01-18-2020، 03:22 PM
در مدل اصلی و قدیمیتر خودروی میتسوبیشی میراژ شاهد استفاده از موتور سه سیلندر و دوازده سوپاپ با بهرهمندی از گنجایش ۱۱۹۳ سیسی بودیم. موتوری که حداکثر توانی معادل ۷۷ اسب بخار را با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید میکرد و از حداکثر گشتاوری معادل ۱۰۰ نیوتنمتر با احتساب ۴۰۰۰ دور در دقیقه برخوردار بود.
هرچند که در مدل ۲۰۱۷ خودروی میتسوبیشی میراژ شاهد تغییر در مشخصات فنی و گنجایش موتور مذکور نیستیم، اما بهینه سازیهای انجام شده در ساختار این موتور موجب شده است تا تولید حداکثر توان و گستاور بیشتری را توسط این موتور شاهد باشیم. به گونهای که حداکثر توان مدل ۲۰۱۷ و هاچ بک این خودرو معادل ۷۹ اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن روی همان عدد ۱۰۰ نیوتنمتر قرار دارد.
در مجموع میتوان گفت که بهینهسازی صورت گرفته در موتور خودروی میتسوبیشی میراژ به جز ایجاد تاثیر در حداکثر توان خروجی و بهبود میزان مصرف سوخت توسط این خودرو، تاثیر چندان مهم دیگری را به ارمغان نیاورده است.
هرچند که در مدل ۲۰۱۷ خودروی میتسوبیشی میراژ شاهد تغییر در مشخصات فنی و گنجایش موتور مذکور نیستیم، اما بهینه سازیهای انجام شده در ساختار این موتور موجب شده است تا تولید حداکثر توان و گستاور بیشتری را توسط این موتور شاهد باشیم. به گونهای که حداکثر توان مدل ۲۰۱۷ و هاچ بک این خودرو معادل ۷۹ اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن روی همان عدد ۱۰۰ نیوتنمتر قرار دارد.
در مجموع میتوان گفت که بهینهسازی صورت گرفته در موتور خودروی میتسوبیشی میراژ به جز ایجاد تاثیر در حداکثر توان خروجی و بهبود میزان مصرف سوخت توسط این خودرو، تاثیر چندان مهم دیگری را به ارمغان نیاورده است.