازیاب:
۳-۱-۱- توربین گاز همراه با بازیاب حرارتی (مبدل حرارتی):
۳-۱-۲- روش تولید بخار با استفاده از بویلرهای بازیاب:
۳-۲- سیکل توربین گاز با گرمکم مجدد:
۳-۳- توربین گاز با تزریق بخار
۳-۳-۱ـ توربین گاز با تزریق بخار به ورودی توربین گاز
۳-۳-۲- توربین گاز با تزریق بخار به خروجی کمپرسور
۳-۴- توربین گاز با خنککاری
۳-۴-۱- خنککاری میانی
۳-۴-۲- خنککاری بوسیله پاشش آب به ورودی کمپرسور
۳-۴-۳- خنککاری هوای ورودی به توربین بوسیله سیستم ذخیره یخ:
۳-۴-۴- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر تراکمی:
۳-۴-۵- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر جذبی
۳-۵- مقایسهکلی روشهای موجود وانتخاب روشهای مفیدبه منظورافزایش قدرت خروجی ازتوربینگاز:
مـراجـع فـصـل سـوم :
فصل چهارم : فعالیتهای انجام شده در زمینه سیستم Fog
4ـ۱ـ Mee Industries Inc
4ـ۲ـ Henry Vogt
4ـ۳ـ Premier Industries Ins
اجزاء اصلی کولر تبخیری عبارتند از:
فصل پنجم : اثرات سرمایش هوای ورودی بر روی اجزای سیستم توربین گاز
۵-۱- تاثیر سرمایش هوا بر روی کمپرسور توربین گاز:
۵-۱-۱- دمای خروجی از کمپرسور:
۵ـ۱ـ۲ـ کار کمپرسور :
۵-۱-۳- نسبت فشار:
۵-۱-۴- شرایط کارکرد:
۵-۱-۵- افت دما در رابطه مافوق صوت :
۵-۲- تاثیر سرمایش هوا بر روی اتاق احتراق:
۵-۳- تاثیر سرمایش هوا بر روی توربین :
۵-۳-۱- دمای خروجی از توربین :
۵-۳-۲- کار خالص توربین :
۵-۴- تاثیر سرمایش بر روی راندمان کلی توربین گاز:
۵-۵- عوارض جانبی و عوامل تاثیر گذار بر تور بین گاز :
۵-۵-۱- تاثیر ارتفاع :
۵-۵-۲- افت فشار ورودی :
فصل ششم : روش Fog
6-1- پروژه افزایش قدرت واحد گازی با استفاده از سیستم خنک کننده Fog:
6-2- معیارهای انتخاب برای سیستم های خنک کن ورودی:
۶-۳- خنک کاری پاششی در ورودی توربین گاز:
۶-۴- تولید Fog :
6-4-1- توزیع اندازه ذرات:
۶-۵- ملاحظات خوردگی در کمپرسورهای توربین گاز :
۶-۶- نحوه توزیع Fog فاکتور موثر بر تبخیر:
۶-۷- نازلها، پمپها و سایر تجهیزات:
۶-۸- سیستم کنترل:
۶-۹- مکان نازلها در توربین گازی :
۶-۱۰- کیفیت آب مصرفی:
۶-۱۱- لیست نیازها و موارد نگهداری سیستم Fog توربین گازی:
۶-۱۲- نمودار رطوبت سنجی پاشش ورودی :
۶-۱۳- شرایط محیطی و قابلیت کاربرد پاشش Fog در ورودی:
۶-۱۴- بررسی امکان استفاده از سیستم Fog در نواحی مختلف آب و هوایی:
۶-۱۵- تخمین کل هزینههای سرمایهگذاری نخستینی سیستم Fog:
6-16- مطالعات و آزمایشهای انجام شده:
فصل هفتم : فشار ضعیفFog
فاگ فشار ضعیف
۷-۱- زمینه اولیه:
۷-۲- Fog فشار قوی:
۷-۳- نحوه قرار گیری نازلها در فاگ فشار ضعیف :
۷-۴- عوامل فیزیکی:
۷-۵- انجام عملی :
۷-۶- نازلهای فاگ فشار ضعیف:
۷-۷- PACT (افزایش قدرت به وسیله تکنولوژی خنک سازی هوای ورودی):
۷-۸- دلایل نصب سیستم خنک کننده در ورودی آن :
۷-۹- کاهش NOx :
۷-۱۰- سیستم فاکینگ PACT :
7-11- مواد و جزئیات دیگر :
۷-۱۲- محاسبه نمونه:
۷-۱۳- دلایل اقتصادی فاگ فشار ضعیف :
مـراجـع فـصـل پنـجـم و شـشـم و هـفتـم :
ضمائم وپیوستها
پیوست(۱) : نمودار مقایسه قطر ذرات آب بر حسب حجم قطرات آب
پیوست(۲) : نمودار میزان انتشار Noxدر ازای افزایش درجه حرارت محیط
پیوست(۳) : نمودار قدرت بر حسب دما در طول یک شبانه روزپ
یوست(۴) : نمودار میزان انتشار CO2 در ازای افزایش درجه حرارت محیط
پیوست (۵) : نمای ظاهری یک توربین گاز
پیوست (۶) : جدول مقایسه نسبی هر کدام از روشها از نظر هزینه سرمایه گذاری شده
پیوست (۷) : نحوه چیدمان نازلهای سیستم در قبل از اتاق فیلتر
پیوست ۸ : نمودارهای مقایسه روش فاگ با روشهای دیگر
پیوست ۹ : تصویر کلی از یک سیستم پمپ اسکید و اجزائ متعلق به آن پیوست ۱۰ : تصویری از یک فیلتر مدیا
پیوست ۱۱ : جدول مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی از نظر تغییرات سیستم
پیوست ۱۲ : نمودار مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی
دانلود رایگان 2 فصل اول پایان نامه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی
demo.zip (اندازه: 1.64 MB / تعداد دفعات دریافت: 7)
فرمت : word | حجم : 7mb | صفحات : 280
دانلود نسخه کامل پایان نامه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی با لینک مستقیم و قابل ویرایش
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید