امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایمیل مارکتینگ
#1
بازاریابی ایمیلی
 
روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به حضور و فعالیت در فضای آنلاین برای رشد کسب و کارشون  و بازاریابی شبکه های اجتماعی علاقه نشون می دن داره اضافه می شه
اگر هنوز جزو این کسب و کارها نیستید پیشنهاد می کنم مقاله 6 مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها را مطالعه کنید
به همین علت با مدیران زیادی برخورد کردم که متاسفانه یک سری باورهای اشتباه دارن و در اینجا به چند تا از اونها اشاره می کنم
1- باید در تمام شبکه های اجتماعی فعال باشم
متاسفانه این یک باور غلطی هست که بسیار رایج هست . شما باید ببینید مخاطبان شما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند . شبکه های اجتماعی رسانه هایی هستند که هر کدام مخاطب مخصوص به خودشون رو دارن . آیا مخاطبان تمام رسانه ها یک جور فکر می کنند؟ علائق یکسانی دارن ؟ نیازهای یکسانی دارن؟
طبعا خیر . پس در انتخاب رسانه مورد نظر مخاطبانتون دقت کنید . لزوما همه شبکه های اجتماعی مناسب فعالیت شما و کسب و کارتون نیستند
2-  محتوای یکسان برای همه شبکه های اجتماعی تولید می کنند
این هم یکی دیگه از اشتباهات هست . اگر در دو یا چند شبکه اجتماعی حضور دارید حتما سعی کنید به فراخور اون شبکه و مخاطبانی که در آن حضور دارن تولید محتوای اختصاصی کنید . هر چند که فراموش نکنید از لحاظ استراتژی باید فعالیت شما در همه رسانه ها یکپارچه باشه اما از لحاظ ادبیات نگارشی و فرمت محتوا متفاوت باشید
3- شبکه های اجتماعی را جدا از وب سایت در نظر می گیرند
برخی ها گمان می کنند به تنهایی با تمرکز بر روی اینستاگرام و فعالیت در آن می تونن فروش و رشد کسب و کارشون رو متحول بکنن !!!! این باور هم کاملا اشتباه هست
می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی اگر به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما ضعیف هست و فاقد استانداردهاست و همچنین استراتژی های بازاریابی محتوایی و .... را بر روی وب سایت پیاده سازی نکردید ، فعالیت در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای شما مفید نخواهد بود
کسب و کار اینترنتی قدرتمند با وب سایت حرفه ای آغاز می شود و پس از آن به کمک شبکه های اجتماعی رشد و توسعه پیدا می کند
4- نگرش و تفکر رسانه های آفلاین را در مورد رسانه های آنلاین دارند
تفاوت اساسی رسانه های اجتماعی با رسانه های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و نشریات چاپی این هست که در رسانه های اجتماعی همه چیز به صورت تعاملی هست و کاربر یا مخاطب شما برخلاف رسانه های جمعی به راحتی و به سرعت به پیام شما پاسخ مثبت یا منفی می دهد و شما را نقد می کند
باید برای پاسخ به فیدبک های منفی و مخالفت ها خودتان را آماده کنید . اصل مدیریت بحران در شبکه های اجتماعی را نباید نادیده بگیرید
نحوه برخورد با فیدبک های منفی و مخالفت ها تصویر برند شما رو در ذهن مخاطبان می سازد
 و نکته دیگر در این بخش این هست که برخلاف رسانه های آفلاین که تبلیغات در آنها مستقیما به فروش و معرفی کالا و خدمات اشاره دارد در شبکه های اجتماعی فروش مستقیم اثرگذاری بسیار پایینی برای مخاطبان دارد 



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دیجیتال مارکتینگ radmanmehr 0 345 07-17-2019، 01:25 PM
آخرین ارسال: radmanmehr
  آژانس دیجیتال مارکتینگ جدید alireza-res 0 388 01-07-2018، 03:46 PM
آخرین ارسال: alireza-res
  آشنایی با مفهوم دیجیتال مارکتینگ mahroo456 0 422 10-18-2017، 02:53 PM
آخرین ارسال: mahroo456
  دیجیتال مارکتینگ tazeha 0 271 08-27-2017، 04:00 PM
آخرین ارسال: tazeha
  آموزش تغییر ایمیل اپل ایدی amin_parsian78 0 330 08-05-2017، 04:23 PM
آخرین ارسال: amin_parsian78
  دیجیتال مارکتینگ tazeha 0 456 07-31-2017، 03:02 PM
آخرین ارسال: tazeha
  ایمیل مارکتینگ tazeha 0 315 07-31-2017، 02:59 PM
آخرین ارسال: tazeha
  بازاریابی سوشال مارکتینگ tazeha 0 500 07-31-2017، 02:55 PM
آخرین ارسال: tazeha
Bug 80 درصد ایمیل های جهان اسم است +spam imanas 0 530 11-28-2014، 04:23 AM
آخرین ارسال: imanas

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast