امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 مدل پایه نگهدارنده موبایل با پرینتر سه بعدی
#1
کاربری تلفن‌ های همراه در گذشته شاید برای برقراری تماس یا ارسال پیامک بوده است. اما به مرور زمان و بزرگ‌ تر شدن صفحه نمایش‌ ها و کارایی‌ های جذابی که تلفن‌ های همراه پیدا کردند؛ به وسیله‌ ای ایده آل برای تماشای فیلم و سریال شدند. اما همیشه ثابت نگه داشتن آن مشکل است. اگرچه می‌ توان در عرض چند ثانیه یک پایه نگهدارنده موبایل با طرح تکراری را خریداری کرد؛ اما می‌ توان با کمی صبر و با کمک یک پرینتر سه بعدی، پایه های نگهدارنده موبایل‌ جذابی را طراحی کرد. استفاده از پرینتر سه بعدی به شما کمک می‌ کند که پایه نگهدارنده خود را در هر مدل و هر طرحی که دوست دارید، طراحی کنید. اما اگر ایده‌ ای به ذهنتان نمی‌ رسد؛ نگران نباشید. در ادامه به شما 6 مدل جذاب را معرفی خواهیم کرد.
 پایه نگهدارنده موبایل شفاف و ساده
برخی از افراد سلیقه‌ ای کلاسیک دارند و بیشتر به چیزهای ساده علاقه‌ مند هستند. این پایه نگهدارنده مخصوص آنها است. یک پایه نگهدارنده موبایل کلاسیک با طراحی تمیز و رنگ سفید ساده می‌ تواند حتما شما را خوشحال کند.
این نگهدارنده به طوری طراحی شده که هم می‌ توان موبایل را به صورت عمودی و هم به صورت افقی روی پایه گذاشت. طراحی پایه به صورت یکپارچه است. یک پایه در بخش زیرین قرار گرفته و به صورت برگردان به بالا رسیده و دوباره خم شده و دو عدد خار نگهدارنده یکپارچه در بخش جلو قرار گرفته تا موبایل را در آنجا قرار دهید.
طراحی و این نوع پایه بسیار ساده بوده و در عرض 1 الی 2 ساعت می‌ توانید آن را با کمک پرینتر 3 بعدی درست کنید. از فیلامنت سفید یا هر رنگ دیگری که دوست دارید، برای درست کردن آن می‌توانید استفاده کنید.
[تصویر:  1-300x223.png]
 

نگهدارنده موبایل طرح دم وال

به جرات می‌ توان گفت وال‌ ها یکی از جذاب‌ ترین موجودات روی کره زمین هستند. وقتی به بیرون از آب می‌ آیند و دم باشکوه شان را روی آب می‌ کوبند و دوباره وارد آب می‌ شوند هیجان زده خواهید شد. خب چرا یک پایه نگهدارنده موبایل به شکل دم وال برای خودتان درست نکنید؟
همین حالا دست به کار شوید. درست کردن آن بسیار ساده است. کافی است فیلامنت سفید و طرح اولیه را داشته باشید. می‌ توانید کمی خلاقیت به خرج داده و از بخش داخلی به بیرون جایی برای سیم شارژر و سوکت آن نیز قرار دهید. یک سوراخ اندازه سر سوکت و سیم شارژر درون پایه ایده جالبی خواهد بود.
با این روش می‌ توانید هم یک نگهدارنده برای حالت شارژ کردن موبایل داشته باشید و هم برای حالت استفاده‌ های عادی مانند تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌ تان.
[تصویر:  2-300x217.png]

 پایه نگهدارنده موبایل طرح تاشو
پایه نگهدارنده موبایل‌ هایی که در بازار وجود دارند اغلب قابلیت جمع شدگی یا تاشو بودن را ندارند. اما خبر خوب این است که می‌ توانید به سادگی با پرینتر 3 بعدی یک پایه نگهدارنده موبایل طرح تاشو برای خودتان طراحی کنید.
این نگهدارنده دو بخش مشبک در پشت خود دارد که از افتادن پایه جلوگیری می‌ کنند. همچنین قطعه تاشو به کمک دو خار به این پایه‌ های نگهدارنده متصل می‌ شود. بخش جلویی نیز یک پایه قرار گرفته که موبایل را روی آن می‌ گذارید. طرح اولیه آن را بکشید و آن را با پرینتر 3 بعدی طراحی کنید. طرح در عین حال که یکپارچه نیست؛ اما به خوبی در کنار هم قرار گرفته و می‌ توانید آن را جمع کرده و با خود هرجا که می‌ خواهید ببرید.
[تصویر:  3-300x229.png]
پایه نگهدارنده موبایل طرح مینیون
وقتی اولین بار انیمیشن “من شرور 1” منتشر شد؛ همه تماشاگران حتی بزرگسالان عاشق کاراکترهای زرد و بامزه‌ ای شدند که به آنها مینیون می‌ گفتند. از آن زمان تاکنون هنوز این کاراکترهای محبوب را می‌ توانید در هر گوشه‌ ای از لوازم اسباب بازی، اکسسوری، پوشاک و.. ببینید.
نظرتان در مورد یک پایه موبایل طرح مینیون چیست؟ طراحی آن ساده است. از یک فیلامنت زرد استفاده کنید. مینیون به حالت عمودی قرار گرفته و به طوری قرار گرفته که انگار او است که پایه را نگه داشته است. این یک طرح کاملا بامزه و جذاب است که عاشقش می‌ شوید.
پشت مینیون یک صفحه بزرگ قرار گرفته و مینیون پایه نگهدارنده است. موبایل را روی صفحه نگهدارنده جلوی مینیون قرار دهید. این طرح یکپارچه طراحی می‌ شود و بسیار جذاب است.
[تصویر:  4-300x243.png]
 پایه نگهدارنده آیفون و اپل واچ 3 بعدی
شاید شما هم دوست داشته باشید همزمان که گوشی آیفون خود را شارژ می‌ کنید، اپل واچ تان را نیز شارژ کنید. خب با کمک پرینتر 3 بعدی این کار بسیار ساده است. می‌ توانید یک پایه نگهدارنده طراحی کنید که علاوه بر این که حفره‌ ای برای کابل و سوکت شارژر گوشی دارد، بلکه یک بخش دیگر به صورت یکپارچه به آن متصل شده که برای نگهداری اپل واچ شما است. این طرح 3 بعدی را با پرینتر 3 بعدی می‌ توانید در چند ساعت طراحی و اجرا کنید.
البته اگر ساعت هوشمند و گوشی برند‌های دیگری را دارید هم نگران نباشید زیرا این نگهدارنده تنها ایده کلی است و می‌ توانید برای گوشی‌ و ساعت هوشمند برند‌های دیگری مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی نیز از آن استفاده کنید.
[تصویر:  5-300x196.png]

 پایه نگهدارنده موبایل شکل صندلی
دنیای طراحی اشیا با پرینتر 3 بعدی نامحدود است. می‌ توانید به سادگی به کمک پرینترهای 3 بعدی یک پایه نگهدارنده جذاب به شکل صندلی‌ طراحی کنید. بخش پشتی صندلی را بزرگ طراحی کنید تا بتوانید گوشی‌ های موبایلی که صفحه نمایش بزرگ دارند را نیز روی آن قرار دهید.
این نگهدارنده به صورت یکپارچه طراحی می‌ شود اما برای طراحی آن لازم است یک پایه به عنوان سکوی نگهدارنده صندلی نیز درست کنید. سپس صندلی باید دو زبانه باریک برای جلوگیری از لیز خوردن صندلی نیز در بخش جلویی خود داشته باشد. می‌ توانید صندلی خود را با فیلامنت‌ های سفید یا رنگی طراحی کنید.
[تصویر:  6-300x243.png]
کار با پرینتر 3 بعدی راحت است و می‌ توانید هر طرحی که دوست دارید را به سادگی با آن پیاده کنید. پرینتر‌های 3 بعدی به شما اجازه می‌ دهند هر آنچه را که در ذهنتان دارید، به صورت یک تصویر 3 بعدی قابل استفاده در بیاورید. این موارد تنها ایده اولیه بودند، شما می‌ توانید از اطراف یا علایق خود الهام بگیرید و هر طرح دیگری که دوست دارید را به عنوان پایه نگهدارنده موبایلتان پیاده سازی کنید. تنها کافی است یک قلم و کاغذ بردارید و هرآنچه که در ذهنتان است را طراحی کنید.


jahan3d.com



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وکیل پایه یک دادگستری کیست raha70 0 125 08-29-2021، 03:58 PM
آخرین ارسال: raha70

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast