امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه اندازی مرکز تماس
#1
راه اندازی مرکز تماس
 
با گسترش و پیش­رفت هر چه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباط، امکان وجود مشکلات / نیازمندی های متفاوت نیز افزایش یافته است. پاره‌ای از این مشکلات / نیازمندی ها می‌توانند در زمان استفاده از  سرویس ­های مختلف سازمانی توسط کاربران خارجی و یا داخلی ایجاد شوند.
برای مطرح نمودن مشکلات / نیازمندی ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) یا کاربران داخل سازمان می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین وجود مرکز تماس (Contact Center) و مرکز پاسخگویی به مشتریان (Help Desk) ضرورت پیدا می‌کند.
[تصویر:  contactsolution.png]
برای ایجاد این‌گونه مراکز می‌توان از روش‌های سنتی و یا روش‌های نوین استفاده نمود. روش‌های سنتی به صورت آنالوگ و نیمه‌دیجیتال بوده و عموماً بر‌پایه سیستم‌های مبتنی بر PBX هستند در‌صورتی‌که روش‌های نوین کاملاً دیجیتال و مبتنی بر IP هستند. برای راه اندازی مرکز تماس (Call Center) مبتنی بر IP از استانداردها و راهکارهای VoIP استفاده می‌شود.
[تصویر:  Iconos-01.jpg]
در این راستا ایجاد و پیاده سازی یک مرکز تماس (Contact Center) حداقل امکانات زیر را برای سازمان ها فراهم خواهد نمود:
  • تمرکز بر روی کسب‌و‌کار سازمان

  • سرویس‌دهی جامع

  • صرفه‌جویی در هزینه ها

  • توجه ویژه به مشتریان سازمان

  • ایجاد ساختار ارتباطی هوشمند و توانمند

  • ایجاد یکپارچگی سرویس ها

  • ایجاد سیستم مدیریت مشتری

  • ایجاد محتویات مبتنی بر دانش

  • پشتیبانی شبکه
    شبکه­ های محلی از قدیمی­ ترین و اولین انواع شبکه­ های کامپیوتری هستند. پیشرفت فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی­ های امروزی ظرفیت­ پذیری در شبکه­ های محلی تحت پوشش قرار گیرند. از آن­جایی که بنا به خصوصیات نظام­ های کسب و کاری، غالباً شبکه ­های محلی تأثیر مستقیمی بر روی اثربخشی نظام کسب و کار دارند، فناوری­ ها و تکنولوژی­ های نوین، بخش عمده ای از این نیازمندی­ ها را تحت پوشش قرار داده­ اند.



  • به کمک این چنین فناوری­ های نوین در شبکه­ های محلی امروزی و به جهت تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های نظام ­های کسب و کاری امروزی، شبکه­ های محلی می­ بایست دارای خصوصیات ویژه ­ای در سطح ساختار و معماری آن­ها باشند.پشتیبانی شبکه
    از اهم این خصوصیات می ­توان به ظرفیت­ پذیری مناسب در لایه­ های مختلف شبکه­ های محلی، ایجاد افزونگی و تحمل­ پذیری خطا در سطوح مختلف، کمینه نمودن مدت زمان بازیابی در زمان بروز اختلالات، گسترش ­پذیری مناسب، امن­ سازی زیرساخت ارتباطی شبکه­ محلی، تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های رفتار ترافیکی به جهت بهره­ مندی از سرویس ­های ارزش افزوده و... اشاره نمود.
    شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد متخصص در طراحی شبکه ، راه‌اندازی شبکه ، پشتیبانی شبکه و مشاوره شبکه بسیاری از حوزه های پیشرفته در این زمینه می‌باشد.


  • راه اندازی دیتاسنتر
    در حوزه فعال مرکز داده، امروزه رویکرد مجازی­ سازی دارای جایگاه ویژه­ ایست و فناوری­ های زیادی به جهت افزایش سطح مجازی­ سازی مراکز داده تولید شده­ اند که شناخته شده­ ترین این فناوری­ ها، مربوط به فناوری­ های مجازی­سازی در سطح سرورهاست. فناوری ­های مجازی­ سازی به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم­ بندی می­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لایه­ های مختلف مراکز داده،راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی­ سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.
    دسته اول مربوط به مجازی­ سازی در سطح تجهیزات که شامل فناوری­ های مجازی­ سازی در سطح سرورها و تجهیزات زیرساختی شبکه می­ باشد. دسته دوم مربوط به خوشه­ بندی تجهیزات زیرساختی شبکه است که با استفاده از آن­ها دو یا چند تجهیز با یکدیگر ترکیب شده و تشکیل یک تجهیز منطقی را می­ دهند که باعث ساده­ سازی معماری و ساختار هم­بندی و همچنین بهینه­ سازی گسترش ­پذیری، مقیاس ­پذیری و تحمل­ پذیری خطا خواهد شد. دسته سوم مربوط به کارگیری راهکارهای رایانش ابری است که سطح جدیدی از مجازی­ سازی را ممکن ساخته است.
    در حوزه غیر فعال مرکز داده نیز، امروزه یکی از دغدغه‌های مهم، سطح مصرف انرژی در مراکز داده و تمایل به کمینه نمودن سطح مصرف انرژی، بدون تأثیرگذاری بر روی پارامترهای کیفی و کارامدی مراکز داده است. پیرو این رویکرد، فناوری­ ها و راهکارهای زیادی در قالب فناوری­ های مراکز داده سبز (Green DC) ایجاد شده اند که هدف آن­ها تمرکز بر روی تمامی حوزه­ ها و بخش­ های غیر فعال مرکز داده به جهت کاهش مصرف انرژی است.




پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چگونه شغل طراحی گرافیک خود را راه اندازی کنیم Xaliesx 1 964 04-21-2021، 01:54 PM
آخرین ارسال: parisa-rezayii
  چگونه شغل طراحی گرافیک خود را راه اندازی کنیم Xaliesx 0 516 04-06-2021، 12:25 PM
آخرین ارسال: Xaliesx
  راه اندازی SMB در مک MWEBSPOUYAN 0 294 09-16-2020، 03:05 PM
آخرین ارسال: MWEBSPOUYAN
  نصب و راه اندازی بالابر surenaus 0 343 08-24-2020، 12:22 PM
آخرین ارسال: surenaus
  منوی مناسب برای راه اندازی فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ surenaus 0 700 08-23-2020، 11:53 AM
آخرین ارسال: surenaus
  مرکز جوش لیزر تهران niksadrasanat 1 639 08-23-2020، 11:00 AM
آخرین ارسال: drsalehclinic
  مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی niksadrasanat 0 742 04-19-2020، 11:14 PM
آخرین ارسال: niksadrasanat
  بحث علمی مرکز خرید در کیش mahsa73 0 580 12-25-2019، 01:34 PM
آخرین ارسال: mahsa73
  معرفی مرکز خرید فردوسی مشهد fns4565 0 497 06-10-2019، 10:14 AM
آخرین ارسال: fns4565
  راه اندازی SOC mahroo456 0 247 03-01-2018، 01:50 PM
آخرین ارسال: mahroo456
  راه اندازی vsan mahroo456 0 264 03-01-2018، 01:48 PM
آخرین ارسال: mahroo456
  راه اندازی مرکز داده mahroo456 0 244 01-31-2018، 04:00 PM
آخرین ارسال: mahroo456
  راه اندازی NSX mahroo456 0 435 01-31-2018، 03:53 PM
آخرین ارسال: mahroo456
Bug خبر سرویس ویدیویی آمازون بزودی راه اندازی خواهد شد+amazon imanas 0 540 11-25-2014، 11:41 PM
آخرین ارسال: imanas
Bug تماس تصویری موبایل نسل سوم برقرار شد rithel imanas 1 1,144 02-04-2014، 01:21 AM
آخرین ارسال: vahid

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast