02-08-2015، 08:47 PM
۱- فصل اول
تاریخچه جعبه دنده
۱-۱- تاریخچه جعبه دنده
۲-۱- گیربکس های CVT
2- فصل دوم
انواع CVT
1-2- انواع CVT
2-2- چرخ وصفحه (Disc and Wheel)
3-2- مخروط وچرخ (Cone and Wheel)
4-2- مخروط چرخ مخروط (Cone &Wheel&Cone)
5-2- تورونیدال یا چنبره ای(Toronidal)
6-2- اکسترود (Extroid)
7-2-Van Doorne CVT
8-2- CVT های هیدرواستاتیکی
۳- فصل سوم
توصیف عملکرد CVT
1-3- توصیف عملکرد CVT
2-3- توصیف کلی CVT
۳-۳- انتقال قدرت اتوماتیکAT-انتقال قدرت پیوسته CVT
4-3- قوانین اساسی وکلی در CVT
5-3- تغییرحالت
۶-۳- کاربری درحالت پارک یا خنثی
۷-۳- عملکرد معمولی Normal operation
8-3- ضربه گیر پیچشی Torsional damper
۹-۳- یدک کش کردن وسیله نقلیه
۱۰-۳- تعویض روغن در CVT
11- 3- طرح پیاده شده دریک جعبه دنده
۱۲-۳- اجزاء تشکیل دهنده
۱۳-۳- گروه اول –جریان گشتاور پیچشی مکانیکی Mechanical Torque Flow
14-3- مجموعه چرخدنده های سیاره ای Planetary gear set
15 -3-کلاچ های چندصفحه ای Multi plate clutches
16-3- قرقره وتسمه فولادی Pulley and Steel Belt
17-3- محور پنیون Pinion Shaft
18 -3- دیفرانسیل Diffrential
19-3- عملکرد مکانیکی Mechanical operation
20-3- اهرم ماهک دیفرانسیل در توقف یاخلاصی باشد
۲۱-۳- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت Drive
22-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت حرکت به عقب قرار دارد
۲۳-۳-گروه دوم- کنترل سیستم Control system
24-3- پمپ روغن Oil Pump
25-3- شیرالات Valves
26-3- سیستم Pitot
27-3-کفشک حسگر sensing shoe
28-3- سنسورحرارتی روغن Oil temperature sensor
۲۹-۳-گروه سوم- اتصالات خروجی External Connection
30-3-Park/Neutrial switch
31-3- موقعیتهای روغن خنک کنندهOil cooler locations
32-3- سنسور سرعت انتقال ثانویه Transmission Secondary speed sensor
33-3- محورهای انتخاب کننده Selector Shaft
34-3- متصل کننده Connector
35-3- راهکارها
۳۶-۳- رفتاروعملکرد درحالات خاص
۳۷-۳- اهسته رانندگی کردن
۳۸-۳- حالت Take off/Pulling Away
39-3- شتاب دریچه گازدرحالت Sport یا Drive
40-3- پس زدن به سمت پایین در حالت Sport یا Drive
41-3- توقف اضطراری
۴۲-۳- عقب رفتن
۴۳-۳- نرم افزار CVT
4- فصل چهارم
مقایسه CVT و AT
1-4- تحلیل داده ها
۲-۴- رفتاروسیله نقلیه برای Launch Feel
3-4-کیفیت اطلاعات علمی
۴-۴- اطلاعات علمی مرتط با پارامتر اول قابلیت رانندگی
۵-۴-اطلاعات علمی مرتبط با پارامتر دوم قابلیت رانندگی
۶-۴-توسعه یک استراتژی کنترل کننده زودگذر جدید
۵- فصل پنجم
طراحی CVT
1-5- طراحی CVT
2-5- خلاصه
۳-۵- یادداشت
۴-۵- مقدمه
۵-۵- انتقال
۶-۵-کارهای قبلی
۷-۵- مکانیسم خسارت تسمه
۸-۵- هندسه تسمه
۹-۵- شناسایی مکانهای خسارت ها
۱۰-۵- سرعتهای وابسته بین اجزاء ترکیب کننده
۱۱-۵- نیروهایی که درگروه باند واجزاء فعالیت می کنند
۱۲-۵- نیروهایی که دریک بخش فعالیت می کنند
۱۳-۵- انالیزکردن زاویه پیچش کامل
۱۴-۵- نیروی نرمال فعال بین باندها
۱۵-۵- نیروی اصطکاکی که بین باندها فعالیت می کند
۱۶-۵- حسارت های طوق چنبره ای به خاطر لغزندگی باند
۱۷-۵- تاثیر تفاوت های کشش
۱۸-۵- توزیع های نیروی فشاروکشش
۱۹-۵- پیش گویی های خسارت باند
۲۰-۵- نتیجه گیری
۲۱-۵- کار آینده
منابع ومراجع
منابع اینترنتی
مقالات لاتین
مقالات فارسی
دانلود رایگان 36 صفحه اول پایان نامه
demo.docx (اندازه: 2.56 MB / تعداد دفعات دریافت: 118)
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
فرمت : word
تعداد صفحات نگارش شده: 126
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
تاریخچه جعبه دنده
۱-۱- تاریخچه جعبه دنده
۲-۱- گیربکس های CVT
2- فصل دوم
انواع CVT
1-2- انواع CVT
2-2- چرخ وصفحه (Disc and Wheel)
3-2- مخروط وچرخ (Cone and Wheel)
4-2- مخروط چرخ مخروط (Cone &Wheel&Cone)
5-2- تورونیدال یا چنبره ای(Toronidal)
6-2- اکسترود (Extroid)
7-2-Van Doorne CVT
8-2- CVT های هیدرواستاتیکی
۳- فصل سوم
توصیف عملکرد CVT
1-3- توصیف عملکرد CVT
2-3- توصیف کلی CVT
۳-۳- انتقال قدرت اتوماتیکAT-انتقال قدرت پیوسته CVT
4-3- قوانین اساسی وکلی در CVT
5-3- تغییرحالت
۶-۳- کاربری درحالت پارک یا خنثی
۷-۳- عملکرد معمولی Normal operation
8-3- ضربه گیر پیچشی Torsional damper
۹-۳- یدک کش کردن وسیله نقلیه
۱۰-۳- تعویض روغن در CVT
11- 3- طرح پیاده شده دریک جعبه دنده
۱۲-۳- اجزاء تشکیل دهنده
۱۳-۳- گروه اول –جریان گشتاور پیچشی مکانیکی Mechanical Torque Flow
14-3- مجموعه چرخدنده های سیاره ای Planetary gear set
15 -3-کلاچ های چندصفحه ای Multi plate clutches
16-3- قرقره وتسمه فولادی Pulley and Steel Belt
17-3- محور پنیون Pinion Shaft
18 -3- دیفرانسیل Diffrential
19-3- عملکرد مکانیکی Mechanical operation
20-3- اهرم ماهک دیفرانسیل در توقف یاخلاصی باشد
۲۱-۳- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت Drive
22-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت حرکت به عقب قرار دارد
۲۳-۳-گروه دوم- کنترل سیستم Control system
24-3- پمپ روغن Oil Pump
25-3- شیرالات Valves
26-3- سیستم Pitot
27-3-کفشک حسگر sensing shoe
28-3- سنسورحرارتی روغن Oil temperature sensor
۲۹-۳-گروه سوم- اتصالات خروجی External Connection
30-3-Park/Neutrial switch
31-3- موقعیتهای روغن خنک کنندهOil cooler locations
32-3- سنسور سرعت انتقال ثانویه Transmission Secondary speed sensor
33-3- محورهای انتخاب کننده Selector Shaft
34-3- متصل کننده Connector
35-3- راهکارها
۳۶-۳- رفتاروعملکرد درحالات خاص
۳۷-۳- اهسته رانندگی کردن
۳۸-۳- حالت Take off/Pulling Away
39-3- شتاب دریچه گازدرحالت Sport یا Drive
40-3- پس زدن به سمت پایین در حالت Sport یا Drive
41-3- توقف اضطراری
۴۲-۳- عقب رفتن
۴۳-۳- نرم افزار CVT
4- فصل چهارم
مقایسه CVT و AT
1-4- تحلیل داده ها
۲-۴- رفتاروسیله نقلیه برای Launch Feel
3-4-کیفیت اطلاعات علمی
۴-۴- اطلاعات علمی مرتط با پارامتر اول قابلیت رانندگی
۵-۴-اطلاعات علمی مرتبط با پارامتر دوم قابلیت رانندگی
۶-۴-توسعه یک استراتژی کنترل کننده زودگذر جدید
۵- فصل پنجم
طراحی CVT
1-5- طراحی CVT
2-5- خلاصه
۳-۵- یادداشت
۴-۵- مقدمه
۵-۵- انتقال
۶-۵-کارهای قبلی
۷-۵- مکانیسم خسارت تسمه
۸-۵- هندسه تسمه
۹-۵- شناسایی مکانهای خسارت ها
۱۰-۵- سرعتهای وابسته بین اجزاء ترکیب کننده
۱۱-۵- نیروهایی که درگروه باند واجزاء فعالیت می کنند
۱۲-۵- نیروهایی که دریک بخش فعالیت می کنند
۱۳-۵- انالیزکردن زاویه پیچش کامل
۱۴-۵- نیروی نرمال فعال بین باندها
۱۵-۵- نیروی اصطکاکی که بین باندها فعالیت می کند
۱۶-۵- حسارت های طوق چنبره ای به خاطر لغزندگی باند
۱۷-۵- تاثیر تفاوت های کشش
۱۸-۵- توزیع های نیروی فشاروکشش
۱۹-۵- پیش گویی های خسارت باند
۲۰-۵- نتیجه گیری
۲۱-۵- کار آینده
منابع ومراجع
منابع اینترنتی
مقالات لاتین
مقالات فارسی
دانلود رایگان 36 صفحه اول پایان نامه
demo.docx (اندازه: 2.56 MB / تعداد دفعات دریافت: 118)
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
فرمت : word
تعداد صفحات نگارش شده: 126
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید