03-30-2015، 10:34 AM
در طول ۳ دهه گذشته, محاسبات انتقال حرارت توربین و داده های تجربی در آثار با توجه به صنایع متعدد, دولت و مولفان دانشگاه گزارش شده است. جزئیاتی برای یک محاسبه خاص گزارش شده است که عمدتاً به حساسیت رقابت داده ها بستگی دارد. کدهای طراحی شرکتها, تولید کنندگان را مشخص می کند و جزئیات درباره این کدها در او لویت قرار خواهد داشت
ساختار استاتیک توربین نقش مهمی را در کنترل فاصله آزاد توربین و موقعیت یابی نوک ساکن در راس های تیغه ایفا می کند. برای انجام این عملکرد ساختار روتور باید اول از همه از نظر مکانیکی مهار شود و از نظر حرارتی از جریان گاز تفکیک شود.این الزامی است که عوامل ساختاری استاتور از رسانایی، پرتو تابی و خوردگی گاز داغ برای به حداقل رسیدن تاثیر تغییرات دمای جریان گاز و الگوهای دمای محیطی حفظ شوند.
ساختار استاتیک توربین نقش مهمی را در کنترل فاصله آزاد توربین و موقعیت یابی نوک ساکن در راس های تیغه ایفا می کند. برای انجام این عملکرد ساختار روتور باید اول از همه از نظر مکانیکی مهار شود و از نظر حرارتی از جریان گاز تفکیک شود.این الزامی است که عوامل ساختاری استاتور از رسانایی، پرتو تابی و خوردگی گاز داغ برای به حداقل رسیدن تاثیر تغییرات دمای جریان گاز و الگوهای دمای محیطی حفظ شوند.
- مقدمه فصل اول۱-۱-خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی ……………..۳۱-۲-چالش های خنک سازی برای دماهای پیوسته در حال افزایش گاز و نسبت فشار کمپرسور …………………۳فصل دوم۲-۱-تکنیک های خنک سازی استفاده شده متداول …………………………………………………………………………..۸۲-۲-تاثیر خنک سازی ……………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲-۳-مشکلات خنک سازی…………………………………………………………………………………………………………۱۲۲-۴-ترکیب پوشش های حصار حرارتی و خنک سازی …………………………………………………………………..۱۶فصل سوم۳-۱-فرایند بهبود خنک سازی ایرفویل ………………………………………………………………………………………….۱۹۳-۲-تعریف پارامترهای شباهت انتقال جرم و حرارت اصلی ……………………………………………………………..۲۰۳-۳-کنش متقابل انتقال جرم – حرارت در لایه مرزی ایرفویل …………………………………………………………..۲۱۳-۴-نقش تشابه در رقابت تجربی حرارت ایرفویل توربین و انتقال جرم………………………………………………..۲۴فصل چهارم۴-۱-موضوعات انتقال حرارت گذرا و پایدار در بخش داغ موتور……………………………………………………….۲۷۴-۲-دمای فلز و تاثیر آن روی عمر اجزای توربین ……………………………………………………………………………۲۷فصل پنجم۵-۱-موضوعات مربوط به تغییر مکان های دمایی گذرای روتور به استاتور و کنترل فاصله نوک آزاد……….۳۰۵-۲-خنک سازی نازل توربین ……………………………………………………………………………………………………..۳۳۵-۳-تقابل با محفظه احتراق………………………………………………………………………………………………………….۳۴فصل ششم۶-۱-انتقال حرارت پره ……………………………………………………………………………………………………………….۴۰۶-۲-خمیدگی…………………………………………………………………………………………………………………………..۴۲۶-۳- اغتشاش……………………………………………………………………………………………………………………………۴۵فصل هفتم۷-۱-خنک سازی فیلم پره ………………………………………………………………………………………………………….۴۷۷-۲-نسبت دمش ……………………………………………………………………………………………………………………….۵۱۷-۳-انحنای سطح ……………………………………………………………………………………………………………………..۵۲۷-۴-گرادیان فشار …………………………………………………………………………………………………………………….۵۲۷-۵-آشفتگی جریان اصلی………………………………………………………………………………………………………….۵۲۷-۶-شیارهای خنک سازی فیلم……………………………………………………………………………………………………۵۳۷-۷-تجمع فیلم ………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴۷-۸-تأثیر تزریق هوای خنک سازی فیلم روی انتقال حرارت سطح …………………………………………………….۵۵فصل هشتم۸-۱-موضوعات خنک سازی دیواره نهایی …………………………………………………………………………………….۵۷۸-۲-خنک سازی تیغه توربین……………………………………………………………………………………………………….۶۰فصل نهم۹-۱-تاثیرات سه بعدی ودورانی روی انتقال حرارت تیغه……………………………………………………………………۶۳ ۹-۱-۱-نیروهای دورانی …………………………………………………………………………………………………………….۶۳۹-۲-تاثیرات سه بعدی………………………………………………………………………………………………………………..۶۴۹-۳-پروفایل دمای گاز شعاعی …………………………………………………………………………………………………….۶۴۹-۴-تاثیرات ناپیوستگی………………………………………………………………………………………………………………۶۵فصل دهم۱۰-۱-تکنیک های خنک سازی درونی تیغه …………………………………………………………………………………..۶۷۱۰-۲-گذرگاههای درونی هموار………………………………………………………………………………………………….۶۸۱۰-۳-تیرک ها/فین ها (نوارهای زاویه دار یا طولی) ……………………………………………………………………….۶۹٫۱۰-۴-پین فین ها ………………………………………………………………………………………………………………………۷۲۱۰-۵-تاثیر جت ………………………………………………………………………………………………………………………..۷۶۱۰-۶-جریان گردابی …………………………………………………………………………………………………………………۸۲۱۰-۷-خنک سازی فیلم ……………………………………………………………………………………………………………..۸۴فصل یازدهم۱۱-۱-موضوعات خنک سازی سکو و راس ………………………………………………………………………………….۸۷۱۱-۲-خنک سازی ساختارهای روتور و استاتور……………………………………………………………………………..۸۸٫۱۱-۲-۱-منبع خنک سازی و سیستم های هوای ثانویه ……………………………………………………………………..۸۸فصل دوازدهم۱۲-۱-بافر کردن مجموعه دیسک و روشهای خنک سازی دیسک………………………………………………………۹۳۱۲-۳-خنک سازی محفظه احتراق …………………………………………………………………………………………….۹۵مراجع……………………………………………………………………………………..
فرمت : word | حجم : 7mb | صفحات : 95
دانلود پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید