امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دکوراسیون اداری با گلدسیت
#1
چگونه با صندلی اداری مناسب، دکوراسیون اداری خود را متحول کنیم؟
صندلی اداری باید به گونه انتخاب شود که با محیط و رنگ شرکت شما سط باشد، به گونه ای که اگر شخصی وارد شرکت شما می شود، صندلی اداری شما، نباید داخل چشم باشد و با رنگ کل شرکت متفاوت باشد! در واقع چیدمان و انتخاب نوع صندلی اداری ارزان خودش نوعی تخصص به حساب می آید و به همین دلیل است که شرکت گلدسیت به طراحی دکوراسیون اداری میپردازد. در نظر داشته باشید که چیدمان و طراحی دکوراسیون اداری شما تنها یکبار انجام می شود، پس برای این یکبار، هزینه ای اندکی پرداخت کنید تا وقتی میهمانان شما، وارد محیط کارتان می شوند، از سلیقه و کلاس کاری شما لذت ببرند.
 
خرید صندلی یکی از بزرگترین دغدغه های اصلی مدیران شرکت، کارخانه داران و .... است، زیرا امروزه هر شرکتی باید از صندلی های اداری با کیفیتی برخوردار باشد و در نظر داشته باشید که خرید صندلی از شرکت گلدسیت، مانند خرید ماشین از شرکت بنز است، یعنی شما انقدر گزینه های متفاوت با طراحی های بسیار زیبا و با کیفیت در پیشرو دارید که به راحتی نمی توانید یک مورد خاص را انتخاب کنید، شما باید از میان هزاران صندلی اداری، کالای مد نظر خود را انتخاب کنید.  به شما پیشنهاد می کنم که با گلدسیت همراه باشید تا شما را با انواع صندلی اداری آشنا کند.
خرید صندلی های گلدسیت
اگر از شکل ظاهری صندلی اداری خود خسته شده اید، می توانید با خرید صندلی گیمینگ گلدسیت،  ظاهر و کلاس کسب و کار خود را بالا ببرید و اگر بتوانید چنین کاری را به خوبی انجام دهید، مشتریان شما، از فضای تجارت شما متعجب خواهند شد و اینگونه می توانید فروش تجارت خود را به صورت پلکانی افزایش دهید، زیرا شما با ایجاد طراحی زیبا در فضای کسب و کار خود، می توانید احساس خوب را در مشتریان خود ایجاد کنید! بنابراین اگر می خواهید شرکت خود را از نظر کلاس کاری، طراحی زیبا، راحتی و کیفیت بهبود ببخشید، با متخصصین گلدسیت در تماس باشید تا بهترین گزینه های ممکن را برای شما ایجاد کنند.
چگونه می توانیم برای تجارت خود سرمایه گذاری کنیم؟
اگر شما بتوانید با حداقل هزینه ی ممکن، صندلی های مد نظر خود را تهیه کنید، این موضوع خودش نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید. یعنی شما باید انتخاب صحیحی داشته باشید تا با توجه به شکل ظاهری و دکورا سیون اداری خود، صندلی اداری خود را انتخاب کنید، بنابراین انتخاب صحیح دکوراسیون اداری، نوعی سرمایه گذاری به حساب بیاید.
 
خرید صندلی اداری
صندلی های بسیار  زیادی مانند (کارشناسی، مدیریتی، گیمینگ، طبی و لوکس ) وجود دارند که شما می توانید از آن ها در اداره های خود استفاده کنید. صندلی های شرکت گلدسیت دارای تنظیم ارتفاع نشیمن، مطابق با نیاز کابر را داراست و در بخش نشیمنگاه این نوع صندلی ها، از فوم های بسیار سرد استفاده شده که باعث ایجاد راحتی برای کابر می شود و اینگونه طراحی ها باعث می شود تا ضخامت خود را مانند روز اول حفظ کنند. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید برای دکوراسیون خود از قیمت میز اداری مطلع شوید با شرکت ما در ارتباط باشید.
 
تجهیزات اداری نیز باید متناسب با فعالیت سازمان مربوطه انتخاب شود که متفاوت با تجهیزاتی است که در سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال صندلی هایی که در خانه برای پذیرایی از میهمان مورد استفاده قرار میگیرد با صندلی هایی که در دانشگاه یا رستوران ها و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرند متفاوت است. صندلی های اداری در طیف وسیعی از مشاغل و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه تعدادی از مهمترین انواع صندلی های اداری را به شما معرفی خواهیم کرد.
1-    صندلی مدیریتی
2-    صندلی کارشناسی
3-    صندلی کارمندی
4-    صندلی انتظار
5-    صندلی کنفرانس
6-    صندلی رستورانی
7-    صندلی ویزیتوری
و...
1- صندلی مدیریتی
این صندلی ها معمولا در ابعاد بزرگ و با روکش چرم تولید می شوند. استاندارد مشخصی برای سایز اینگونه از صندلی ها وجود ندارد. دارای تنظیمات ارتفاع و تکیه گاه هستند و در زیر پایه های آنها چرخ هایی برای جابجایی آسانتر تعبیه شده است. این صندلی ها از بزرگی و زیبایی خاصی برخوردارند. به گونه ای که ابهت و جایگاه مدیران را در جلسات به خوبی به نمایش میگذارند.
2- صندلی کارشناسی
صندلی های کارشناسی نیز از لحاظ زیبایی و وقار دست کمی از صندلی های مدیریتی ندارند. این صندلی ها بسیار راحت و با تنظیمات زیاد برای راحتی بیشتر کاربران آنها طراحی شده است. تنظیمات این صندلی ها شامل تنظیم ارتفاع، دسته، تکیه گاه و... است و برای جابجایی راحت تر از چرخ در زیر پایه های آن استفاده شده است.
3-صندلی کارمندی
صندلی کارمندی نیز شکل ساده تری از صندلی های کارشناسی و مدیریتی است. به گونه ای که همانند آنها دارای چرخ برای جابجایی، دستگیره و پشتی است. با این تفاوت که مواد استفاده شده در آنها در مقایسه با صندلی های مدیریتی و کارشناسی مواد ارزانتری است اما از لحاظ راحتی در حد قابل قبول و خوبی است. استفاده از این صندلی ها به دلیل تعداد بیشتر کارمندان سازمانها نسبت به مدیران و کارشناسان، مقرون به صرفه تر است.
در برخی از سازمان ها، به دلیل نوع خاص خدماتی که ارائه می دهند تعداد ارباب رجوع در آنها زیاد است. از جمله این موارد می توان به فرودگاه ها و بیمارستان ها اشاره نمود. برای استفاده بهتر از محیط و همچنین انتخابی مقرون به صرفه، صندلی های انتظار بهترین گزینه هستند. این صندلی ها در تعداد 4، 5 یا بیشتر در کنار هم و متصل به هم قرار میگیرند.
5- صندلی طبی صندلی هایی هستند که در جلسات و همایش ها و کنفرانس های سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند. راحتی این نوع صندلی ها در مقایسه با مدل های مدیریتی، کارشناسی و کارمندی بیشتر است و دلیل آن هم زمان بیشتری است که افراد قرار است در جلسات از آن استفاده کند. این صندلی ها هیچگونه تنظیماتی ندارند و پایه آنها به دو صورت سورتمه ای و چرخدار ارائه می شود.
صندلی هایی سبک، ساده با رنگ بندی و مدل های بسیار متنوع، راحتی در حمل و نقل و صرفه جویی در فضا تولید می شوند و برای استفاده در رستوران ها و سلف های دانشجویی بسیار مناسب هستند.
7-صندلی ویزیتوری
صندلی هایی بسیار راحت و قابل استفاده در مکان هایی که جابجایی بسیار کم است، مانند بخش پذیرش و صندوق بسیار مناسب است. این صندلی ها برای نشستن های طولانی است و اغلب پایه آنها ثابت است.
چرا خرید صندلی اداری از گلدسیت؟
شرکت گلدسیت بیش از ده سال است که به تولید صندلی رستورانی و .... می پردازد و قیمت مبل و صندلی های این شرکت، از سایر رقیبان کمی متفاوت تر است، اما در عین حال ، محصولی کاملا متفاوت تر از جاهای دیگر به شما ارائه می دهد و اگر از تعویض و تعمیر مبل و صندلی خود خسته شده اید، پیشنهاد ما به شما این است که از محصولات گلدسیت استفاده کنید و یک بار برای همیشه خودتان را راحت کنید و از خدمات و گارانتی شرکت گلدسیت لذت ببرید.
شرکت گلدسیت با کوله باری از تجربه از سال 88 وارد بازار شد و در تمام پروژه های بازسازی، دکوراسیون و طراحی مبلمان اداری شما را یاری می کند تا زیباترین طراحی ممکن را برای خودتان رقم بزنید. شما برای خرید صندلی اداری خود نیاز به افرادی متخصص دارید تا راحت تر شما را با برنامه ریزی دقیق و ایده های خلاقانه ی خود شگفت زده کند. اگر خواهان این هستید که با کمترین هزینه ی ممکن، بیشترین بهره وری را برای شرکت خود رقم بزنید، می توانید از طریق صفحه ی ارتباط با ما، با شرکت گلدسیت در تماس باشید و از مشاوره ی رایگان ما استفاده کنید.
 



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  صندلی مدیریتی گلدسیت در 2020 tarahimodern 1 415 07-06-2022، 02:04 PM
آخرین ارسال: benson
  تعمیرات صندلی اداری در شرق تهران benson 0 356 06-25-2022، 07:39 PM
آخرین ارسال: benson
  تعمیر صندلی اداری شهرری benson 0 172 05-23-2022، 10:13 PM
آخرین ارسال: benson
  خرید صندلی اداری گلدسیت tarahimodern 2 608 05-19-2022، 02:08 AM
آخرین ارسال: benson
  خرید میز و صندلی اداری با گلدسیت tarahimodern 2 608 02-18-2022، 01:52 AM
آخرین ارسال: benson
  طراحی ست اداری branding_arm 0 250 07-12-2021، 01:07 AM
آخرین ارسال: branding_arm
  انواع پارتیشن اداری workwood98 0 235 04-12-2021، 11:59 AM
آخرین ارسال: workwood98
  طراحی دکوراسیون فضای اداری شرکت Square Enix pyramidtarh 0 265 01-10-2021، 05:32 PM
آخرین ارسال: pyramidtarh
  انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل nilshid 0 559 11-21-2020، 11:06 AM
آخرین ارسال: nilshid
  معماری و دکوراسیون اداری مدرن و متفاوت شرکت انرژی BPX pyramidtarh 0 511 10-23-2019، 05:22 PM
آخرین ارسال: pyramidtarh
  طراحی و دکوراسیون داخلی liliarastoo 1 564 08-24-2017، 02:39 PM
آخرین ارسال: amir77
  کانکس اداری pouriaci 0 656 05-03-2017، 05:08 PM
آخرین ارسال: pouriaci

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast