04-29-2017، 11:46 AM
حالا که کار بر روی وب سایت خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرده اید بهتر است مقاله ۴ نکته در مورد سئو ۲۰۱۷ را با دقت بخوانید.
سئو برای کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ انقلابی بزرگ خواهد بود ، در سه سال گذشته شاهد تغییرات بسیار زیادی در الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در فضای مجازی هستیم. فروشگاه هایی که خود را با این تغییرات توسط کارشناسان سئو وفق داده اند قطعا به موفقیت هایی دست می یابند که رقبای آن ها از آن غافل شده اند.
حالا که رفتار کاربران تغییر کرده است شما هم باید نحوه بهینه سازی سایت خود را تغییر دهید .رفتاری که از آن صحبت کردیم مربوط به نحوه جستجو در گوگل می شود فرض کنید میخواهیم یک قهوه خانه را جست و جو کنیم در گوگل مینویسیم “قهوه خانه” یا “قهوه خانه تهران” در حالی که کاربران در حال حاضر این طوری سرچ می کنند “قهوه خانه سه راه آذری” فقط کافی است این قهوه خانه در گوگل مپ مکان خود را ثبت کرده باشد خواهیم دید که گوگل آن را در صدر نتایج و با مشخصات کامل نشانی و شماره تماس به کاربر نشان خواهد داد. پس سئو محلی (local seo ) که در مورد آن مقالات زیادی نوشتیم بسیار اهمیت پیدا می کند. یعنی هدف نهایی گوگل ارائه نتایج دقیق تر و نزدیک ترین لوکیشن یا مکان مورد نظر است.
موارد زیر را در مورد سئو سایت خود حتما رعایت کنید و اگر مشکلی دارند اصلاح کنید :
۱- عنوان و توضیحات هر مطلب را با دقت پر کنید تایتل و متادیسکریپشن بخش مهمی از سئو ۲۰۱۷ هستند. که در میان کد های اچ تی ام ال صفحات شما تعریف می شوند.عنوان شما در بهترین حالت دارای ۴۰ تا ۵۰ کاراکتر می باشد و متادیسکریپشن یا توصیح صفحه شما نباید بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد.
توضیحات صفحه شما باید شامل کلمات مرتبط به صفحه شما باشد و حاوی کلمات کلیدی باشد و مکان محصول یا فروشگاه شما را نمایش دهد.مشتریانی که مدیریت محتوای آن ورد پرس می باشد می توانند از Yoast’s SEO plugin استفاده کنند که ما کاملا آن را برای مشتریان عزیز انجام می دهیم.
۲- کلمه جست و جو شده (Keyword research) :
پژوهش و بررسی کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل بسیار مهم است چرا که فنداسیون کمپین های تبلیغاتی شما و سئو ی سایت شما بر این اساس چیده می شود . کلمات میتوانند ترافیک را به وبسایت شما هدایت کنند.کلمات کلیدی رابط شما با گوگل برای نمایش بیزینش شما در نتایج موتور جست و جو هستند ، پژوهش کلید واژه می تواند وقت گیر باشد اما پاداشی بزرگ برایتان خواهد داشت.
۳- بهینه سازی و تکمیل گوگل بیزینس خود در Google My Business و Bing Places for Business :
متاسفانه فعلا گوگل بیزینس برای ایرانی ها دارای محدودیت ثبت نام می باشد چرا که تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا مانع آن می باشد.هر بیزینسی که مکان فیزیکی دارد می تواند وارد و مشخصات خود را ثبت کند. در مورد این بخش از خدمات گوگل مقاله اختصاصیه مفصلی خواهیم نوشت.
درست است که موتور جستجوی بینگ مانند گوگل محبوب نیست اما دارای جامعه آماری ۳٫۵ بیلیون سرچ در روز می باشد.
۴ – ساختار دیتای محلی (Local structured data) :
قبلا در مورد کد های اسکیما schema در وب سایت خود استفاده کنید شما میتوانید سایت خود را متناسب با نوع بیزینس خود و مکان فعالیت خود بهینه سازی کنید.
نتیجه :
موارد فوق یک قطره از دریای سئو و بهینه سازی محلی برای موتور های جستجو می باشد.با اجرای مراحل فوق می توانید بازدید خود را افزایش دهید .لطفا برای انتشار ۴ نکته در مورد سئو ۲۰۱۷ حتما لینک منبع را ذکر کنید.
سئو برای کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ انقلابی بزرگ خواهد بود ، در سه سال گذشته شاهد تغییرات بسیار زیادی در الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در فضای مجازی هستیم. فروشگاه هایی که خود را با این تغییرات توسط کارشناسان سئو وفق داده اند قطعا به موفقیت هایی دست می یابند که رقبای آن ها از آن غافل شده اند.
حالا که رفتار کاربران تغییر کرده است شما هم باید نحوه بهینه سازی سایت خود را تغییر دهید .رفتاری که از آن صحبت کردیم مربوط به نحوه جستجو در گوگل می شود فرض کنید میخواهیم یک قهوه خانه را جست و جو کنیم در گوگل مینویسیم “قهوه خانه” یا “قهوه خانه تهران” در حالی که کاربران در حال حاضر این طوری سرچ می کنند “قهوه خانه سه راه آذری” فقط کافی است این قهوه خانه در گوگل مپ مکان خود را ثبت کرده باشد خواهیم دید که گوگل آن را در صدر نتایج و با مشخصات کامل نشانی و شماره تماس به کاربر نشان خواهد داد. پس سئو محلی (local seo ) که در مورد آن مقالات زیادی نوشتیم بسیار اهمیت پیدا می کند. یعنی هدف نهایی گوگل ارائه نتایج دقیق تر و نزدیک ترین لوکیشن یا مکان مورد نظر است.
موارد زیر را در مورد سئو سایت خود حتما رعایت کنید و اگر مشکلی دارند اصلاح کنید :
۱- عنوان و توضیحات هر مطلب را با دقت پر کنید تایتل و متادیسکریپشن بخش مهمی از سئو ۲۰۱۷ هستند. که در میان کد های اچ تی ام ال صفحات شما تعریف می شوند.عنوان شما در بهترین حالت دارای ۴۰ تا ۵۰ کاراکتر می باشد و متادیسکریپشن یا توصیح صفحه شما نباید بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد.
توضیحات صفحه شما باید شامل کلمات مرتبط به صفحه شما باشد و حاوی کلمات کلیدی باشد و مکان محصول یا فروشگاه شما را نمایش دهد.مشتریانی که مدیریت محتوای آن ورد پرس می باشد می توانند از Yoast’s SEO plugin استفاده کنند که ما کاملا آن را برای مشتریان عزیز انجام می دهیم.
۲- کلمه جست و جو شده (Keyword research) :
پژوهش و بررسی کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل بسیار مهم است چرا که فنداسیون کمپین های تبلیغاتی شما و سئو ی سایت شما بر این اساس چیده می شود . کلمات میتوانند ترافیک را به وبسایت شما هدایت کنند.کلمات کلیدی رابط شما با گوگل برای نمایش بیزینش شما در نتایج موتور جست و جو هستند ، پژوهش کلید واژه می تواند وقت گیر باشد اما پاداشی بزرگ برایتان خواهد داشت.
۳- بهینه سازی و تکمیل گوگل بیزینس خود در Google My Business و Bing Places for Business :
متاسفانه فعلا گوگل بیزینس برای ایرانی ها دارای محدودیت ثبت نام می باشد چرا که تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا مانع آن می باشد.هر بیزینسی که مکان فیزیکی دارد می تواند وارد و مشخصات خود را ثبت کند. در مورد این بخش از خدمات گوگل مقاله اختصاصیه مفصلی خواهیم نوشت.
درست است که موتور جستجوی بینگ مانند گوگل محبوب نیست اما دارای جامعه آماری ۳٫۵ بیلیون سرچ در روز می باشد.
۴ – ساختار دیتای محلی (Local structured data) :
قبلا در مورد کد های اسکیما schema در وب سایت خود استفاده کنید شما میتوانید سایت خود را متناسب با نوع بیزینس خود و مکان فعالیت خود بهینه سازی کنید.
نتیجه :
موارد فوق یک قطره از دریای سئو و بهینه سازی محلی برای موتور های جستجو می باشد.با اجرای مراحل فوق می توانید بازدید خود را افزایش دهید .لطفا برای انتشار ۴ نکته در مورد سئو ۲۰۱۷ حتما لینک منبع را ذکر کنید.