جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 27,473
» آخرین کاربر: hendd
» موضوعات انجمن: 25,869
» ارسالهای انجمن: 28,234

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 467 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 15 کاربر عضو | 452 مهمان
aa81، amgh، ebrahim22، hendd، khakzadmoni، majidazd، mohadese، ngoudarzi، radmehrr، s.2011a، vahid، محدثه70، ٍٍEhsan.Fatemi

آخرین موضوعات
جزوه المان محدود دانشگاه ...
انجمن: دروس
آخرین‌ارسال: کلاغ سبز
8 ساعت قبل
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
کتاب معادلات دیفرانسیل مع...
انجمن: ریاضی مهندسی پیشرفته
آخرین‌ارسال: aa81
11 ساعت قبل
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 1,399
جزوه المان محدود
انجمن: دروس
آخرین‌ارسال: کلاغ سبز
دیروز، 04:39 PM
» پاسخ‌ها: 6
» بازدید: 4,564
مشخصات فنی موتور ef7 همرا...
انجمن: موتور های احتراق داخلی
آخرین‌ارسال: ngoudarzi
دیروز، 02:22 PM
» پاسخ‌ها: 30
» بازدید: 59,517
نکات مهم امنیتی در طراحی ...
انجمن: متفرقه
آخرین‌ارسال: site2017
دیروز، 02:31 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 13
سئو وبازاریابی محتوایی
انجمن: متفرقه
آخرین‌ارسال: shahriar123
09-18-2017، 05:25 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
حفاظت سایت
انجمن: متفرقه
آخرین‌ارسال: shahriar123
09-18-2017، 05:16 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
مزایای استفاده از خودرو ا...
انجمن: موارد مرتبط با خودرو
آخرین‌ارسال: radmehrr
09-18-2017، 05:10 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 10
خدمات مشاوره ای
انجمن: متفرقه
آخرین‌ارسال: mrw_45
09-18-2017، 03:24 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 12
خرید لباس بچگانه
انجمن: متفرقه
آخرین‌ارسال: tazeha
09-18-2017، 02:56 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9

 
Rainbow صادرات و واردات و انجام کارهای گمرکی
ارسال‌شده توسط: parsatarkhis - 09-16-2017، 11:31 AM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

شرکت ترخیص کالا
به منظور کمک به صاحبان کالا در انجام کارهای گمرکی با استفاده از کارشناسان زبده
در خصوص فعالیت هایی از جمله:تشریفات گمرکی، ترانزیت خارجی و داخلی و حمل و نقل کالاهای صادراتی و یا مرجوعی، اخذ مجوزهای قانونی کلیه ی کارهای مرتبط و مربوطه....
برای مشتریان گرامی.
خواهان این بودم تا شما را با شرکت ترخیص کالا آشنا نموده و سایت شرکت را برای بازبینی و مشاهده ی شما عزیزان و کاربران در اختیارتان قرار دهم.

چاپ این بخش

  برخی از جذاب ترین ویژگی های کسب اقامت اروپا
ارسال‌شده توسط: amir2244 - 09-15-2017، 03:47 AM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

در این مقاله با برخی از جذاب ترین مزایایی که کشور های اروپایی دارند و باعث می شوند تا ارزش اقامت اروپا بیشتر شود ، آشنا می شوید.



بدون شک برای هر کسی به دست آوردن اقامت اروپا به صورت دائم ، هیجان انگیز و ویژه است.قاره اروپا بخشی از اوراسیا به حساب می آید.

قله کوه ها نوک تیز و دامنه ی کوه ها دارای شیب تند و طبیعت بکر و دست نخورده می باشد.در قسمتی از اروپا که اروپای جوان نامیده می شود ، آتشفشان های فعال فراوانی وجود دارد.

در قاره ی اروپا رود های فراوان و پر آبی وجود دارد.این رود ها اغلب جهت کشاورزی و تولید انرژی و حمل و نقل کشتیرانی استفاده می شوند.رود “دانوب” طولانی ترین رود اروپاست که از چند کشور این قاره ابور می کند.

اروپاییان فالبا سفید پوست هستند.بیشتر آنها پیرور دین مسیحیت بوده که شامل سه شاخه ی کاتولیک ، پروتستان و ارتودوکس می باشد.مسلمانان نیز به صورت پراکنده در این کشور ها زندگی می کنند.


مهمترین جاذبه های گردشگری این قاره که ارزش اقامت اروپا را دوچندان می کند…

اروپا دارای مناطق گردشگری فراوان است.از ورزش های زمستانی در کوه های آلپ گرفته تا سواحل طویل و آفتابی.این کشور مناطق تاریخی بزرگی مانند موزه ها و کلیسا ها دارد که همه ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به این قاره جذب می کند.

کشور آلمان ، یک کشور ویژه و مدرن در قاره ی اروپا

کشور آلمان با وجود این که در دو جنگ جهانی حضور فراوان داشته ، ولی اکنون به عنوان یکی از برترین کشور های جهان از نظر کیفیت زندگی ، برابری زن و مرد ، کارآفرینی و آزادی های شخصی است.در این کشور سیستم دموکراسی پارلمانی بر قرار است.آلمان بزرگترین صادر کننده در جهان است.


انگلستان ، یک کشور بزرگ و سلطنتی اروپا

لندن ،قطب مالی جهان بوده و همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.انگلستان همان کشوری است که آغازگر انقلاب صنعتی در اروپا بود.این کشور نویسندگان و هنرمندان بزرگی از جمله ویلیام شکسپیر را در تاریخ خود می بیند.شما میتوانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به این کشور،صفحه ی مهاجرت به انگلستان را مطالعه نمایید.

در صورتی که قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص ارزش اقامت اروپا به دست آورید ، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته تا پس از مشاوره با آن ها ، بهترین تصمیم را در خصوص مهاجرت کردن به اروپا اتخاذ نمایید

چاپ این بخش

  مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری
ارسال‌شده توسط: amir2244 - 09-08-2017، 05:35 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری را در این مقاله به طور کامل بیاموزید.

این روش مهاجرتی جهت توسعه ی اشتغال در کانادا ، به جذب کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته و اقدام به سرمایه گذاری می کنند و در عین حال دارای تجربه ی کاری و بیزینسی و مدیریتی هستند به وجود آمده است.

شما به عنوان یک فرد مهاجر ، می توانید با سرمایه گذاری ۸۰۰٫۰۰۰$ کانادا به مدت 5 سال اقامت دائم این کشور را بدست بیاورید.در این روش بعد از 5 سال پول شما به طور کامل بدون سود آن برگردانده می شود.

همچنین شما می توانید با پرداخت ۱۸۰٫۰۰۰$ به جای ۸۰۰٫۰۰۰$ از مزایای این روش مهاجرتی برخوردار شوید.البته باید توجه کنید که در این روش پول شما بازکردانده نخواهد شد ( این مبلغ بر اساس مبلغ نرخ سود بانکی تغییر می کند ) .

شرایط شخصی که قصد مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری دارد :
1-این فرد باید دارای حداقل 1,600,000 دلار کانادا دارائی باشد.این دارایی می توانید شامل خانه ، زمین ، ماشین و … باشد . آوردن این دارایی ها به کانادا الزامی نیست و بسته به برنامه ی شخص مهاجر است.

2-شخص باید حداقل دارای 2 سال سابقه ی مدیریت در 5 سال اخیر باشد.سرمایه گذار میبایست دفاتر سود زیان مالیاتی و همچنین مدارک افراد استخدامی خود را عرضه نماید(شخص در صورتی که مدیر کل یک مجموعه یا یک شرکت نبوده ، حتما میبایست مدیریت حداقل دو نقر کارمند تمام وقت را داشته باشد ).

3-پس از گزینش شدن شما از طرف ایالت کوبک ، شخص مهاجر میبایست مبلغ 800,000 دلار کانادا را بدون بهره و به مدت 5 سال در اختیار ایالت کوبک قرار دهد.یا آن که به یکی از بانک های طرف قرار داد دولت این اختیار را بدهد که این مبلغ را به جای او پرداخت کنند.انجام این کار چیزی حدود 180,000 تا 200,00 دلار به عنوان بهره بانکی و مخارج دیگر بانک ، هزینه در بر دارد.

شما مهاجرین و سرمایه گذاران عزیز در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری را داشتید می توانید با ما تماس گرفته و بعد از شنیدن مشاوره ما در خصوص این روش مهاجرتی ، تصمیم خود را بگیرید.

چاپ این بخش

  ورشکستگی ، فسخ و انحلال شرکت تضامنی
ارسال‌شده توسط: sabtnik - 09-07-2017، 01:26 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

  • ورشکستگی شرکت تضامنی
در مورد ورشکستگی شرکت ماده 128 قانون تجارت چنین می گوید :
( ورشکستگی شرکت ملازمه قانونی با ورشکسنگی شرکاء و ورشکستگی بعضی از شرکاء ملازمه قانونی با ورشکستگی شرکت ندارد ).
منظور این است که هرگاه شرکت تضامنی ورشکسته گردد به این معنی نیست که شرکاء هم ورشکست گردیده اند زیرا این شرکت است که ورشکست گردیده نه شرکاء چرا که شخصیت حقوقی شرکت جدا از شخصیت حقوقی شرکاء و دارایی شرکت نیز جدای از دارایی شرکاء می باشد. منتهی آثار ورشکستگی شرکت کم و بیش در دارایی شرکاء چهره خود را آشکار و نمایان می سازد و گاهی اوقات آثار منفی ورشکسنگی در وضعیت مالی شرکاء میز محسوس و ملموس می باشد و عکس این موضوع نیز ممکن و متصور است به عنوان مثال ممکن است بعضی از شرکاء شرکت ورشکسته گردند در صورتی که شرکت قرص و پابرجا به فعالیت های خود ادامه می دهد. به این جهت با ورشکستگی بعضی از شرکاء شرکت منحل نمی گردد زیرا در صورت ورشکستگی یکی از شرکا سایر شرکا می توانند سهم آن شریک را از دارایی شرکت به طور نقدی تادیه کرده او را از شرکت خارج نموده و شرکت کما فی السابق به فعالیت خود ادامه دهد. همان طوری که ماده 131 قانون تجارت موید این مطلب می باشد.
  • فسخ شرکت
شرکت تضامنی ممکن است به دلایل و جهاتی فسخ گردد به این جهت ماده 137 قانون تجارت در این زمینه چنین تصریح می دارد .
فسخ شرکت در صورتی ممکن است که در اساسنامه این حق از شرکاء سلب نشده باشد و ناشی از قصد اضرار به دیان نباشد تقاضای فسخ باید شش ماه قبل از فسخ کتباَ به شرکاء اعلام شود. اگر موافق اساسنامه باید سال به سال حساب شرکت رسیدگی شود. فسخ در مورد ختم محاسبه به عمل آید.
بنابراین با استناد و استفاده از ماده مزبور و با رعایت شرایط و نکات ذیل می توان شرکت تضامنی را فسخ نمود .
1- در اساسنامه حق فسخ از شرکاء سلب نشده باشد.
2- فسخ شرکت به منظور اضرار دیان یعنی طلبکاران شرکت نباشد.
3- تقاضای فسخ باید به طور کتبی شش ماه قبل از فسخ به شرکاء اعلام شده باشد.
4- هر گاه به موجب اساسنامه هر سال باید به حساب همان سال شرکت رسیدگی شود فسخ شرکت پس از خاتمه محاسبه سالیانه شرکت به عمل آید.
5- نتیجه اینکه فسخ شرکت تضامنی تجویز گردیده است منتهی با رعایت محدودیت هایی که در بندهای فوق اشاره گردیده، به عنوان مثال اگر غرض از فسخ شرکت ایراد ضرر و خسارت به طلبکاران شرکت باشد چنین فسخی صحیح و موجه نمی باشد. همینطور در مواردی که شرکاء از قبل در جریان فسخ شرکت قرار نگرفته باشند و یکی از شرکاء بخواهد که فوراَ شرکت فسخ شود. به علت اینکه نتیجه فسخ ممکن است به ضرر شرکایی باشد که از قبل اطلاع نداشته اند چنین فسخی هم ممنوع می باشد و نکته آخر اینکه برخلاف اساسنامه و شرکتنامه هم نمی توان اقداماتی انجام داد زیرا هر اقدامی که برخلاف اساسنامه انجام گیرد باطل و بی اعتبار خواهد بود.
  • موارد انحلال شرکت تضامنی
شرکت تضامنی نیز مانند شرکت سهامی عام در موارد ذیل منحل می شود .
1- وقتی شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده است انجام داده یا اتجام آن غیرمقدور باشد.
2- در صورتیکه شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده است انجام داده یا انجام آن غیرمقدور باشد.

[عکس: 0x8v_logo.png]
ورشکستگی ، فسخ و انحلال شرکت تضامنی ثبت شرکت نیک

چاپ این بخش

  دستگاه کفسابی EXPANDER 850
ارسال‌شده توسط: amiir77 - 09-06-2017، 06:44 AM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

با دستگاه کفسابی EXPANDER 850 آشنا شده و ویژگی هایی که این دستگاه برای شخص کفساب دارد را به شما بگوییم

این دستگاه دارای دو مدل EXPANDER 850 VS و EXPANDER 850 می باشد که مشخصات فنی این دستگاه برای کفساب کار به صورت زیر می باشد

. این دستگاه دارای موتور الکتریکی می باشد که منبع تغذیه  ی آن باطری می باشد و قدرت آن در دستگاه EXPANDER 850 برابر 20 کیلو وات می باشد و در مدل EXPANDER 850 VS این دستگاه برابر 25 کلیو وات می باشد.

. صدای این دستگاه هم در مدل EXPANDER 850 VS این دستگاه و هم در مدل EXPANDER 850  این دستگاه در کمترین حات خود برابر 50 هرتز می باشد و در بیشترین حالت خود ب رابر 60 هرتز می باشد.

. عرض کفسابی این دستگاه برابر 850 میلی متر می باشد.

. این دستگاه کفسابی دارای سه برس دیسکی می باشد که اندازه ی هر کدام برابر 240 میلی متر می باشد و سرعت آن در مدل EXPANDER 850 VS این دستگاه از 300 دور در دقیقه تا 1300 دور در دقیقه متغیر و قابل تنظیم می باشد و هم چنین در مدل EXPANDER 850  این دستگاه از 300 دور در دقیقه تا 1300 دور در دقیقه متغیر و قابل تنظیم می باشد

. این دستگاه دارای مخزن آب تمیز می باشد که هم در مدل EXPANDER 850  این دستگاه و هم در مدل EXPANDER 850 VS این دستگاه ظرفیت آن برابر 46 لیتر می باشد .

. ابعاد این دستگاه برابر 150 * 150 * 95 سانتی متر می باشد

. وزن این دستگاه در مدل EXPANDER 850  این دستگاه برابر 441 کیلو گرم می باشد و در مدل EXPANDER 850 VS این دستگاه برابر 451 کیلو گرم می باشد

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و ما توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باره ی دستگاه کفسابی EXPANDER 850 و  ویژگی هایی که برای فرد کفساب دارد را به شما داده باشیم

چاپ این بخش

  بازاریابی شبکه های اجتماعی
ارسال‌شده توسط: tazeha - 09-05-2017، 03:05 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

بازاریابی شبکه های اجتماعی
شناسایی مخاطبان هدف و تنظیم استراتژی
هر برندی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هدف مشخصی را دنبال می‌کند. با وجود دهها شبکه‌ی اجتماعی مختلف؛ شناسایی کانال‌های ارتباطی که بازگشت سرمایه‌ی بیشتری ارائه می‌کنند، مسئله‌ی مهمی است که موفقیت یا شکست کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال را رقم می‌زند. آژانس بازاریابی دیجیتال دارت با اولویت‌بندی معیارهای مختلف و شناسایی دقیق مخاطبان هدف، پرسودترین شبکه‌های اجتماعی را برای کسب‌وکارتان شناسایی و انتخاب می کند
تولید محتوای خلاقانه برای شبکه‌های اجتماعی
در میان سیل عظیم انواع محتوایی که روزانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، تنها محتوای ارزشمند و خلاقانه موردتوجه قرار می‌گیرند. لذا ایجاد محتوایی که در عین ارزشمندی توجه مخاطب را به خود جلب کند، از جمله‌ چالشهای برندهاست. ایجاد محتواهای آموزشی، الهام‌بخش و خلاقانه به همراه هویت گرافیکی برند شما از جمله‌ توانایی‌های آژانس دارت در واحد تولید محتوا است.
آگاهی و افزایش تعداد کاربران
تعداد کاربران واقعی که شما را دنبال می‌کنند، نقش بسزایی در اثبات جایگاه‌تان به عنوان یک برند محبوب در ذهن عموم خواهند داشت. از همین رو تنظیم استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار پراهمیت هستند.‌ آژانس دارت برای شما مخاطبان و فالوورهای کاملا مرتبط و هدفمند با استراتژی مناسب جذب خواهد کرد که میزان تعامل و ارتباط با برند شما را به طور قطع در پی خواهد داشت .
راه‌اندازی و اجرای کمپین‌های موفق 
کمپین‌های شبکه های اجتماعی با ایده‌های خلاقانه‌ و بازاریابی دهان به دهان یک جریان اجتماعی خلق می‌کنند که اگر استراتژی این کمپین به درستی تنظیم شود، در مدت کوتاهی تعداد زیادی از اعضای شبکه‌های اجتماعی را با خود همراه می‌کند. به راه اندازی موج های مثبت و کمپین های تخصصی در راستای اهداف برند شما در شبکه های اجتماعی تخصص آژآنس دارت می باشد .
بهبود نرخ تعامل با کاربر
تعامل با کاربر و جلب توجه کامل او بیشتر از اینکه وابسته به اصول علمی و دانش تخصصی باشد، هنر محسوب می‌شود. توجه به خواسته‌ها و علایق کاربران، هویت گرافیکی جذاب و تولید محتواهای تعاملی نقش بسزایی در بهبود نرخ تعامل یا Engagement Rate کاربران دارند.
آنالیز محتوا
بهترین استراتژی محتوا در شبکه های اجتماعی آن است که بعد از تولید و انتشار به آنالیز محتوای منتشر شده بپردازیم . تحلیل تخصصی نتایج به دست آمده از فعالیت‌ها نقش موثری در پیشرفت برنامه‌ریزی‌های استراتژیک دارد. ما با ارائه‌ی شاخص های ارزیابی و سنجش (KPI) ماهانه، تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین‌های اجرا شده و نمودارهایی که میزان رشد کاربران و تعامل با آن‌ها را نشان می‌دهند، به صورت مداوم شما را از وضعیت شبکه‌های اجتماعی خود آگاه خواهیم ساخت.

چاپ این بخش

  ایمیل مارکتینگ
ارسال‌شده توسط: tazeha - 09-05-2017، 03:02 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

بازاریابی ایمیلی
 
روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به حضور و فعالیت در فضای آنلاین برای رشد کسب و کارشون  و بازاریابی شبکه های اجتماعی علاقه نشون می دن داره اضافه می شه
اگر هنوز جزو این کسب و کارها نیستید پیشنهاد می کنم مقاله 6 مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها را مطالعه کنید
به همین علت با مدیران زیادی برخورد کردم که متاسفانه یک سری باورهای اشتباه دارن و در اینجا به چند تا از اونها اشاره می کنم
1- باید در تمام شبکه های اجتماعی فعال باشم
متاسفانه این یک باور غلطی هست که بسیار رایج هست . شما باید ببینید مخاطبان شما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند . شبکه های اجتماعی رسانه هایی هستند که هر کدام مخاطب مخصوص به خودشون رو دارن . آیا مخاطبان تمام رسانه ها یک جور فکر می کنند؟ علائق یکسانی دارن ؟ نیازهای یکسانی دارن؟
طبعا خیر . پس در انتخاب رسانه مورد نظر مخاطبانتون دقت کنید . لزوما همه شبکه های اجتماعی مناسب فعالیت شما و کسب و کارتون نیستند
2-  محتوای یکسان برای همه شبکه های اجتماعی تولید می کنند
این هم یکی دیگه از اشتباهات هست . اگر در دو یا چند شبکه اجتماعی حضور دارید حتما سعی کنید به فراخور اون شبکه و مخاطبانی که در آن حضور دارن تولید محتوای اختصاصی کنید . هر چند که فراموش نکنید از لحاظ استراتژی باید فعالیت شما در همه رسانه ها یکپارچه باشه اما از لحاظ ادبیات نگارشی و فرمت محتوا متفاوت باشید
3- شبکه های اجتماعی را جدا از وب سایت در نظر می گیرند
برخی ها گمان می کنند به تنهایی با تمرکز بر روی اینستاگرام و فعالیت در آن می تونن فروش و رشد کسب و کارشون رو متحول بکنن !!!! این باور هم کاملا اشتباه هست
می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی اگر به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما ضعیف هست و فاقد استانداردهاست و همچنین استراتژی های بازاریابی محتوایی و .... را بر روی وب سایت پیاده سازی نکردید ، فعالیت در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای شما مفید نخواهد بود
کسب و کار اینترنتی قدرتمند با وب سایت حرفه ای آغاز می شود و پس از آن به کمک شبکه های اجتماعی رشد و توسعه پیدا می کند
4- نگرش و تفکر رسانه های آفلاین را در مورد رسانه های آنلاین دارند
تفاوت اساسی رسانه های اجتماعی با رسانه های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و نشریات چاپی این هست که در رسانه های اجتماعی همه چیز به صورت تعاملی هست و کاربر یا مخاطب شما برخلاف رسانه های جمعی به راحتی و به سرعت به پیام شما پاسخ مثبت یا منفی می دهد و شما را نقد می کند
باید برای پاسخ به فیدبک های منفی و مخالفت ها خودتان را آماده کنید . اصل مدیریت بحران در شبکه های اجتماعی را نباید نادیده بگیرید
نحوه برخورد با فیدبک های منفی و مخالفت ها تصویر برند شما رو در ذهن مخاطبان می سازد
 و نکته دیگر در این بخش این هست که برخلاف رسانه های آفلاین که تبلیغات در آنها مستقیما به فروش و معرفی کالا و خدمات اشاره دارد در شبکه های اجتماعی فروش مستقیم اثرگذاری بسیار پایینی برای مخاطبان دارد 

چاپ این بخش

  بازاریابی محتوایی
ارسال‌شده توسط: tazeha - 09-05-2017، 03:01 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده است. آژانس دارت به شما کمک می‌کند با جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی که به وضوح تعریف شده و شناخته شده هستند، اقداماتی اثربخش در جهت افزایش فروش و سوددهی ترتیب دهید. ما در آژانس دارت:
               استراتژی بازاریابی محتوایی شما را تنظیم می‌کنیم.
               محتوایی ناب و خلاقانه تولید می‌کنیم.
               محتوای تولید شده را در کانال‌های استراتژیک ترویج می‌کنیم.
               در پایان هر ماه محتوای تولیدشده را تجزیه‌تحلیل کرده و برای ماه بعد آن را بهبود می‌بخشیم.
              
بازاریابی محتوایی و ارتباط موثر با مخاطبان قدرت هدایت اذهان را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این، بازاریابی محتوایی و روابط عمومی از شما یک کسب‌وکار محبوب خواهد ساخت که قدرت نفوذپذیری بالایی در بین مخاطبانش دارد. برای بهره‌گیری از شیوه‌ی صحیح بازاریابی محتوایی باید چرخه‌ی بازاریابی محتوایی را بپیمایید. بسیاری از کسب‌وکارها در پیمایش این چرخه دچار مشکل شده و از نتایج مثبت بازاریابی محتوایی بی‌بهره می‌مانند.
             استراتژی
             ۶۰٪ از بازاریابان محتوایی معتقدند تنظیم و مستندسازی استراتژی بازاریابی محتوایی مهم‌ترین فعالیت در چرخه‌ی بازاریابی محتوایی است.. ما در آژانس دارت با تحقیق و بررسی، یک برنامه‌ی استراتژیک دقیق با قابلیت اندازه‌گیری نتایج برای فعالیت‌های محتوایی شما اختصاص خواهیم داد.
             تولید محتوا
             تولید محتوایی که موردپسند مخاطبان هدف شما قرار گیرد و یافتن ایده‌های ناب یکی از چالش‌های اساسی است که کسب‌وکارها با آن مواجه می‌باشند. ما با تشکیل جلسات طوفان فکری جذاب‌ترین ایده‌ها را برای محتوای شما خواهیم یافت.
             توزیع محتوا
             مابین سیل عظیم محتوایی که روزانه تولید می‌شوند، برای ماندگار شدن می‌بایست محتوای تولیدشده را به دست مخاطبان هدفش رساند. ما با ارتباطات موثر و ابزارهای لازم بیشترین نرخ بازدید و تعامل با پست‌های‌تان را برای شما فراهم خواهیم کرد.
             آنالیز و بهبود وضعیت
             ممکن است در هر کدام از مسیرهای گفته‌شده اشتباهی رخ دهد، تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده، می‌تواند مسیر موفقیت را روز به روز بهینه‌تر کند. ما در پایان هر ماه با ارائهی نمودارهایی میزان پیشرفت کار و برنامه‌های آینده را به اطلاع شما خواهیم رساند.

چاپ این بخش

  بهینه سازی سایت
ارسال‌شده توسط: tazeha - 09-05-2017، 02:33 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

بهینه سازی وبسایت
 
ما درسئو واقعی فقط به دنبال دریافت ترافیک نیستیم ، بلکه ما به دنبال ترافیک هدفمند هستیم . بدست آوردن ترافیک هدفمند مستلزم انتخاب کلمات کلیدی هدفمند و حرفه ای برای سایت شما می باشد . انتخاب کلمات هدفمند به معنای این است که مشتریان شما دقیقا درباره خدمات شما چطور فکر می کنند؟
ما با بررسی و آنالیز دقیق کسب و کار شما به شما کمک می کنیم تا بتوانید نیاز صنعت خود را بشناسید و بهترین و هدفمند ترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب نمایید .بررسی کلمات کلیدی فرآیندی است برای انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و تاثیر گذار در تجارت شما که تیم سئو آژانس دارت مراحل زیر را برای این فرآیند و کسب بهترین نتیجه می پیماید
شناسایی هدف مخاطب شما
میانگین سرچ در ماه کلمات کلیدی
بررسی جایگاه کنونی کلمات
بررسی میزان سختی کلمات  Keyword Difficulty
شناسایی کلمات Low-Hanging Fruit
از آنجا که فرآیند سئو زمانبر می باشد برای دریافت بهترین نتیجه در کمترین زمان باید کلماتی را انتخاب نمود که هم دارای ترافیک بالا بوده و هم میزان سختی پایینی داشته باشند . انتخاب بهترین کلمات کلیدی هدفمند صنعت و تجارت شما تخصص ماست .
آنالیز رقبا
 
شناخت رقبا ، تحلیل و بررسی روند کاری آنها و اینکه آنها دقیقا چه کار می کنند؟ و چطور به طور موثر فعالیت می کنند  بخش بسیار مهم در فرآیند سئو می باشد.  با آنالیز رقبا ما می توانیم استراتژی بهتری را برای موفقیت در سئو و پیشه گرفتن از آنها انتخاب کنیم .
طراحی استراتژی
 
یکی از ضعف های مخرب در بهینه سازی وب سایت استفاده از تکنیک های تکراری بدون در نظر گرفتن استراتژی می باشد .بدون استراتژی ممکن است حتی فرآیند سئو منجر به ترافیک شود ولی نه ترافیکی که منجر به فروش گردد.
ما فرآیند سئو سایت شما را با یک استراتژی قوی با هدف به حداکثر رساندن ترافیک با کیفیت ارگانیک ، که در نهایت منجر به فروش بیشتر گردد ،پی می گیریم.
بهینه سازی ON PAGE  وب سایت
 
در اولین گام اجرایی فرآیند سئو باید سایت شما مورد ارزیابی قرار گیرد و کلیه کاستی ها و مشکلات آن از نظر سئو بهبود یابد. ما در تیم دارت برای بهینه سازی on page  سایت مواردزیر  را مورد بررسی قرار می دهیم
محتوای سایت :تعدادی از فاکتور های بسیار مهم سئو سایت مربوط به محتوای سایت می باشد مانند محتوای صفحات لندینگ پیج ، تگ تایتل ، متا تگ های توضیحات سایت ، استفاده بهینه از تگ های h  و….   که ما آنها را بررسی کرده و در صورت نیاز به بهبود آنها می پردازیم
بلاگ وب سایت:داشتن وبلاگ قوی در سایت نقش بسیار مهمی در قدرت یک وب سایت و همچنین کسب رتبه در گوگل دارد . بنابراین بررسی و تولید بلاگ سایت شما و بهبود و بهینه سازی آن بخش مهم سئو سایت شما می باشد .
سئو تکنیکال:در بخش سئو تکنیکال ما به بررسی و اصلاح مسائل فنی سایت مانند محتوای تکراری ، ساختار url  ،ساختار لینک دهی داخلی ،و سرعت سایت و…  می پردازیم.
بازاریابی محتوایی
 
چه کسب‌وکاری در یک صنعت اشباع شده باشید و چه کسب‌وکاری نوآور در یک صنعت جدید، فضای آنلاین و جستجوگرها آینده‌ی کسب‌وکار شما را می‌سازند. با هوشمندتر شدن موتورهای جستجو و توجه بیشتر آن‌ها به محتوای ارزشمند کسب‌وکارهایی موفق خواهند بود که روند صحیحی از بازاریابی محتوایی را در پیش بگیرند.
به بیان ساده، بازاریابی محتوایی ایجاد و به اشتراکگذاری محتوای آنلاین مرتبط با برند است که با هدف افزایش جذب کاربر از موتورهای جستجو و ایجاد روابط عمومی قوی با مخاطب صورت می‌گیرد. تعیین کلمات کلیدی مناسب، تولید پست‌های وبلاگی(شامل متن، اینفوگرافی، ویدیو و …)، توزیع محتوا و آنالیز محتوا از جمله فعالیت‌های مربوط به بازاریابی محتوایی است
بهینه سازی  OFF PAGE  وب سایت
 
بخش مهم بهینه سازی off page  سایت ایجاد شبکه های قدرتمند بک لینک می باشد
تعداد وب‌سایت‌های معتبری که به مطالب شما لینک داده‌اند، نقش بسزایی در ارتقا جایگاه وب‌سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. از همین رو بسیار پراهمیت است که استراتژی مشخصی برای ایجاد شبکه‌ی قدرتمند بک‌لینک طراحی و پیاده‌سازی شود.
آنالیز و ارائه گزارش
 
ما با ارائه گزارش های ماهانه شما را از روند اجرای فرآیند سئو آگاه می سازیم . در گزارشات ارائه شده شما می توانید روند پیشرفت وب سایت خود را ارزیابی نمایید .

چاپ این بخش

  سئو سایت
ارسال‌شده توسط: tazeha - 09-05-2017، 02:31 PM - انجمن: مطالب خواندنی - بدون‌پاسخ

سئو سایت
 
در اولین گام اجرایی فرآیند سئو باید سایت شما مورد ارزیابی قرار گیرد و کلیه کاستی ها و مشکلات آن از نظر سئو بهبود یابد. ما در تیم دارت برای بهینه سازی on page  سایت مواردزیر  را مورد بررسی قرار می دهیم
محتوای سایت :تعدادی از فاکتور های بسیار مهم سئو سایت مربوط به محتوای سایت می باشد مانند محتوای صفحات لندینگ پیج ، تگ تایتل ، متا تگ های توضیحات سایت ، استفاده بهینه از تگ های h  و….   که ما آنها را بررسی کرده و در صورت نیاز به بهبود آنها می پردازیم
بلاگ وب سایت:داشتن وبلاگ قوی در سایت نقش بسیار مهمی در قدرت یک وب سایت و همچنین کسب رتبه در گوگل دارد . بنابراین بررسی و تولید بلاگ سایت شما و بهبود و بهینه سازی آن بخش مهم سئو سایت شما می باشد .
سئو تکنیکال:در بخش سئو تکنیکال ما به بررسی و اصلاح مسائل فنی سایت مانند محتوای تکراری ، ساختار url  ،ساختار لینک دهی داخلی ،و سرعت سایت و…  می پردازیم.
بازاریابی محتوایی
 
چه کسب‌وکاری در یک صنعت اشباع شده باشید و چه کسب‌وکاری نوآور در یک صنعت جدید، فضای آنلاین و جستجوگرها آینده‌ی کسب‌وکار شما را می‌سازند. با هوشمندتر شدن موتورهای جستجو و توجه بیشتر آن‌ها به محتوای ارزشمند کسب‌وکارهایی موفق خواهند بود که روند صحیحی از بازاریابی محتوایی را در پیش بگیرند.
به بیان ساده، بازاریابی محتوایی ایجاد و به اشتراکگذاری محتوای آنلاین مرتبط با برند است که با هدف افزایش جذب کاربر از موتورهای جستجو و ایجاد روابط عمومی قوی با مخاطب صورت می‌گیرد. تعیین کلمات کلیدی مناسب، تولید پست‌های وبلاگی(شامل متن، اینفوگرافی، ویدیو و …)، توزیع محتوا و آنالیز محتوا از جمله فعالیت‌های مربوط به بازاریابی محتوایی است
بهینه سازی  OFF PAGE  وب سایت
 
بخش مهم بهینه سازی off page  سایت ایجاد شبکه های قدرتمند بک لینک می باشد
تعداد وب‌سایت‌های معتبری که به مطالب شما لینک داده‌اند، نقش بسزایی در ارتقا جایگاه وب‌سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. از همین رو بسیار پراهمیت است که استراتژی مشخصی برای ایجاد شبکه‌ی قدرتمند بک‌لینک طراحی و پیاده‌سازی شود.
آنالیز و ارائه گزارش
 
ما با ارائه گزارش های ماهانه شما را از روند اجرای فرآیند سئو آگاه می سازیم . در گزارشات ارائه شده شما می توانید روند پیشرفت وب سایت خود را ارزیابی نمایید .

چاپ این بخش

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast