امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تابلو سازی ال ای دی
#1
تابلو سازی ال ای دی:تغییر و تحول در صنعت تابلو سازی و تبلیغات محیطی در این روز ها با کمی تأمل و دقت در سطح شهر کاملا واضح و مشهود است.به طوری که همه روزه شاهد نصب تابلو های مدرن تبلیغاتی بر سر در مراکز تجاری ، شرکت ها ، ارگانها و مغازه ها هستیم.
قبل از دهه 2000 میلادی تابلو های تبلیغاتی به طور معمول با ساخت تابلو هایی نظیر نئون ، پلاستیک ، استیکر و ... برای معرفی مکانهای تجاری ساخته و نصب می شدند و به نوعی می توان گفت که تغییرات چشم گیری در این صنف انجام نمی شد.تا اینکه لامپ های ال ای دی بعد از سال 2000 میلادی همراه با سیر تکاملی راه خود را به تبلیغات محیطی باز کرد.
ورود لامپ های ال ای دی به بازار تابلوهای تبلیغاتی را می توان تحولی گسترده در صنعت تابلو سازی عنوان کرد.همزمان با ساخت و عرضه این لامپ ها به بازار ، سازندگان تابلو های تبلیغاتی نیز اقدام به ساخت تابلو های مدرن نمودند و نمونه های متعددی را تولید و عرضه کردند.
در حال حاضر توسط لامپهای ال ای دی تابلو های متنوعی تولید و عرضه می گردد که در این مطلب به معرفی این محصولات می پردازیم:
[تصویر:  ledravan.jpg]
1-تابلو ال ای دی ثابت:

تابلو های ال ای دی ثابت نوعی از تابلو های تبلیغاتی هستند که در جهت معرفی نوع فعالیت اصناف مختلف ساخته می شوند.این نوع تابلو ها ظاهری شبیه به تابلو های نئون شیشه ای دارند با این تفاوت که برای روشنایی این تابلو ها از ال ای دی استفاده می شود.
مونتاژ ال ای دی ها معمولا روی پلکسی گلاس یا فیبرهای چوبی ، بعد از طراحی و سوراخ کاری روی پلکسی یا فیبر انجام می شود.
تابلو های ال ای دی ثابت در رنگهای متفاوتی مطابق با نوع سفارش ساخته می شوند که می توان در صورت نیاز آنها را توسط فلاشر های مخصوص به شکل ثابت و چشمک زن با افکت های متنوع عرضه کرد.
لامپهای ال ای دی با برندهای متنوعی مانند ال ای دی کلاهی و ال ای دی اول اچ جی در بازار موجود است که در حال حاضر ال ای دی اوال اچ جی با 50000 ساعت طول عمر مفید همراه با شدت نور بالا از مرغوب ترین ال ای دی ها به شمار می روند.
[تصویر:  ledsabet.jpg]
2-تابلو ال ای دی روان:

تابلو های روان که به نام های تابلو پیام رسان ، تابلو نوشتاری دیجیتال ، تابلو روان دیجیتال و ... نیز معرفی می گردند ، نوع دیگری از تابلو های ال ای دی به شمار می رود که در تبلیغات محیطی و معرفی نوع فعالیت اصناف ، مورد استفاده قرار می گیرند.
تابلو های ال ای دی روان توسط ماژول های آماده که سطح آن توسط ال ای دی ها با فواصل مشخص پوشانده شده توسط بورد کنترلرهای مخصوص جهت نمایش متن ، انیمیشن ، تصاویر و فیلم ها ساخته می شوند.همچنین این تابلو ها برای تبلیغات گسترده ای نظیر تلویزیون های شهری با برد کنترلر های مخصوص نیز به کار می رود.
تابلو ال ای دی روان به صورت تک ، سه رنگ ، هفت رنگ و تمام رنگ در صنعت تبلیغات محیطی با قیمت و کیفیت های متفاوتی به فروش می رسد.
امیدواریم مطالب گفته شده گروه تبلیغاتی نوین لایت در مورد تابلو سازی ال ای دی جهت شناخت هر چه بیشتر مشتریان گرامی مورد قبول ایشان قرار گرفته باشد.برای اطلاع از قیمت تابلو روان و ال ای دی ثابت به بخش لیست قیمت ها در سایت مراجعه فرمایید.



پاسخ


#2
طب سوزنی یک نوع درمان است که با قرار دادن سوزن های بسیارنازک ورشته ای و نخ مانند filiform از طریق پوست در نقاط خاص بدن و عمق مختلف است. طب سوزنی یک پروتکل پزشکی کامل متمرکز بر اصلاح عدم تعادل انرژی در بدن است. از زمان آغاز آن در چین بیش از 2500 سال پیش، طب سوزنی به طور سنتی برای جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری و همچنین بهبود سلامت عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

تحقیقات نشان می دهد که این می تواند به کاهش درد کمک کند و برای طیف وسیعی از شکایات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه طب سوزنی کار می کند هنوز معلوم نیست. بعضی از مردم ادعا می کنند که با حفظ انرژی حیاتی، کار می کنند، در حالی که دیگران معتقدند اثر نورولوژیکی دارد.طب سوزنی در بین پزشکان و دانشمندان غربی بحث برانگیز است.

یک متخصص طب سوزنی با هدف متعادل کردن انرژی فرد، سوزن را به بدن وارد می کند.این ادعا می شود که می تواند به بهبود سلامت کمک کند و برخی بیماری ها را درمان کند.

تحقیقاتی که در مجله طب جدید انجام شد، نشان داد که اثرات سوزن طب سوزنی در اثر فعالیت آدنوزین، اسید آمینه ای است که پس از آسیب به پوست می انجامد. این ممکن است بخشی را توضیح دهد که چرا تسکین درد اغلب به عنوان یکی از مزایای طب سوزنی تجربه می شود. در واقع، تحقیقات زیادی در غرب روی این اثر کاهش دهنده درد تمرکز کرده است و نه نقش طب سنتی طب سوزنی در تعادل انرژی برای پاسخ دادن به طیف وسیعی از اختلالات و سازوکارهای ظریفتر که ممکن است مسئولیت منافع کلی آنها را در سلامت داشته باشد

شرایط استفاده از آن شامل انواع مختلف درد، مانند سردرد، مشکلات فشار خون، و سرفه دودی، در میان دیگران است.

طب سوزنی چگونه کار می کند؟
طب سنتی چینی توضیح می دهد که سلامت نتیجه تعادل هماهنگ بین "یین" و "یانگ" نیروی حیاتی به نام "چی" است که "چی" تلفظ می شود. گفته می شود که بیماری به دلیل عدم تعادل نیروها است.

چی گفته می شود که از طریق مسیرها در بدن انسان جریان یابد. این انرژی و جریان انرژی از طریق 350 نقطه طب سوزنی در بدن قابل دسترسی است.

گفته شده است که قرار دادن سوزن در این نقاط با ترکیب مناسب، جریان انرژی را به تعادل مناسب بازمی گرداند.

هیچ اثری علمی وجود ندارد که نقاط طب سوزنی وجود داشته باشد و سخت است ثابت شود اما مطالعات متعدد نشان می دهد که طب سوزنی برای برخی از شرایط کار می کند.
برای اطلاعات بیشتر طب سوزنی چیست ؟ فواید و خطرات آن کدامند؟ کلیک کنید
مطالب مرتبط:
آلوئه ورا چه خواصی دارد ؟
خواص درمانی کاکوتی چیست؟
خواص درمانی آندولوزیت چیست؟



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انواع آسیاب چکشی خوراک دام | ماشین سازی ایران صنعت nazarii 0 10 04-26-2024، 08:15 PM
آخرین ارسال: nazarii
  محاسبه متراژ تابلو چلنیوم shadi73 0 1,487 06-03-2018، 12:23 PM
آخرین ارسال: shadi73

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast