02-04-2017، 12:01 PM
مدیریت پاشش سوخت که شامل شکل پاشش و زمان پاشش است . اثر مهمی بر عملکرد موتور به ویژه در شکل گیری آلاینده ها دارد. اما چگونگی تاثیر انواع شکل پاشش به طور همزمان بر عملکرد موتور دیزل کمتر بررسی شده است . در این پروژه سعی شده است که با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی برای شبیه سازی انواع پاشش ها و احتراق موتور دیزل سنگین بهترین نوع پاشش را بدست بیاوریم که نتایج نشان می دهد که کمترین میزان NO با پاشش مثلثی به دست می آید که همراه با کاهش محسوسی در مقدار توان است و با پیش پاشش و پس پاشش میزان شکل گیری دوده با کاهش چشمگیری همراه می شود همچنین کمترین میزان هیدروکربن های نسوخته در خروجی با پس پاشش قابل دستیابی است.
فرمت فایل : wordو pdf
دانلود این پروژه :
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
فرمت فایل : wordو pdf
دانلود این پروژه :