امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مفهوم بازاریابی دیجیتالی
#1
بازاریابی دیجیتال چیست ؟
دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.


در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها  مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی  و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.
چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟
برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.
ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:
1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:
به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.
2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:
انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.
3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:
همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.



پاسخ


#2
نقل قول: سافت استارترهاي ABB
با جلوگيري از ايجاد تنش جريان در زمان استارت و خاموش شدن موتور، موجب
افزايش طول عمر موتور مي‌شوند. وجود امکانات فراوان به شما اجازه مي‌دهد تا
موتور خود را در امن‌ترين شرايط استفاده کنيد.



نصب، راه‌اندازي و استفاده بسيار آسان از ديگر مزاياي سافت استارترهاي ABB
به شمار مي‌رود. استفاده از سافت استارتر منجر به حذف کنتاکتور و ديگر
المان‌هاي حفاظتي موتور شده و نهايتاً راه حلي ساده و جامع را فراهم
مي‌آورد. علاوه بر اين، وجود برنامه‌هاي کاربردي مختلف مي‌تواند باعث
بهينه‌سازي هرچه بيشتر مصرف انرژي گردد.



محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

نماینده رسمی ABB در ایران


نماینده رسمی ABB در ایران

درایوهای AC



درایوهای DC



سافت استارهای ABB



قطعات الکتریکال ABB



کلیدهای هوایی و کمپکت



محصولات ولتاژ متوسط ABB



رله های ABB



پاسخ




پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast