امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی اینترنتی چیست
#1
همانطور که می دانید بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس یک وب سایت مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله مهمترین این اهداف تبدیل بازدیدکننده به خریدار در سایت شماست و یک کاربر زمانی تبدیل به خریدار می شود که به سایت و برند شما اطمینان پیدا کند.


 

از نگاهی دیگر بازاریابی اینترنتی در ایران که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی تحت وب گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می گردد. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر ابزار ارتباطی دنیای مجازی است.


 

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده و صد البته سئو و بهینه سازی آن سایت است.

[تصویر:  InternetMarketing.jpg]

 

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است که این جا هم یکی از موثرترین راه ها سئو سایت است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر آن است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابند اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.


 

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ ۱۰۰۰ بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.


 

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

[تصویر:  Internet-Marketing-2016.jpg]
 

از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند. به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری، مقرون به صرفه تر نیز می باشد. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.


 

محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت مخصوصا در ایران می تواند مسبب مشکلات بسیاری شود، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به کوشش فراوان نیاز خواهند داشت پس همواره سعی کنید سایت و بانک اطلاعاتی خود را سبک طراحی کنید تا با هر سرعت اینترنتی به راحتی لود شوند.

ار زرفی بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. برخی از فروشندگان عرصه تجارت الکترونیک، برای هر چه کم رنگ تر جلوه دادن این قبیل مشکلات و جلب اطمینان مشتریان، سیاست های مختلفی را به کار می گیرند و تحت شرایطی امکان بازپس فرستادن کالا را در اختیار خریداران آنلاین قرار می دهند.لذا آموزش سئو و یادگیری آن در این برهه از زمان ضروری به نظر می رسد.


منبع: نیوسئو



پاسخ


#2
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir
seofox.ir



پاسخ


 سپاس شده توسط fns4565
#3
مقاله واقعا عالی بود



پاسخ


#4
کاپوچینو Cappuccino یک نوشیدنی گرم ایتالیایی است که بر پایه اسپرسو تهیه می‌شود. برای کسانی که دوست دار قهوه هستند همیشه نام ایتالیا یک مفهوم خاص به همراه دارد؛ کشور “مهد نوشیدنی های قهوه” که حتی نام نوشیدنی هایش بسیار جذاب است.

جالب است بدانید این اسم از روی نام گروهی راهب برداشته شده است. راهب‌هایی که در قدیم لباس و کلاه کوچک‌شان شبیه کف شیر و پودر قهوه روی کاپوچینو بود!

طرز تهیه کاپوچینو در جاهای مختلف جهان متفاوت است. ایتالیایی‌ها آن را با دبل اسپرسو و فوم شیر تهیه می‌کنند اما این تنها طرز تهیه این نوشیدنی نمی باشد و روش های مختلف دیگری وجود دارد که یکی از این موارد کاپوچینوی تر می باشد که در آن مقدار شیر بیشتر از فوم یا کف می باشد که فوم نوشیدنی بیشتر از شیر آن می باشد.



تاریخچه قهوه کاپوچینو 

قهوه کاپوچینو در واقع، نام نوشیدنی از رنگ قهوه‌ای آن که به ردای راهبان کاپوچین شبیه است برداشت شده. رنگ قهوه‌ای روشن‌تر هنگامی ایجاد می‌شود که شیر به مقدار بیش‌تری به اسپرسوی تیره اضافه شده و سطح دلپذیری از کرم تولید خواهد کرد. در سال ۱۷۰۰، «کاپوزینر» نام دیگری برای این نوشیدنی در وین اتریش بود که شامل خامه و ادویه‌جات دیگر می‌شد. با این حال، تا دهه‌ی ۱۹۳۰، قهوه کاپوچینو راه خود را به بیرون از خاستگاه خود یعنی ایتالیا پیدا نکرده بود. به آرامی در کافه‌های اتریش و سپس در سراسر جهان گسترش یافت، محبوبیت قهوه کاپوچینو از آن زمان تا کنون در حال افزایش است. یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ایتالیایی در جامعه‌ی قهوه، کاپوچیونو‌ی گرم است که مورد توجه و علاقه‌ی بسیاری از افراد قرار گرفته است. این نوشیدنی مبتنی بر اسپرسو شهرت‌اش را مدیون لایه‌ی زخیم میکروفوم روی آن است. کاپوچینو تقریبا ۱۷۷ میلی‌لیتر (۶ OZ) حجم دارد و از یک شات اسپرسو، شیر بخار داده شده و فوم شیر تشکیل شده. بنابراین به تناسب، نسبت یک سوم اسپرسو، یک سوم شیر بخار داده شده و یک سوم فوم شیر ساخته شده و از کافه لاته کوچک‌تر است. بسیاری از طرفداران به دلیل انعطاف‌پذیری در حجم و مواد اولیه‌ی آن لذت می‌برند. اگر باریستا قهوه کاپوچینو را در اندازه‌های مختلف ارائه می‌کند، نسبت اسپرسو، شیر بخار داده شده و فوم شیر ثابت باقی می‌ماند. علاوه بر این، قهوه کاپوچینو را می‌توان با استفاده از خامه به جای شیر و همچنین طعم‌دهنده‌های اضافی مانند سیروپ و ادویه‌جات سفارشی استفاده کرد. 


بلاگ های مرتبط در سایت خوش کالا:

قهوه گانودرما چیست
قهوه نمک چیست
طرز تهیه چای ماسالا
قهوه ترک چیست
قهوه کاپوچینو چیست



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سئو و بهینه سازی سایت چیست؟ katyseo 0 742 06-13-2023، 01:37 PM
آخرین ارسال: katyseo
  تفنگ میخکوب چیست؟ sazehkaran 0 334 03-15-2023، 05:04 PM
آخرین ارسال: sazehkaran
  ماساژ ورزشی چیست؟ tipchin 0 224 12-29-2022، 12:53 PM
آخرین ارسال: tipchin
  علت های باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟ kamranmomeni1401 0 252 12-15-2022، 03:00 AM
آخرین ارسال: kamranmomeni1401
  چرخ گوشت گیربکسی چیست؟ allscalee 0 264 12-07-2022، 05:47 PM
آخرین ارسال: allscalee
  فرق UI و UX در چیست؟ sofia 0 308 11-02-2022، 03:03 PM
آخرین ارسال: sofia
  روش پومودورو چیست؟ ramin5280 0 331 07-27-2022، 07:23 PM
آخرین ارسال: ramin5280
  بهترین جایگزین تافت مو چیست؟ tipchin 0 601 07-13-2022، 05:46 PM
آخرین ارسال: tipchin
  تکنیک های ساده افزایش درآمد و رموز پیشرفت در زندگی چیست sookhtejet 0 2,440 07-03-2022، 11:25 AM
آخرین ارسال: sookhtejet
  سمینار بزرگ موفقیت و فنون مذاکره در بازاریابی و فروش CWNT 3 15,311 06-19-2022، 09:46 AM
آخرین ارسال: nuxeba
  نسپرسو چیست lucinda 1 738 05-28-2022، 11:44 AM
آخرین ارسال: zahraasadi20222021
  دوربین مداربسته چیست lucinda 0 746 05-25-2022، 08:28 PM
آخرین ارسال: lucinda
  اعلام حریق چیست lucinda 0 616 05-25-2022، 08:06 PM
آخرین ارسال: lucinda
  بلبرینگ چیست lucinda 5 1,088 03-01-2022، 12:39 PM
آخرین ارسال: raha70
  موس کامپیوتر چیست raha70 0 355 01-02-2022، 02:25 AM
آخرین ارسال: raha70

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast