01-01-2015، 12:00 PM
به نام خدا
از انجا که گاز های خروجی از اگزوز تراکتور گرم هستند تمایل زیادی به بالا رفتن دارند که همین موضوع باعث میشود طبیعی ترین شکلی که به ذهن میرسد لوله اگزوز به سمت بالا باشد.
حالا فرض میکنیم اگزوز در زیر تراکتور کار گذاشته میشد.باتوجه به کارکرد تراکتور در زمین های ناهموار لوله اگزوز بسیار در معرض آسیب قرار داشت و احتمال شکستن یا ترک برداشتن آن زیاد بود. و با توجه به سرعت کمی که تراکتور دارد اگر اگزوز در زیر وسیله کار گذاشته شود دود بالا آمده از اگزوز که بسیار سمی و خطرناکست باعث آسیب جدی و خفگی راننده میشود. به همین دلیل اگزوز را در نزدیکی موتور و با ارتفاع از سطح تراکتور میسازند.
از انجا که گاز های خروجی از اگزوز تراکتور گرم هستند تمایل زیادی به بالا رفتن دارند که همین موضوع باعث میشود طبیعی ترین شکلی که به ذهن میرسد لوله اگزوز به سمت بالا باشد.
حالا فرض میکنیم اگزوز در زیر تراکتور کار گذاشته میشد.باتوجه به کارکرد تراکتور در زمین های ناهموار لوله اگزوز بسیار در معرض آسیب قرار داشت و احتمال شکستن یا ترک برداشتن آن زیاد بود. و با توجه به سرعت کمی که تراکتور دارد اگر اگزوز در زیر وسیله کار گذاشته شود دود بالا آمده از اگزوز که بسیار سمی و خطرناکست باعث آسیب جدی و خفگی راننده میشود. به همین دلیل اگزوز را در نزدیکی موتور و با ارتفاع از سطح تراکتور میسازند.